Köllin ja Purskin seikkailut

fsfsfdfs

- Blumbuuh, huusi kölli kohotessaan ilmaan.
- Mitä höpiset? ärähti Purski liitäessään halki kauniin maiseman.

Jatkakaa.

3

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scarabaeus

      - Bhitäh, onks jotenkin vaikeeta Bölli? Bhitäh shä bhuhiset?

      - Ai mitä mä muka pöllin? Mä en todellakaan pölli mitään, mähän olen laihdutuskuurilla, etkö sä muista. Munhan pitää oppia tiivistämään. Nyt se kesä jo meni enkä vieläkään ole täysin kuosissani. Huolestuttaa. Joulumarkkinat ovat kohtsillään, ja sähän muistat, etten mä voi vastustaa niitä pursotettuja marsipaaniruusuja, en myöskään sisialaisia pistaasimanteleita, jos niikseen tulee.

      - No nyt mä tajuan. Et sä sanonutkaan humpuukia, vaan sä yritit äsken syödä tuulihattuja, ei ihme, etten oikein saanut selvää. Tää syysmyrsky riepottelee kuin vihan ilmapiiri, joka tukahduttaa harkinnan ja luonnollisen oikeudentunnon. Välillä sitä pysähtyy kuin seinään, ihan kuin olis vastassa pelkkää pyttipannua. Tiedätsä, sitä rasvaa ja suolaa säästelemättä, perunaa, sipulia, makkaraa.

      - Juu, on tästä aika kaukana sunnuntain sulosävelet. Muista kuitenkin, että tää purjehdus oli sun ideas. Sä et todellakaan usko vieläkään, että näin ei ryysyistä rikkauksiin edetä, täälläkin näyttää olevan vaan vastassa pelkkää kamppailua sameudessa. Alkuinnostuksen jälkeen tulee kuitenkin aina se sotku, ja harvoin seesteistä loppua. Sä tosiaan voisit alkaa keskittymään siihen juonenrakenteluun paremmin, tai palkata jonkun, joka osais ihan oikeesti kutoa teeman tiiviiksi…

      - Sä olet liian tavis. Mähän suosittelin sulle jotakin metsästyshenkistä porukkaa jo aikoja sitten, sua kiehtoo liikaa rahan haju.

      - Joo mä muistan, kuinka sä haukuit mua yltiöromanttiseksi maalaistolloksi. Vakuutit, että jos tuun sun kelkkaas, niin ne bileet mä muistan vielä pitkään. Ja että me tehdään ihan omat jutut, pimeää huumoria, joka ei avaudu ulkopuolisille. Jotain kropanheilutusta summamutikassa. Mutta jotenkin mä alan nyt kuitenkin kaivata niitä valtavirran ajatuksia.

      - Sä et voi olla tosissas. Millasia ajatuksia? Mistä sä oikein puhut?
      Kerro ihmeessä, mä olen pelkkänä korvana.

      ______________________________
      jatka Sinä

      • FFFFFFFFFFFFFF

        ei pahal :)


      • scarabaeus
        FFFFFFFFFFFFFF kirjoitti:

        ei pahal :)

        Fffffffffffffffffffffffffffffffff………..viuh!……….ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

        - No mikäs siinä viuhahti. Ettei vaan olis ollut itse terminaattori!

        - Ei, ei se ollu. Mä näin. Se oli joku kettu, sellainen enemmän älyynsä kuin voimaansa luottava sankari. Sellainen puliveivari, joka aina välillä käy vääristelemässä johtolankoja. Sen jälkeen tarinoista tulee niin äärettömän mutkikkaita, että harva lukija jaksaa niitä selvitellä loppusivulle. Ja sellainen on lopun alkua. Kun kirjasta tulee floppi, myyntiluvut laskevat.

        - Älä huoli huomisesta Kölli. Mulla on nyt kyllä sellainen tuntuma takaraivossa, että toi ketku mäjäytti mua jollakin tiiliskivellä.

        Ja todentotta, siinä heidän käsiensä ulottuvilla leijui opus. Molempien suut vääntyivät jokseenkin piinalliseen irvistykseen, kun he näkivät opuksen nimen:
        Tyhjä paperi.

        - Mikäs paperitiikerijuttu tääkin oikein on?

        - Eihän siinä mitään paperitiikeriä ole, kannessahan on mun mielestäni paremminkin kuva auringonlaskun solasta.

        - No, ehkä tätäkin juttua meidän olis vielä hyvä siivilöidä aivoissamme. Sillä ei me kyllä tätä ihan purematta niellä.

        Purski avasi nyt kirjan vähän liiankin innokkaasti niin, ettei Kölli hitaampana ehtinyt lukea oikein alkua pitemmälle. Ettei vaan sittenkin olisi joku siansaksasta väännelty käännöskappale…

        ----------------
        jatka Sinä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe