Sisustuskauppoja netissä

Uusi sisustaja

Kertokaahan suosikkisisustuskauppojanne netissä! Tässä muutamia, jotka itse löysin (en ole vielä tilannut kyseisistä kaupoista itse):

http://www.uusivaihde.com/index.php?main_page=index

http://www.artjunipery.fi/epages/TP.sf/?ObjectPath=/Shops/01032006-87030

http://www.jia.fi/PublishedService?&frontpage=true

http://www.casador.net/catalog/index.php

http://www.sispoint.com/index.php?ART=8

99

16159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rae-68

      ...suosikkini www.on24.fi

      • sama

        sivu www.on24.ee voi vertailla joitakin hintoja..


    • Peter23

      Kalustekauppa.com

    • artokki
    • Minä ja Morrison
      • Nettishoppaaja

        On ehkä pienoinen ero nettikaupalla ja kaupan netti sivulla... Mun mielestä tuo bell art ei ole varsinainen nettikauppa..


    • jusu333

      www.atkauppahuone.fi kaasutintie 25 tattarisuo helsinki

    • iituli128

      Ainakin facebookin sivuilla on pyörinyt uuden Oldetail :n mainos. Kävin vilkuilemassa sivuilla ja siellä näkyi olevan tosi kivoja seinäkoriste ynnä muita sisä- ja ulkosisustukseen suunniteltuja malleja.
      Nettisivuja en vielä löytänyt, mutta siellä facebookin sivulla saa ilmeisesti jutella myyjän kanssa ja siellä löytyi muutkin yhteystiedot.

      Jos olet facebookissa niin laita hauksi Oldetail niin se löytyy sitten suoraan sieltä, käy katsomassa niitä tuotteita olivat tosi kivan näköisiä.

      • tiukuli78

        www.omashop.fi


      • karzav

        www.omadesign.fi


    • Aurinkoinen6

      Itse ihastuin vasta avattuun nettikauppaan, www. amandabshop.com. Ihan mielettömästi ihania tuotteita, joista muutaman jo innostuin tilaamaan. (ja sainkin jo!)

    • Lillimimmi

      Tämä on hyvä ja luotettava: www.homedeco.fi

    • ja muitakin..

      etc.

      www.katoko.fi

      • netisti

        Mä tykkään tästä, tosin ei nyt ihan pelkkää sisustuskamaa olekaan.

        www.tehony.com


      • Hugsteri
        netisti kirjoitti:

        Mä tykkään tästä, tosin ei nyt ihan pelkkää sisustuskamaa olekaan.

        www.tehony.com

        Pitsakka ja tyylikäs!

        www.designlife.fi


    • Ashton__
      • Krista.H

        kerrossänkyyn päiväpeite, www.avaroom.fi


      • Wenge

    • Utti2

      Täällä sekä verhoja, kankaita ja muita sisustustekstiilejä. Paljon myös lapsille kaikkea kivaa.
      Ihan uusi kauppa www.verhokauppa.com

    • mammeli70

      hauskoja kylttejä löysin täältä www.aarrekauppa.net/hauskat-sisustus-puukyltit-useita-erilaisia-p-1283.html

    • tagliatelle

      Persoonallisia, taidemaisia sisustustauluja ja -tarroja: www.decomar.fi

    • pioona

      Koristele kotiisi sanoilla! Iso valikoima sisustustarroja ja seinätarroja löytyy tästä verkkokaupasta:

      http://www.walldecor.fi

      • mirkkal

        www.sesano.fi

        Aivan ihania sisustustarroja. Paljon muutakin kivaa kohtuu hinnalla.. Palvelu on ollut hyvää, tuotteet lähetetty nopeasti, monipuoliset maksuvaihtoehdot ja tuotteet juuri sellaisia kuin olen odottanut. Kannattaa tutustua.. Näyttää tulevan uusia tuotteita jatkuvasti.


    • vieras255

      http://www.tarravimma.fi/ tilasin tuolta ja paketti tuli jo seuraavana päivänä! sieltä saa löytyy myös kuvamukeja, loistava lahjaidea!

      • riitta.

        Ellokselta meille tilaillaan. ja oikein kattava sisustusverkkokauppa myös www.wilhelmiinankammari.fi
        Sieltä myös tilaillut jo useammin.


      • pöllöilijä
        riitta. kirjoitti:

        Ellokselta meille tilaillaan. ja oikein kattava sisustusverkkokauppa myös www.wilhelmiinankammari.fi
        Sieltä myös tilaillut jo useammin.

