Luentojen välissä osa 1

Jake44

Tästä lähteekin sitten liikkeelle uusi yliopistomaailmaan sijoittuva, toimintapitoinen seksinovellisarjani! Ranskassa erityisen tunnetuksi tulleen Naapurintyttösarjan jatkoa tämä ei ole, vaan ennemminkin omakohtaisia kokemuksia opiskeluajaltani.


Syyslukukausi oli juuri alkanut, toinen viikko oli jo puolessavälissä ja opiskelu tuntui hyvin kiinnostavalle. Kiinnostavalle ehkä siksi, että keväällä olin palavasti ihastunut alemman vuosikurssin Maikkiin ja nyt suureksi ilokseni meillä oli parikin yhteistä kurssia. Luentosalissa yritin aina päästä mahdollisimman lähelle Maikkia, mieluiten juuri hänen taakseen, että näkisin hänen muhkean peppunsa, leveän lantion ja kapeahkon keskivartalon. Professorin puhetta ei tullut juuri kuunneltua, olin keskittynyt haaveiluun ja Maikin tuijottamiseen. Hänen pitkät vaaleat hiukset tavoittelivat persettä, tiukka, ihoamyötäilevä paita paljasti hänen vartalostaan enemmän yksityiskohtia kuin tuhat alastonkuvaa ja hän tuntui säteilevän loistoa ja lämpöä. Monasti tunsin fyysisesti hänestä huokuvan, suloisen lämmön, vaikka istuin hänestä lähes metrin päässä.

Maikki oli minulle pelkkää haavetta, olin niin rakastunut häneen, etten ikipäivänä olisi uskaltunut yrittää tutustua häneen paremmin. Käteni tärisivät hänen läheisyydessään ja pienen pienet hikikarpalot pulpahtivat esiin otsastani jo pelkästään ollessamme samassa tilassa. Illat unelmoin hänestä, yöllä nukkumaankäydessä runkkasin itseni uneen häntä ajatellen, arvaamatta mitä juuri se yksi tietty päivä voisikaan tuoda tullessaan. Se yksi tietty päivä oli elämäni paras.

Siihen aikaan luennot pidettiin aina kahdessa osassa. Välissä oli 15-30 minuutin tauko luennoitsijasta riippuen. Olin tullut luentosaliin hyvissä ajoin, mutta Maikkia ei näkynyt missään. Tunsin oloni levottomaksi, tuntui kuin olisin tullut luennolle aivan turhaan. Maikki oli minulle kaikkeni. Tiirailin ovelle vähän väliä, hermostuneena ja kiihtyneenä. Luennoitsija astui sisälle, mutta en ollut huomaavinaankaan häntä. Maikki tuli ystävänsä kanssaan aivan hänen perässään ja loi minulle merkitsevän katseen. Minulle tuli tunne, että hän oli arvannut ajatukseni hänestä ja että hän hyväksyisi ihastumiseni häneen.

Luento mateli eteenpäin ja tunsin oloni heikkopäiseksi. Ajatuskin siitä, että myös Maikki oli huomannut minut ja hymyili minulle pitkään ja avoimesti sai minut suunnattoman riemun valtaan. Yht'äkkiä tauko alkoi ja sali tyhjeni. Vain Maikki jäi kanssani saliin. Hän suunnisti minua kohti ja kävi istumaan viereeni. "Oon huomannut kuinka katselet mua ja oon ajatellut sua paljon.. Liian paljon. Olis kiva tutustuu paremmin!" Maikin sanat iskostuivat tajuntaani ja sopersin hänelle jotain vastaukseksi. Maikki otti käteni käteensä ja veti minut ylös. Hetkeäkään empimättä lähdin hänen mukaansa, ehkäpä alitajuisesti tiesin, mitä nyt tapahtuisi. Maikki johdatti minut alakertaan, jossa oli aina rauhallista. Tälläkään kertaa ristinsieluakaan ei näkynyt. Menimme invavessaan ja Maikki sulki oven perässämme. Rutistin hänet itseäni vastaan ja kuiskasin, että olin odottanut tätä niin kauan..

Tunsin Maikin suuret rinnat vasten itseäni, hänen huulensa hakeutuivat suulleni ja toinen käsi päätyi housujeni etumukselle. Sykkivä kyrpäni oli valmis sekunnin tuhannesosassa ja kiihkeän suutelumme kaiku tuntui täyttävän koko kopin. Maikki heitti paidan yltään ja veti housunsa alas. Minä taas kävin istumaan pöntölle, laskin housut kinttuun, ja Maikki tuli syliini. Hän ohjasi kullini märkään, litisevän kosteaan pilluunsa ja hänen katseensa oli yhtä liekkimerta. Maikki hytkyi päälläni, puristelin hänen muotojaan ja pian ihastukseni voihki ensimmäisen orgasminsa kourissa. Aikaa luennon alkamiseen oli vielä joitakin minuutteja, joten pyysin Maikkia ottamaan minulta poskeen, kunhan oli saanut tarpeekseen mulkustani. Luulin pöntön jo hajoavan allamme, kun Maikki sai toisen, räjähtävän orgasmin. Tämän jälkeen hän kävi polvilleen lattialle eteeni ja otti pillunesteistä kimaltavan kullini suuhunsa. Hän pyöritteli kieltään terskan ympärillä, nuoli välillä hieman vartta ja kosketteli samalla äärimmäisen hellävaroen kiveksiäni. Paine alkoi kasvamaan kyrvässäni ja laukesin rajusti Maikin suuhun. Hän jatkoi imemistä vielä siemensyöksyn jälkeenkin, varmistaen, että jokainen pisara lemmenmahlaani sykkivästä sauvastani tulisi hänen suuhunsa. Oloni muuttui raukeaksi ja halasin Maikkia lujasti. Puimme vaatteet päällemme ja Maikki sanoi minulle: tän on sitten pakko jäädä tähän yhteen kertaan ku mulla on poikakamu intissä oottamassa. Oot silti ikuisesti ajatuksissani!

Nämä sanat kaikuvat vieläkin korvissani ja muistan olleeni itkun partaalla koko loppupäivän. Maikin näkeminen tuntui tuskaiselle, ja haaveiluni ainoastaan voimistui. Näin parinkymmenen vuoden jälkeen koko tapausta muistelen kuitenkin hymyillen. Se oli hienoa aikaa se.

Comments, please!

-Jake44

6

16658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jees...

      "otsikko"

    • todella ..

      perseestä. jake paran runkkari fantasiaa taas kerran lukekaas niitä naapurin tyttöjä ne on vielä kamalamopia

    • fiilikseen

      kun ei selvinnyt minkä oppiaineen luennoista oli kyse? Noo, vähän klisee.

    • Jeikkii

      se, ihan Jeikkii, mutta ei oikein napannu tällä kertaa, ei :(

      • teksti

        Olisin kaivannut enemmän kuvailuja ym. (eli olis voinut olla hieman pidempi!) Muuten ok.


      • koitos
        teksti kirjoitti:

        Olisin kaivannut enemmän kuvailuja ym. (eli olis voinut olla hieman pidempi!) Muuten ok.

        adverbien sijaan, muuten ihan ok (5-)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1933
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1496
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      17
      1418
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      23
      1412
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1347
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1220
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1207
    Aihe