Laittakaa 5 hyvää ja 5 huonoa peliä.
Mun 5 hyvää peliä;
1.Ratchet and Clankit
2.Need for speed Most wanted
3.Red faction
4.James bond Nightfire
5.Tekken 5
5 huonoa peliä;
1. Max Payne 2
2. Burnout
3. Rally Fusion
4. Resident Evilit
5. Spider Man
Omat mielipiteenne. :D Tuossa oli omani.
PS2
6
446
Vastaukset
- kun..
mun mielestä max payne 2 on legendaarinen ja mahtava peli,niin kumma et se on sulla huonoissa.no näin ne mielipiteet näköjään on eroavaisia.ja nuo sun hyvät pelit tossa listassa,niin en pelais niitä sekuntiakaan,niin huonoja on.soni on katteettomien lupausten kruunaamaton kuningas.
Vois vähän miettiä mitä mun keskusteluissa kirjoitetaan. Ja mä satun olemaan tyttö. Ja Max
Payne 2 on surkee. Mulla oli se peli, mutta en tajunnu sitä enkä tykänny siitä. Ja vaihoin sen Ratchet Gladiaattoriin. Ja noi pelit mitkä on mun mielestäni hyviä niin ne on hyviä. Ja Ratchet and Clank on mulla ikuinen ykkönen. Se on seikkailu ja
toiminta peli. Ja se on hyvin tehty ja siinä hyvin
huumoriakin. Ja Ratchet and Clankia jaksan pelata kyllästymättää. Se on niin hyvä peli.- mä..
flareon85 kirjoitti:
Vois vähän miettiä mitä mun keskusteluissa kirjoitetaan. Ja mä satun olemaan tyttö. Ja Max
Payne 2 on surkee. Mulla oli se peli, mutta en tajunnu sitä enkä tykänny siitä. Ja vaihoin sen Ratchet Gladiaattoriin. Ja noi pelit mitkä on mun mielestäni hyviä niin ne on hyviä. Ja Ratchet and Clank on mulla ikuinen ykkönen. Se on seikkailu ja
toiminta peli. Ja se on hyvin tehty ja siinä hyvin
huumoriakin. Ja Ratchet and Clankia jaksan pelata kyllästymättää. Se on niin hyvä peli.sitä pahalla sanonutkaan.mielipiteeni vaan ilmaisin.
mä.. kirjoitti:
sitä pahalla sanonutkaan.mielipiteeni vaan ilmaisin.
sori, kun tuli sanottua. Onhan meillä jokkaaisella on lempipelejä. Mulla on Ratchet and Clank peli sarja.
- ...
flareon85 kirjoitti:
sori, kun tuli sanottua. Onhan meillä jokkaaisella on lempipelejä. Mulla on Ratchet and Clank peli sarja.
otsikko.
- ..............................
hyvät:
1. smackdownit
2. gta san andreas
3. final fantasy x
4. dogs life
5. hitman blood money
5 huonoa peliä
1. star warsit
2. ratchet clankit
3. dragon ballit
4. runescape
5. guild wars, wow
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432897Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423572653Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta562525- 422293
- 251753
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251659- 481546
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa691490- 1001469
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391425