        Ihastuin messuilla Ferm Living pöllöaiheisiin tuotteisiin, ja vihdoin löyty nettikauppa jossa näitä saatavilla:
        www.designtoday.fi


      • Elina313

        Myös täältä löytyy hienoja ja ennenkaikkea edullisia sisustustarroja: www.designtarrat.fi


    • sain
    • myykin jotain
    • Haukijakala

      Itse olen tilannut www.sisustuslaventeli.com ista melko paljonkin. Kuvat eivät aina ole huippuluokkaa, mutta tosi laaja valikoima ja kivat hinnatkin. Palvelu on tosiaan huippuluokkaa. Paketoivat pyydettäessä ja lähettävät suoraan lahjan saajallekin jos tarvetta. Suosittelen!

      • hurjan tyytyväinen

    • karzav

      KATSO: www.omadesign.fi

      Dancen Voittaja Sam sai eilen tällaisen Marco Bjuströmiltä suorassa tv-lähetyksessä!!! Sinun ei tarvitse muuta kuin valita mieleisiesi taulumalli ja lähettää oman LAPSEN, LEMMIKIN, KAVERIN, PUOLISON, jne KUVA sähköpostilla...

      Takuuvarmasti jotain aivan uniikkia ja ennen näkemätöntä!

    • karzav

      Saimme vaimon kanssa idean tähän kun ystävämme halusivat omista lapsistaan samanlaisia tauluja mitä suunnittelimme omista pojistamme.... Eli tarjolla olisi jotain aika ihanaa...

      KATSO: www.omadesign.fi

      PS. Dancen Voittaja Sam sai eilen tällaisen Marco Bjuströmiltä suorassa tv-lähetyksessä!!! Sinun ei tarvitse muuta kuin valita mieleisiesi taulumalli ja lähettää oman LAPSEN, LEMMIKIN, KAVERIN, PUOLISON, jne KUVA sähköpostilla...

    • avattu
      • vaihtelevaa tasoa

        "ja hinnat järkevällä tasolla. Olen tilannut jo muutaman kerran. http://www.willailona.fi
        Voin suositella. "

        järkevällä tasolla?! sisustustajasandran linkeistä löytyi hopeinen lyhty 4,40,,, ja tuolla sun linkissä 8-9,50,,, näytti samalta mutta en tiedä onko, en ole tilannut. Löydän noita kaupoistakin.


    • näyteikkuna
    • pippi :)

      www.kaskummaa.fi

    • Marja1212

      Itse tilannut muutaman kerran nyt täältä : www.villa31.fi

      Nopeasti tullut paketit kotiin, ja aika kattava valikoima mistä valita :)

      • ostelija*

        "Itse tilannut muutaman kerran nyt täältä : www.villa31.fi

        Nopeasti tullut paketit kotiin, ja aika kattava valikoima mistä valita :) "

        kerrotaanko tuolla jossain, mikä on tilauksen toimituskulu?


    • maukkis79

      www.fannishop.fi

    • sisustus-iita

      Hei. Me tilattiin tuolta lastenhuoneen yövaloksi tähtitaivas, se oli valmis levy joka kiinnitettiin kattoon kiinni. Sivuilla oli kuvia joista sain ideoita kotini sisustamiseen valoilla. mm. kivilaatta seinä oli kivan näköinen.
      http://www.ledwood.net

    • home123
      • himosisustaja

        www.designet.fi tekee sisustussuunnittelua netin kautta. Tässä on uudentyyppinen verkkokauppa ja varmasti monelle tulee tarpeeseen.


    • Antti124

      www.vekenkaluste.com,hyvä yhteydenpito ja laadukkaita kalusteita!

      • Ihanaa sisustusta

      • villawerneri
        Ihanaa sisustusta kirjoitti:

        www.wanhawerneri.fi ja
        FB:ssä http://www.facebook.com/pages/Wanha-Werneri/129887763743409

        törkeet hinnat....


        Antiikkikauppoja vuosikymmeniä kolunneena -nettikauppojakin nykyisin- en ikinä maksais noita hintoja, kun tietää, että noissa hinnoissa on ilmaa ja paljon.


    • Eedeni

      www.kauppa21.fi
      www.santikki.fi
      www.heavyroyal.fi

    • Visiitillä
    • kuvia87

      hyvän hintaisia ja laadukkaita canvas tauluja www.studiodifferent.fi

    • sisustaja rannikolta
    • erilaista

      Suomalaisia käsintehtyjä ja uniikkeja sisustustekstiilejä maalaisromanttisella tyylillä saa verkkokaupasta www.hallatar.fi

    • SRhyväostos

      Riippuu minkä tyyppistä etsit. Nämä on uudet sivut ja monenlaisia tuotteita: maalaisromanttista ja värikästä.

      http://www.sisustusrimaldo.fi

      Olen tilannut kerran ja kaikki toimi ok.

