Miks Kaki & Mira

ei saa

katsoa leffaa?

18

2323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palstaa

      • muutakin tekemistä

        tässä perheessä. hyvä kun sulla on ylimääräistä aikaa viettää täällä. ai niin sä oot sefu.

        kiitti kun ymmärrät perheellisiä!!!


      • kuin seurata BB:n

        talon tapahtumia, sinäkin vissiin olet aikuinen mies "järki käteen " taidat olla sinkku ja parasta aikaa sulla olut pullo kädessä koneen ääressä.


      • muutakin tekemistä kirjoitti:

        tässä perheessä. hyvä kun sulla on ylimääräistä aikaa viettää täällä. ai niin sä oot sefu.

        kiitti kun ymmärrät perheellisiä!!!

        Sä et oo seurannu ja silti heti tiesit että Mira ja Kaki ei saa kattoa? Se ei tuota lähetystä seuraamalla selviä heti yhdellä vilasulla kun ei noita nurkassa olijoita edes juuri näytetä ja vaikka näytettäs niin ei niitä tunnista kun ovat selin. ja ymmärrän toki perheellisiä =) Mutta joo antaa olla.. Harmittaa vain turhat aloitukset.


      • avasin koneen
        Cesar kirjoitti:

        Sä et oo seurannu ja silti heti tiesit että Mira ja Kaki ei saa kattoa? Se ei tuota lähetystä seuraamalla selviä heti yhdellä vilasulla kun ei noita nurkassa olijoita edes juuri näytetä ja vaikka näytettäs niin ei niitä tunnista kun ovat selin. ja ymmärrän toki perheellisiä =) Mutta joo antaa olla.. Harmittaa vain turhat aloitukset.

        ja mira itki, ja käskettiin päiväkirjahuoneeseen saman tien. Muut katsoi leffaa.

        Kakin mä tunnistaisin, vaikka se miten päin olisi.
        Sen verran hyvin sen tunnen. Eikä meillä todellakaan olsi 24/7 jos Kaki ei olisi BB:ssä.

        Ja niistä turhista aloituksista.... voi herran jesus. Katso palstaasi... tää oli eka kerta kun kysyin jotain ja heti tulee paskaa niskaan. en tuu toisten.


      • mikä äijä!!
        Cesar kirjoitti:

        Sä et oo seurannu ja silti heti tiesit että Mira ja Kaki ei saa kattoa? Se ei tuota lähetystä seuraamalla selviä heti yhdellä vilasulla kun ei noita nurkassa olijoita edes juuri näytetä ja vaikka näytettäs niin ei niitä tunnista kun ovat selin. ja ymmärrän toki perheellisiä =) Mutta joo antaa olla.. Harmittaa vain turhat aloitukset.

        Luepas uudelleen mitä lapsellista mussutusta säoot tähän kirjoittanu :D


      • katso itseesi peilistä.
        mikä äijä!! kirjoitti:

        Luepas uudelleen mitä lapsellista mussutusta säoot tähän kirjoittanu :D

        Sä kuulut ilmeisesti siihen kastiin, jolla on aikaa notkua täällä.

        Mulla ei ainakaan äitinä ole ylimääräistä aikaa notkua täällä. Hyvä jos kerkeen kerran päivässä käymään kattoos tätä palstaa.


    • Annettua

      Kiroilu kieltoa.

      • Ihmettelen kovasti

        miks Hena ja Jenni sitten istuvat tuolla?
        Ne kiroili ihan samalla tavalla.


      • sitä on moni muukin
        Ihmettelen kovasti kirjoitti:

        miks Hena ja Jenni sitten istuvat tuolla?
        Ne kiroili ihan samalla tavalla.

        tässä illanmittaa ihmetellyt.


      • löytynyt kuitenkin
        Ihmettelen kovasti kirjoitti:

        miks Hena ja Jenni sitten istuvat tuolla?
        Ne kiroili ihan samalla tavalla.

        seurata ohjelmaa!!


      • mitänyt
        löytynyt kuitenkin kirjoitti:

        seurata ohjelmaa!!

