Jos haluatte säästää rahaa syyskuun aikana shellillä.
98/95 hinnalla.
http://www.shell.com/home/Framework?siteId=fi-fi&FC2=/fi-fi/html/iwgen/news_and_library/news/2006/zzz_lhn.html&FC3=/fi-fi/html/iwgen/news_and_library/news/2006/vpower_95_hinnalla_092006.html
muistakaa tiistain tankkaukset
6
1251
Vastaukset
piti olla 99
- Ricracing
Tankissa yli 3/4.
Olen tankannut 98 oktaanista lähes aina mutta joskus myös 95:sta.
Mitään eroa en ole huomannut...
Tuntuu siltä että tuo Shellin bensa on markkina jippo!? - Hartsa BMW
Tosiaan, tämä Shellin bensa on mietityttänyt, enkä ole vielä "erehtynyt" kokeilemaan. Mitäs kokemuksia väelle on kertynyt baijerilaiselle juotettuna, onko sitä mitä Shell lupaa ?
Siirryin taanoin käyttämään pelkästään 98.
Jonkun ajan kuluttua kone rupesitoimimaan herkemmin ja kulutus tippui noin 0,7l/100km.
Nykyään olen käyttänyt 99 .noin 4 tankillista ja itse en ole houmannut mitään eroa autossa.
- suomijuntteja
tyhmiltä autoilijoilta samasta "paskasta" ylihintaa. Kuka viitsii maksaa 10 senttiä (60 vanhaa penniä) samantasoisesta bensasta till? Markkinoinointijippo, jolla rahastetaan herkkäuskoisia ihmisiä. Tuskinpa löytyy mitään tutkimuksia, joka esittäisi "superbensan" paremmuudesta jotain. Shellin pitäisi myydä tätä ihmeainetta aina 95E:n hinnalla niin siinä olisi jotain järkeä.
- myydään...
...ihan ympäri maailman ja jos itselläni olisi autossani sellainen moottorinohjauselektroniikka mikä kykenisi huomioimaan oktaaniarvon nousun 98:n päälle niin tankkaisin aina V-Poweria.
Tutkimuksia löytyy kyllä. Tässä video: http://files.b3cft.com/tmorris/Octane.wmv
En ymmärrä miksi 95:n hinnalla pitäisi myydä? Ei muutkaan myy 98:a 95:n hinnalla. Ihan hyvä että niille japsitykkien omistajille, missä on turbokoneissa fiksu elektroniikka, on tällainen vaihtoehto tarjolla. Ei sitä silti kenenkään ole pakko ostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110891- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483