Laittakaa 5 hyvää ja 5 huonoa peliä.
Mun 5 hyvää peliä;
1.Ratchet and Clankit
2.Need for speed Most wanted
3.Red faction
4.James bond Nightfire
5.Tekken 5
5 huonoa peliä;
1. Max Payne 2
2. Burnout
3. Rally Fusion
4. Resident Evilit
5. Spider Man
Omat mielipiteenne. :D Tuossa oli omani.
PS2
6
467
Vastaukset
- kun..
mun mielestä max payne 2 on legendaarinen ja mahtava peli,niin kumma et se on sulla huonoissa.no näin ne mielipiteet näköjään on eroavaisia.ja nuo sun hyvät pelit tossa listassa,niin en pelais niitä sekuntiakaan,niin huonoja on.soni on katteettomien lupausten kruunaamaton kuningas.
Vois vähän miettiä mitä mun keskusteluissa kirjoitetaan. Ja mä satun olemaan tyttö. Ja Max
Payne 2 on surkee. Mulla oli se peli, mutta en tajunnu sitä enkä tykänny siitä. Ja vaihoin sen Ratchet Gladiaattoriin. Ja noi pelit mitkä on mun mielestäni hyviä niin ne on hyviä. Ja Ratchet and Clank on mulla ikuinen ykkönen. Se on seikkailu ja
toiminta peli. Ja se on hyvin tehty ja siinä hyvin
huumoriakin. Ja Ratchet and Clankia jaksan pelata kyllästymättää. Se on niin hyvä peli.- mä..
flareon85 kirjoitti:
Vois vähän miettiä mitä mun keskusteluissa kirjoitetaan. Ja mä satun olemaan tyttö. Ja Max
Payne 2 on surkee. Mulla oli se peli, mutta en tajunnu sitä enkä tykänny siitä. Ja vaihoin sen Ratchet Gladiaattoriin. Ja noi pelit mitkä on mun mielestäni hyviä niin ne on hyviä. Ja Ratchet and Clank on mulla ikuinen ykkönen. Se on seikkailu ja
toiminta peli. Ja se on hyvin tehty ja siinä hyvin
huumoriakin. Ja Ratchet and Clankia jaksan pelata kyllästymättää. Se on niin hyvä peli.sitä pahalla sanonutkaan.mielipiteeni vaan ilmaisin.
mä.. kirjoitti:
sitä pahalla sanonutkaan.mielipiteeni vaan ilmaisin.
sori, kun tuli sanottua. Onhan meillä jokkaaisella on lempipelejä. Mulla on Ratchet and Clank peli sarja.
- ...
flareon85 kirjoitti:
sori, kun tuli sanottua. Onhan meillä jokkaaisella on lempipelejä. Mulla on Ratchet and Clank peli sarja.
otsikko.
- ..............................
hyvät:
1. smackdownit
2. gta san andreas
3. final fantasy x
4. dogs life
5. hitman blood money
5 huonoa peliä
1. star warsit
2. ratchet clankit
3. dragon ballit
4. runescape
5. guild wars, wow
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351402
- 1041103
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede26983Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat310845- 99813
- 38702
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56648Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144624
