Puolisoni ei myöntänyt kuorsaavansa. Nauhoitin kännykällä. Ei mene lääkäriin.
Kun oma uni on riittävän syvää ja hyvää, niin en herää. Pitää nukahtaa ennen häntä. Nukahtaminen tuohon ääneen on vaikeaa, varsinkaan, uudestaan enää, jos herää esim. pissahätään tai kuumiin aaltoihin.
Luultavasti nukumme paremmin, kun otamme neuvoista vaarin. Tuuletus aina ok. Käynti wc:ssä ennen nukkumaan menoa. Hän tosin kuorsaa nukkuessa melkein aina, sohvallakin, vaikka olohuoneen ovi olisi iltatorkuilla aivan auki. Unenlahjat kadehdittavan hyvät. ;o
TODISTE KUORSAUKSESTA
3
1277
Vastaukset
- vuosia kärsinyt puoliso
Ilmeisesti uniapnea, hoidettavissa laitteella, joka estää kuorsaamisen ja hengityskatkokset. Ei muuta vaihtoehtoa kuin lääkäriin !
- Torkut
Juu, kiitos.
Olen nähnyt lehdissä mainoksia jostain laitteesta, mikä alkaa huomauttaa nukkujalle nipistämällä tai jotain sellaista, kun alkaa kuorsata tai, kun tulee hengityskatkos.
Isälläni oli paha tuo uniapnea. Kyllä ylipaino on pahaksi tavalla ja toisella.
Mieheni suvussa on sydänsairauksia. Hän syö epäterveellsesti, mutta ei sille voi mitään. Ei väkisin. Kyllä kai mä saan hänet lääkäriin. Hänen vanhempansa saavat auttaa asiaan.
Kuorsaan itsekin, joten herätämme varmaan naapurit. ;0
- vaimo 50v
Mitä turhaan kärsit mene nukkumaan toiseen huoneeseen jos on mahdollista. Itse olen nukkunut jo 4v. Kyllä työssäkäyvän pitää saada kunnon yöunet! Olen siinä asiassa itsekäs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1018827
- 474349
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html391554- 241480
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341209Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121190Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31872Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837