Köllin ja Purskin seikkailut

fsfsfdfs

- Blumbuuh, huusi kölli kohotessaan ilmaan.
- Mitä höpiset? ärähti Purski liitäessään halki kauniin maiseman.

Jatkakaa.

3

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • scarabaeus

- Bhitäh, onks jotenkin vaikeeta Bölli? Bhitäh shä bhuhiset?

- Ai mitä mä muka pöllin? Mä en todellakaan pölli mitään, mähän olen laihdutuskuurilla, etkö sä muista. Munhan pitää oppia tiivistämään. Nyt se kesä jo meni enkä vieläkään ole täysin kuosissani. Huolestuttaa. Joulumarkkinat ovat kohtsillään, ja sähän muistat, etten mä voi vastustaa niitä pursotettuja marsipaaniruusuja, en myöskään sisialaisia pistaasimanteleita, jos niikseen tulee.

- No nyt mä tajuan. Et sä sanonutkaan humpuukia, vaan sä yritit äsken syödä tuulihattuja, ei ihme, etten oikein saanut selvää. Tää syysmyrsky riepottelee kuin vihan ilmapiiri, joka tukahduttaa harkinnan ja luonnollisen oikeudentunnon. Välillä sitä pysähtyy kuin seinään, ihan kuin olis vastassa pelkkää pyttipannua. Tiedätsä, sitä rasvaa ja suolaa säästelemättä, perunaa, sipulia, makkaraa.

- Juu, on tästä aika kaukana sunnuntain sulosävelet. Muista kuitenkin, että tää purjehdus oli sun ideas. Sä et todellakaan usko vieläkään, että näin ei ryysyistä rikkauksiin edetä, täälläkin näyttää olevan vaan vastassa pelkkää kamppailua sameudessa. Alkuinnostuksen jälkeen tulee kuitenkin aina se sotku, ja harvoin seesteistä loppua. Sä tosiaan voisit alkaa keskittymään siihen juonenrakenteluun paremmin, tai palkata jonkun, joka osais ihan oikeesti kutoa teeman tiiviiksi…

- Sä olet liian tavis. Mähän suosittelin sulle jotakin metsästyshenkistä porukkaa jo aikoja sitten, sua kiehtoo liikaa rahan haju.

- Joo mä muistan, kuinka sä haukuit mua yltiöromanttiseksi maalaistolloksi. Vakuutit, että jos tuun sun kelkkaas, niin ne bileet mä muistan vielä pitkään. Ja että me tehdään ihan omat jutut, pimeää huumoria, joka ei avaudu ulkopuolisille. Jotain kropanheilutusta summamutikassa. Mutta jotenkin mä alan nyt kuitenkin kaivata niitä valtavirran ajatuksia.

- Sä et voi olla tosissas. Millasia ajatuksia? Mistä sä oikein puhut?
      Kerro ihmeessä, mä olen pelkkänä korvana.

• FFFFFFFFFFFFFF

ei pahal :)

• scarabaeus
        FFFFFFFFFFFFFF kirjoitti:

ei pahal :)

Fffffffffffffffffffffffffffffffff………..viuh!……….ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

- No mikäs siinä viuhahti. Ettei vaan olis ollut itse terminaattori!

- Ei, ei se ollu. Mä näin. Se oli joku kettu, sellainen enemmän älyynsä kuin voimaansa luottava sankari. Sellainen puliveivari, joka aina välillä käy vääristelemässä johtolankoja. Sen jälkeen tarinoista tulee niin äärettömän mutkikkaita, että harva lukija jaksaa niitä selvitellä loppusivulle. Ja sellainen on lopun alkua. Kun kirjasta tulee floppi, myyntiluvut laskevat.

- Älä huoli huomisesta Kölli. Mulla on nyt kyllä sellainen tuntuma takaraivossa, että toi ketku mäjäytti mua jollakin tiiliskivellä.

Ja todentotta, siinä heidän käsiensä ulottuvilla leijui opus. Molempien suut vääntyivät jokseenkin piinalliseen irvistykseen, kun he näkivät opuksen nimen:
        Tyhjä paperi.

- Mikäs paperitiikerijuttu tääkin oikein on?

- Eihän siinä mitään paperitiikeriä ole, kannessahan on mun mielestäni paremminkin kuva auringonlaskun solasta.

- No, ehkä tätäkin juttua meidän olis vielä hyvä siivilöidä aivoissamme. Sillä ei me kyllä tätä ihan purematta niellä.

Purski avasi nyt kirjan vähän liiankin innokkaasti niin, ettei Kölli hitaampana ehtinyt lukea oikein alkua pitemmälle. Ettei vaan sittenkin olisi joku siansaksasta väännelty käännöskappale…

----------------
        jatka Sinä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      240
      45281
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      30
      11223
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      176
      10821
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9691
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8498
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6501
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      2850
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      28
      2202
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      32
      1485
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1470
    Aihe