Eli mikä teidän mielestä on Janetin paras levy?
Itse sanoisin, että kokonaisuutenaan Velvet Rope, vaikka muiltakin levyiltä löytyy useita tosi hyviä biisejä.
Paras levy?
4
262
Vastaukset
- janet<3
Velvet Rope oli asenteella tehty 'kick ass' levy, kun taas pikkutuhmat balladit (Damita Jo jne) alkavat ärsyttää.
Lisäksi All 4 you oli ihanan positiivinen, viehättävä ja kaunis. Vanhat kasari- ja ysäripuolen levyt eivät enää innosta, alussa rakastin niitä. Nyt odotan vain uutta matskua, haluan tietää miten Janet tuottaa nykyään musaa. Vaikka olen todellinen fani, pelkään pahoin, että parhaat ajat ovat ohi, ja tiedossa on ei-rajoja-rikkovaa "perusmatskua". Olisi kiva kuulla vaihteeksi sitä ihanaa tanssi-Janettia slovareiden ja ympäripyöreiden sanotusten sijaan.
En tod. halua mollata Janetia, sillä olen aina häntä fanittanut, mutta let's face it: hänen pitäisi todella nyt uusiutua ja näyttää uudella 20 y.o -albumillaan!
Toivotaan hyviä listasijoituksia.. :)ehdoton ykkönen: Rhythm Nation 1814
2. Velvet Rope
3. Janet Remix Albumi
4. Control Remix Albumi
5. All For You
6. Janet Jackson
7. Damita Jo
- MLIYL
No doubt about it!
- Hannes22
Rhythm Nation
Control
The Velvet Rope
janet.
Damita Jo
All For You
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle1115157Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖493352Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle883132Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku382558- 811827
Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.411560450 000 ulosotossa
Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden1221515Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt311266Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1191169- 161129