    • VICTORIAN FREAK :)

      http://www.jcpenney.com

      Tuo ei ole varsinainen sisustusliike, vaan amerikkalainen tavarataloketju, jonka Clearance, Outlet, Sale osastoista netistä voi tehdä laatulöytöjä. Suosittelen perinteistä tyyliä harrastaville.

      Tilasin vasta 49 dollarilla peittosetin, johon kuuluu peitto (comforter), kaksi tyynynpäällistä, helmalakana ja kolme koristetyynyä hienostunutta jakardikangasta, reunoissa nyöritykset yms. yksityiskohtaa. Verhot samaa sarjaa. (Käyvät tosin parhaiten jenkkimitoituksiin, mutta minulla on esim. tyynyjä yms.) Lähetys oli kalliimpi kuin itse tavarat, mutta pilkkahinnalla, jonkin Anttilan päiväpeiton ja tyynyjen hinnalla, sain viimeisen päälle harkitun makuuhuonekokonaisuuden. (Näitä on Amerikassa paljon myytävänä.)

      Tyylini on erittäin epäsuomalainen. Olen asunut Yhdysvalloissa ja naimisissa amerikkalaisen kanssa, joten sisustustyyli on siitäkin muuttunut. Bostonin esikaupunkialueella asuimme vanhassa, tyypillisessä amerikkalaistalossa (jota sanottiin cottageksi, vaikkei se minusta kyllä mikään mökki ollut) korkean mallisine ikkunoineen ja takkahormineen talon päädyssä, niinpä perinteinen sisustus tuli talon tyylin mukana. Tykkään työstetyistä tuotteista, rakastan harkita ja sovittaa runsaita yksityiskohtia.

      • Kiitti!.

        Tämäpä oli löytö. En tarttekaan ompelijaa verhoasetelmiin :)


      • -kokeilin-

        Tilasin purjerengasverhot tuolta kun oli hurjasti valikoimaa ja todella tyytyväinen olen, onneksi eivät tulliin juuttuneet : )


    • ♥♥
    • tauluja

      www.taulutori.fi

    • sisustaj

      SIsustukseen tarvittavia huonekaluja ja muuta kivaa niin löytyy www.vekenkaluste.fi

    • sisisusu
    • Tuul4r
    • Pinkkimatto

      Kotimainen sisustuskauppa /mattokauppa: www.mattojentehtaanmyymala.fi

      Ihan paras! Olin juuri etsinyt kauan pinkkiä mattoa ja täältä löytyi edullisesti!

    • itsepidän

      nettienkeli.com

      myymäläkin löytyy Järvenpäästä

      • nettienkeli....

        ei toiminnassa enää...


    • sisustava

      www.houm.fi kannattaa käydä tarkastamassa. Kivat sivut ja tuotteet. Ilmaiset postikulutkin tällä viikolla.

    • d3co
    • 247
    • Miiiiiiiiiiiiiiie

      Voi tämän ketjun liikkeiden läpikäyntiin menee ikuisuus, kiitos kuitenkin niistä!

    • drömmaren

      jottei lista loppuisi kesken, laitetaan vielä yksi: www.lauras.fi

    • maria p.

      www.sisustus24.fi Sekalaista kivaa, mm. sisustustarroja, pientä kaunista ja sen sellaista. jännää, tämä ketjukin on monta vuotta elänyt:)

    • sinisalosiiri

      Täältä löysin kaikkea todella ovelaa ja mukavaa ja kait uuttakin sisustustavaraa http://www.lahjasi.com/

      Esimerkiksi nuo lamput ja valohommelit muutenkin aika hienoja.

    • Annamarjaseppänen
    • Koti1

      Ihan uusi designputiikki netissä on esim. www.dekologia.fi

    • Tintti_Virtanen

      Minun suosikkipaikkoja on arvokiinteistö taloja/asuntoja välittävät sivustot kuten esim. www.arvoasunnot.fi sieltä saa tosi mageita ideoita - ja niitä voi itse sitten toteuttaa ns. halvemmalla budjetilla - mutta on siis tehtävissä myös omasta kodista oikein lukaali, vaikka materiaalit eivät olisikaan ihan kalleimmasta päästä. heh - hauska harrastus :)

    • KaikkeaSisustamiseen

      http://www.kauppahakemisto.net/sisustaminen
      Sisustusverkkokauppojen ja -tuotteiden hakemisto.

