Terraarion koko?

Akaatti.

Mulla on kolme akaattikotiloa, aika isoja ja terraario on n. 60 litranen.. Jo osaan laskee sen litra koon oikeen:D Mut tarkistan sen vielä.. Mutta oisko tuollanen terra sopiva kolmelle aksulle?

7

313

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-ja-gekkofani

      Toi 60 l sopii hyvinkin kolmelle aksulle, siihen mahtuu 4-5 aksua..

      • vivi

        änkisi siihen yli 3 aksua,kolme menee hyvin mutta varsinkin jos ne ovat isoja en laittaisi yhtään enempää


      • aloittaja
        vivi kirjoitti:

        änkisi siihen yli 3 aksua,kolme menee hyvin mutta varsinkin jos ne ovat isoja en laittaisi yhtään enempää

        Okei kiitti:) Eivät nuo tuosta varmaan paljoa kasva, joten jospa ei tarttis uutta terraa enää ostaa:)


      • -Lellu-

        tuota,sinä kun näytät tietävän,niin,olenko julma ja raaka kun 112L terrassani asustaa 11 kasvavaa ja hyvinvoipaa noin 3-6 cm kuorensa halkaisialta olevaa akaattikotiloa? en tahtoisi niille tulevan ahdasta :P


      • kotilo-ja-gekkofani
        -Lellu- kirjoitti:

        tuota,sinä kun näytät tietävän,niin,olenko julma ja raaka kun 112L terrassani asustaa 11 kasvavaa ja hyvinvoipaa noin 3-6 cm kuorensa halkaisialta olevaa akaattikotiloa? en tahtoisi niille tulevan ahdasta :P

        sinne tule ahdasta..Mutta enempää sinne ei saa ottaa.. Kun ajattelee 10 l terraa, jossa on aksu, se on aika pieni..Mutta kun terra on noin kookas, niin siinä on paljon tilaa liikuskella katossa ja seinillä, joten sekin vähentää ahtautta..Luulisin, että kotiloistasi joku on aina seinällä tai katossa xD


      • kotilo-kaktusfani.
        -Lellu- kirjoitti:

        tuota,sinä kun näytät tietävän,niin,olenko julma ja raaka kun 112L terrassani asustaa 11 kasvavaa ja hyvinvoipaa noin 3-6 cm kuorensa halkaisialta olevaa akaattikotiloa? en tahtoisi niille tulevan ahdasta :P

        Aksuille kerran minimi on 10l per kotilo. Joten nuo kyllä mahtuvat siihen:)


      • kotilo pikku
        kotilo-kaktusfani. kirjoitti:

        Aksuille kerran minimi on 10l per kotilo. Joten nuo kyllä mahtuvat siihen:)

        plääh!
        et tod. oo rääkkääjä aksun terran min koko on 10l mut 20/aksu on erittain hyvä!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe