Tulossa leffa ja mässy ilta asukkaille

z-z

Läpsy peli loppui ja kaikki siinä voittaneet saavat mässy illan. Mira ei voittanut kertaakaan, joten jää ilman tulevaksi leffa-illaksi joka asukkaille tulossa tänään. Mira ja Tatu saivat käskyn mennä kauppaan ostaa illaksi mässyjä 30 euron edestä. Ostivat Cokista, suklaata, poppareita ja karkkia. Leffasta ei vielä tietoa. Saako asukkaat sen valita vai onko BB:n valitsema.

38

3238

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pepsi max

      vaan ostivat pepsi maxia

      • z-z

        Pepsi Cola or Coca Cola who care's?


    • Viime vuoden leffa ei oikeen ollu naisten mieleen.. Enkä ihmettele kun oli sellanen Honkong actionleffa. Joku komedia olis kiva.

      • z-z

        Joo ei tainnu olla viime vuonna kaikkien naisten mieleen. Oispas semmonen ettei itekään nähnyt niin menis siinä sivussa samalla rahalla heh.


      • z-z kirjoitti:

        Joo ei tainnu olla viime vuonna kaikkien naisten mieleen. Oispas semmonen ettei itekään nähnyt niin menis siinä sivussa samalla rahalla heh.

        Ei ne viimeksikään näyttäny sitä leffaa vaan niitä asukkaita katsomassa sitä.. Että itseasiassa meille katsojille tiedossa aika tylsä kakstuntinen...


      • niitten viikkotehtävä

        eikä mikään leffailta!


      • niitten viikkotehtävä kirjoitti:

        eikä mikään leffailta!

        niihän tuo olikin.. Katsoivat sen varmaan ainakin viiteen kertaan...


    • tulu juuri kuulutus.. Eli BB armossaan taitaa valita näytettävän pätkän...

    • BB kuulutti että ne jotka ovat päivän aikana kiroilleet eivät saa katsoa elokuvaa vaan heidän pitää mennä nurkkaan ja pitää kasvot nurkkaan päin :DD

      Nurkkaan joutuvat: Kari ja Mira

      • z-z

        Voi voi ja hehe :) Kiva vaan kuunnella leffaa ja tuskin saa niitä mässyjäkään Kari.


    • z-z

      Eilen alkanut kiroilutehtävä päättyi. Kiroilleet eivät saa leffa-iltaa. Kiroilleet saavat rangaistuksena seisoa leffan ajan nurkassa katse suunnattuna seinään :) Kiroilleet olivat Kari ja Mira.

      • lisääNäitä

        Aitoja vanhanajan rangaistusia, ne kasvattaa luonnetta.


      • lisääNäitä kirjoitti:

        Aitoja vanhanajan rangaistusia, ne kasvattaa luonnetta.

        Kakikin taisi yhden kerran kirota terassilla.. Ja siitä sitten kaksi tuntia nurkassa... Mun mielestä olis riittänyt että ei saa kattoa, vaan pitäisi esim viettää tuo aika makuuhuoneessa...


      • Jennikin
        Cesar kirjoitti:

        Kakikin taisi yhden kerran kirota terassilla.. Ja siitä sitten kaksi tuntia nurkassa... Mun mielestä olis riittänyt että ei saa kattoa, vaan pitäisi esim viettää tuo aika makuuhuoneessa...

        kun hiero Mikan selkää ja Kaki tuli hösää siihen, tasan ei käy onnenlahjat??


      • tosi hyvä rankku
        Cesar kirjoitti:

        Kakikin taisi yhden kerran kirota terassilla.. Ja siitä sitten kaksi tuntia nurkassa... Mun mielestä olis riittänyt että ei saa kattoa, vaan pitäisi esim viettää tuo aika makuuhuoneessa...

        Siellähän nurkassa miettivät mitä tuli sanottua, ja etenkin Kakilla se tekee tosi hyvää.
        Eikös se yks tyttö kiroillut siinä Mikaa hieroessaan, sen kuuluisi olla kans nurkassa.


      • z-z
        tosi hyvä rankku kirjoitti:

        Siellähän nurkassa miettivät mitä tuli sanottua, ja etenkin Kakilla se tekee tosi hyvää.
        Eikös se yks tyttö kiroillut siinä Mikaa hieroessaan, sen kuuluisi olla kans nurkassa.