    • lipastot

      MISTÄ LÖYTÄISIN EDULLISEN IHANAN LIPASTON????

      • mikä tyyli?

        www.green1.fi


    • Nettiostaja

      www.huonekalutnetista.fi
      Hyvä asiakaspalvelu ja nopea toimitus kotiin asti. Voin suositella

      • että vituttaa

        EI pidä paikkaansa! Ite odotin monta kuukautta ja aina luvattiin "ensi viikolla"!!!!

        Aivan paskoja huonekaluja. Kaiken lisäksi myyjä ei vastaa laadusta vaikka siitä tekisi reklamaation, syyttää vaan ostajaa vaikka virhe oli tullessa ja sikakin näkee, että tehtaan ongelma!


      • hups
        että vituttaa kirjoitti:

        EI pidä paikkaansa! Ite odotin monta kuukautta ja aina luvattiin "ensi viikolla"!!!!

        Aivan paskoja huonekaluja. Kaiken lisäksi myyjä ei vastaa laadusta vaikka siitä tekisi reklamaation, syyttää vaan ostajaa vaikka virhe oli tullessa ja sikakin näkee, että tehtaan ongelma!

        Sori tuli väärään kohtaan!

        Tarkoitin WWW.GREEN1.FI kauppaa!


    • kierrätyshullu

      Olen tehnyt muutamia kivoja löytöjä www.punavilla.fi putiikista. Lähinnä vanhoja aarteita, mut löytyi pari joululahjaakin uusista tavaroista.

      • .......argh.........

        Huonekalujen kohdalla teksti "vain nouto", eli ei siis ole mikään NETTIKAUPPA mielestäni.

        Nettikaupasta ostetaan NETISSÄ, ei siellä fyysisessä kaupassa, ei edes noudeta fyysisestä kaupasta, vaan tuote tulee vaikka kotiovelle, kun hinnasta sovitaan....


    • kodinilo

      www.kodinilo.fi

      Ei ole verkkokauppa mutta itse myymälässä on paljon halpaa sisustus tavaraa.

    • suosittelen....

      "sisustajan karkkikauppa":
      www.colore.fi

      tekijät myy tuotteitaan:
      www.hops-shop.fi

      tapetteja, tapetteja, tapetteja.... laaja valikoima ja runsaasti maksuvaihtoehtoja:
      www.seinäruusu.fi

      Nää enemmänkin netin rautakauppoja, mutta valikoimissa sisustustavaraakin ja usein edullisia löytöjä samoista tuotteista, joista muualla korkeampi hinta:

      www.smartia.fi
      www.netrauta.fi

      Näistä on hyviä kokemuksia :)

    • eleene

      Sisustustarroja.
      www.tarratar.fi

      • 38

        Mun suosikkeja:
        www.mulperipuu.fi
        -futoneita ja muuta japanilaista
        www.common-helsinki.com
        -japanese design & lifestyle
        www.sakurakauppa.com
        -japanilaisia muotoilu- ja käsityötuotteita

        www.virkkukoukkunen.net/verkkokoukkunen/index.php
        -väriä elämään! myynnissä järjettömän värikkäitä juttuja

        www.ecobohemia.com
        -hauskoja lasten sisustusjuttuja
        www.gaudetekids.com
        -lapsille ja lapsenmielisille
        www.ombrellino.fi
        -lapsille ja lapsenmielisille

        www.sisustajantaivas.fi
        -maalaisromantiikkaa ja shabbychiciä/ plussaa että tarjoaa kokoamis- ja kiinnityspalveluita pk-seudulle

        www.sisustuslaventeli.com
        -Suomen laajin GreenGate-mallisto

        www.pikkuelsa.fi
        -ajan patinaa ja mummolatunnelmaa

        www.quriosa.fi
        -maalaisromantiikkaa etc/ plussana uudelleenpainettuja KASVITAULUJA (ruotsalaisia)

        www.divarikangas.fi
        -tämä ei ole varsinaisesti sisustuskauppa, mutta täältä löytyy iso valikoima vanhoja, suomalaisia KOULUTAULUJA, joiden hintataso on kohtuullinen (alle kirppiksillä pyydettyjen hintojen!)


    • siksak20

      www.sisustustarrat.fi
      Tuolta löytyy vaikka mitä ihanaa :)

    • SL7

      Täältä löydät kaikkea sisustamiseen ja rakentamiseen www.sisustalasilla.fi ja jopa asennuspalvelulla.

    • Suomi

      Www.suomikoti.fi

    • Sisustus
    • mirkkuliini
    • tilasin

      Oli kyl ihanii :)

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe