Auttakaa mua, miten saan itteeni iskasta kiinni ja jksan alottaa terran siivoomisen!x) Menee melkein kaks tuntia, ku isoa lasista terraa roudaa pesuhuoneesta omaan huoneeseen, hinkkaa tiskiharjalle seinät, vaihtaa mullat, siivoaa pesuhuoneen lopuksi, pesee terran koristeastia ymsyms.. :D Se on niiiin tylsää hommaa musta ku oon kohta neljä vuotta kotiloita harrastanu:) Siivoan terran kahen viikon välein, mutta monesti kerran viikossa.. Oisko idiksiä, miten jaksaisin alkaa pestä taas tuota (superlikaista) terraa?:]
Vastaukset 3
- kotilo-kaktusfani.
Terraa ei välttämättä tarvitse siivota aivan noin usein kerran kuukaudessakin riittää. Minulla terran siivoaminen on helppoa kun asun maalla omakotitalossa tarvitsee vain raahata terra pihalle, tyhjentää turpeet ja pestä terra puutarhaletkulla xD
- Pikkuaksu-91
Mä sain just siivottua terran.. Meni puoli tuntia..ihan kova hommahan se on mutta pakko!:D:D
- Nipsu2
Sitten kun on sen terran siivonnut, niin saa olla taas kuukauden rauhassa. =) Minäkin suosittelisin pesemään terraarion kerran kuukaudessa, koska on varmaan aika raskasta isoa lasiterraariota siivota kerran viikossa tai kahdessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761530
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.96736En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48536
- 126536
- 37526
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50518Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25483