        Saunassa välillä pistäytynyt ;)))


      • aina kaikkea voi
        löytynyt kuitenkin kirjoitti:

        seurata ohjelmaa!!

        vaikka ei lasten hoitamiselta, kotitöiden teolta ja seinän maalaamiselta ehdi katsoakaan ohjelmaa.

        täällä entään ei niin voi aikaa viettää, kuin vasta lasten mentyä nukkumaan. katsos kun tätä ei voi kuunnella!!!


      • sheriffiondorka

        Tosiaan, kiva että joku vaivautui kertomaan missä mennään. Sheriffi näyttää olevan joku totaalisen idiootti teiniangsti-nörtti. Yksi harvoja asiallisia kysymyksiä tällä palstalla, niin heti tulee halventavaan sävyyn kuittia vastaamatta kysymykseen. Vitun dorka.


      • viserrä...
        sheriffiondorka kirjoitti:

        Tosiaan, kiva että joku vaivautui kertomaan missä mennään. Sheriffi näyttää olevan joku totaalisen idiootti teiniangsti-nörtti. Yksi harvoja asiallisia kysymyksiä tällä palstalla, niin heti tulee halventavaan sävyyn kuittia vastaamatta kysymykseen. Vitun dorka.

        Arvaa miks tältä palstalta on kirjoittajat kadonneet? Sheriffi lienee suurin syy tyhmine poistoineen ja lapsellisine käytöksineen!! Tämäkin varmaan lähtee kohta kun Sefu ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä!!


      • z-z
        viserrä... kirjoitti:

        Arvaa miks tältä palstalta on kirjoittajat kadonneet? Sheriffi lienee suurin syy tyhmine poistoineen ja lapsellisine käytöksineen!! Tämäkin varmaan lähtee kohta kun Sefu ei kestä itseensä kohdistuvaa kritiikkiä!!

        Noh noh. Tulkaapas uudelleen kun olette rekisteröineet itsenne. Anonyymina on helppo heittää lokaa kattilaan. Jos ketjun aloittaja olisi hieman vaivautunut availemaan viestejä ja lukemaankin ne olisi syykin selvinnyt. Suurin osa vaan ei edes vaivaudu lukemaan mitä on hetki sitten kirjoitettu.


      • johtuu siitä
        z-z kirjoitti:

        Noh noh. Tulkaapas uudelleen kun olette rekisteröineet itsenne. Anonyymina on helppo heittää lokaa kattilaan. Jos ketjun aloittaja olisi hieman vaivautunut availemaan viestejä ja lukemaankin ne olisi syykin selvinnyt. Suurin osa vaan ei edes vaivaudu lukemaan mitä on hetki sitten kirjoitettu.

        kun otsikosta ei läheskään aina selviä viestin sisältö...ja pitäisikö täällä todellakin ennen kun saa kirjoittaa oman viestin lukea kaikki jutut ensimmäiseltä sivulta läpi ettei vahingossakaan kirjoita samasta aiheesta?
        Kaikilla ei muutenkaan ole aikaa notkua täällä koko päivää lueskelemassa ihan kaikkea...

        No mun mielipide ei muuksi muutu olin sitten rekisteröityneenä tai en...tätä mieltä olen sefusta...olen seuraillut hänen tekstejään paljon tällä kaudella ja viime kaudella ja aivan selkeä kuva on kyllä muodostunut...


      • Momu
        sheriffiondorka kirjoitti:

        Tosiaan, kiva että joku vaivautui kertomaan missä mennään. Sheriffi näyttää olevan joku totaalisen idiootti teiniangsti-nörtti. Yksi harvoja asiallisia kysymyksiä tällä palstalla, niin heti tulee halventavaan sävyyn kuittia vastaamatta kysymykseen. Vitun dorka.

        Joo ainuita asiallisia kysymyksiä täällä ja tosiaan alentava kommentti sheriiffiltä. Mitä hittoo? Millä perusteella noi valitaan oikein?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      135
      1208
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      781
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      496
    7. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    8. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      451
    9. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      20
      436
    10. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      18
      435
    Aihe