Puolisoni ei myöntänyt kuorsaavansa. Nauhoitin kännykällä. Ei mene lääkäriin.
Kun oma uni on riittävän syvää ja hyvää, niin en herää. Pitää nukahtaa ennen häntä. Nukahtaminen tuohon ääneen on vaikeaa, varsinkaan, uudestaan enää, jos herää esim. pissahätään tai kuumiin aaltoihin.
Luultavasti nukumme paremmin, kun otamme neuvoista vaarin. Tuuletus aina ok. Käynti wc:ssä ennen nukkumaan menoa. Hän tosin kuorsaa nukkuessa melkein aina, sohvallakin, vaikka olohuoneen ovi olisi iltatorkuilla aivan auki. Unenlahjat kadehdittavan hyvät. ;o
TODISTE KUORSAUKSESTA
3
1284
Vastaukset
- vuosia kärsinyt puoliso
Ilmeisesti uniapnea, hoidettavissa laitteella, joka estää kuorsaamisen ja hengityskatkokset. Ei muuta vaihtoehtoa kuin lääkäriin !
- Torkut
Juu, kiitos.
Olen nähnyt lehdissä mainoksia jostain laitteesta, mikä alkaa huomauttaa nukkujalle nipistämällä tai jotain sellaista, kun alkaa kuorsata tai, kun tulee hengityskatkos.
Isälläni oli paha tuo uniapnea. Kyllä ylipaino on pahaksi tavalla ja toisella.
Mieheni suvussa on sydänsairauksia. Hän syö epäterveellsesti, mutta ei sille voi mitään. Ei väkisin. Kyllä kai mä saan hänet lääkäriin. Hänen vanhempansa saavat auttaa asiaan.
Kuorsaan itsekin, joten herätämme varmaan naapurit. ;0
- vaimo 50v
Mitä turhaan kärsit mene nukkumaan toiseen huoneeseen jos on mahdollista. Itse olen nukkunut jo 4v. Kyllä työssäkäyvän pitää saada kunnon yöunet! Olen siinä asiassa itsekäs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla
Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk798278Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava
Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta897522Juuri nyt! Parturi bongattu Sannan seurassa!
🌐 Breking News 📢 🗞️ 🆕 Kaksikko bongattu Suomen Helsingin Töölöstä. Kyllä. Sieltä samasta Töölöstä, josta kuppakin217476Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä
HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html2007123Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös
seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.865939Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?
Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k825820Ratkaisujen tarjoamisen sijaan SDP on keskittynyt levittämään väärää tietoa
Kokoomuksen kansanedustaja Martin Paasi on turhautunut eduskunnassa käytävään salikeskusteluun. Hän kertoo, miksi. – Ko1045542Windows-herrasmiehet vs. Kaulahuivikerho
======================================== W I N D O W S - H E R R A S M I E H E T ==============================04500Persut ne lomailee veronmaksajien piikkiin
Nämä rötösherrat kyllä putoavat onneksi eduskunnasta. Ja kuten Marin maksoi aamupalansa, niin nämä reissut pitää periä m283259Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro
Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j21607