        BB:ltä jäi pari kirosanaa kuulematta. Onneton yhteensattuma vaan että Kaki ja Mira rangaistusta ainoastaan joutuu kärsimään.


    • BB komensi asukkaat makuuhuoneisiin. Laittelevat ilmeisesti kotikatsomoa kuntoon olkkarissa... Talossahan ei tainnut viimevuotiseen tapaan olla valmiina televisiota ollenkaan?

      • onhan siellä

        iso tv ollu koko ajan!!! mis siun silmät on??


      • z-z

        Kyllähän siellä taulutelkkarin tyylinen kökötti olohuoneessa sohvan vieressä.


      • onhan siellä kirjoitti:

        iso tv ollu koko ajan!!! mis siun silmät on??

        En mä oo laittanu merkille.. Sitä ei oo kai käytetty ollenkaan?


      • z-z
        Cesar kirjoitti:

        En mä oo laittanu merkille.. Sitä ei oo kai käytetty ollenkaan?

        Juu ei ole kertaa vielä päällä ollut :)


      • mut on se siel
        Cesar kirjoitti:

        En mä oo laittanu merkille.. Sitä ei oo kai käytetty ollenkaan?

        ollu alusta saakka! Sen verran iso et hetihän sen huomas!


      • z-z

    • Muut pääsivät jo pois makuuhuoneista.. Mira jäi itkemään sänkyynsä ja kaivautui peittojen ja tyynyt alle. Bigbrother pyysi Miran juuri päiväkirjahuoneeseen... Olisiko kyseessä komennus nurkkaan seisomaan niin kuin rangaistuis kuului. Kakia ei ole näytetty.

      • sängyssään,

        minkä leffan ne sai??


      • z-z
        sängyssään, kirjoitti:

        minkä leffan ne sai??

        Ei oo tullut ilmi vielä.


      • Mira tuli ulos päiväkirjahuoneesta ja oliko niin että meni poikien makkariin nurkkaan makoilemaan? Jokatapauksessa lattialla makaa nyt aika surkeana...


      • z-z
        Cesar kirjoitti:

        Mira tuli ulos päiväkirjahuoneesta ja oliko niin että meni poikien makkariin nurkkaan makoilemaan? Jokatapauksessa lattialla makaa nyt aika surkeana...

        Ihan naisten makkarissa makaa. Kaki pyys sen jäämään viereensä nurkkaan niin Mira sanoi menevänsä ihan omaan nurkkaansa.


    • z-z

      Mira tosi allapäin. Itkua tuhersi ja veti kylpytakin päällensä makuuhuoneessa. Kaki makoilee naama seinään päin makuuhuoneessa.

    • mutta ei saa nähdä

      Kaki aikuiselokuvien asiantuntijana valitsi illan elokuvaksi The Devil In Miss Jones, mutta ei saa itse nähdä sitä rangaistuksen vuoksi. Voi olla, että ei ihan kaikki ole innoissaan tästä Kakin valinnasta.

    • z-z

      Sanoisinpa et hiusten kasvamisen seuraaminen yhtä mielenkiintoista kun katsella nyt liveä :) Ois saanut ton leffan näyttämisen ajoittaa sinne klo 22 kun Sub näyttää eilis päivän koosteen :) Ois tunti pois tuosta tylsyydestä :)

    • Ei se mikään komedia tai action ole ainakaan. Joku draama kai.. Ei jaksa enempää katsoa kun katsovat telkkaria...

      • lesbo_

        Brokeback Mountain


      • z-z
        lesbo_ kirjoitti:

        Brokeback Mountain

        Mitä kävin arvostelun lukasemassa Makuunin sivulta niin aikas tylsä leffa.


      • jeppp
        z-z kirjoitti:

        Mitä kävin arvostelun lukasemassa Makuunin sivulta niin aikas tylsä leffa.

        Voitti muistaakseni 3 Oscaria ja on todella mainio elokuva!


      • z-z
        jeppp kirjoitti:

        Voitti muistaakseni 3 Oscaria ja on todella mainio elokuva!

        Jeb jeb saattaa olla. Leffasta vaan ainakaan loopista saanut mitään irti.


      • z-z

    • z-z

      Tais olla loppu hiukka liikuttava leffassa kun tytöt pyyhki silmiään :)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe