Paras levy?

Eli mikä teidän mielestä on Janetin paras levy?

Itse sanoisin, että kokonaisuutenaan Velvet Rope, vaikka muiltakin levyiltä löytyy useita tosi hyviä biisejä.
4317
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

Velvet Rope oli asenteella tehty 'kick ass' levy, kun taas pikkutuhmat balladit (Damita Jo jne) alkavat ärsyttää.

Lisäksi All 4 you oli ihanan positiivinen, viehättävä ja kaunis. Vanhat kasari- ja ysäripuolen levyt eivät enää innosta, alussa rakastin niitä. Nyt odotan vain uutta matskua, haluan tietää miten Janet tuottaa nykyään musaa. Vaikka olen todellinen fani, pelkään pahoin, että parhaat ajat ovat ohi, ja tiedossa on ei-rajoja-rikkovaa "perusmatskua". Olisi kiva kuulla vaihteeksi sitä ihanaa tanssi-Janettia slovareiden ja ympäripyöreiden sanotusten sijaan.

En tod. halua mollata Janetia, sillä olen aina häntä fanittanut, mutta let's face it: hänen pitäisi todella nyt uusiutua ja näyttää uudella 20 y.o -albumillaan!

Toivotaan hyviä listasijoituksia.. :)

Äänestä
  • ehdoton ykkönen: Rhythm Nation 1814
    2. Velvet Rope
    3. Janet Remix Albumi
    4. Control Remix Albumi
    5. All For You
    6. Janet Jackson
    7. Damita Jo

Äänestä

No doubt about it!

Äänestä
  • Rhythm Nation
    Control
    The Velvet Rope
    janet.
    Damita Jo
    All For You

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Galluppi kirjoitti:

Eli mikä teidän mielestä on Janetin paras levy?

Itse sanoisin, että kokonaisuutenaan Velvet Rope, vaikka muiltakin levyiltä löytyy useita tosi hyviä biisejä.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu