Puolisoni ei myöntänyt kuorsaavansa. Nauhoitin kännykällä. Ei mene lääkäriin.
Kun oma uni on riittävän syvää ja hyvää, niin en herää. Pitää nukahtaa ennen häntä. Nukahtaminen tuohon ääneen on vaikeaa, varsinkaan, uudestaan enää, jos herää esim. pissahätään tai kuumiin aaltoihin.
Luultavasti nukumme paremmin, kun otamme neuvoista vaarin. Tuuletus aina ok. Käynti wc:ssä ennen nukkumaan menoa. Hän tosin kuorsaa nukkuessa melkein aina, sohvallakin, vaikka olohuoneen ovi olisi iltatorkuilla aivan auki. Unenlahjat kadehdittavan hyvät. ;o
TODISTE KUORSAUKSESTA
3
1274
Vastaukset
- vuosia kärsinyt puoliso
Ilmeisesti uniapnea, hoidettavissa laitteella, joka estää kuorsaamisen ja hengityskatkokset. Ei muuta vaihtoehtoa kuin lääkäriin !
- Torkut
Juu, kiitos.
Olen nähnyt lehdissä mainoksia jostain laitteesta, mikä alkaa huomauttaa nukkujalle nipistämällä tai jotain sellaista, kun alkaa kuorsata tai, kun tulee hengityskatkos.
Isälläni oli paha tuo uniapnea. Kyllä ylipaino on pahaksi tavalla ja toisella.
Mieheni suvussa on sydänsairauksia. Hän syö epäterveellsesti, mutta ei sille voi mitään. Ei väkisin. Kyllä kai mä saan hänet lääkäriin. Hänen vanhempansa saavat auttaa asiaan.
Kuorsaan itsekin, joten herätämme varmaan naapurit. ;0
- vaimo 50v
Mitä turhaan kärsit mene nukkumaan toiseen huoneeseen jos on mahdollista. Itse olen nukkunut jo 4v. Kyllä työssäkäyvän pitää saada kunnon yöunet! Olen siinä asiassa itsekäs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079