Terraarion siivous.. Plääh:D

Tylsää on:D

Auttakaa mua, miten saan itteeni iskasta kiinni ja jksan alottaa terran siivoomisen!x) Menee melkein kaks tuntia, ku isoa lasista terraa roudaa pesuhuoneesta omaan huoneeseen, hinkkaa tiskiharjalle seinät, vaihtaa mullat, siivoaa pesuhuoneen lopuksi, pesee terran koristeastia ymsyms.. :D Se on niiiin tylsää hommaa musta ku oon kohta neljä vuotta kotiloita harrastanu:) Siivoan terran kahen viikon välein, mutta monesti kerran viikossa.. Oisko idiksiä, miten jaksaisin alkaa pestä taas tuota (superlikaista) terraa?:]

3

367

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kotilo-kaktusfani.

      Terraa ei välttämättä tarvitse siivota aivan noin usein kerran kuukaudessakin riittää. Minulla terran siivoaminen on helppoa kun asun maalla omakotitalossa tarvitsee vain raahata terra pihalle, tyhjentää turpeet ja pestä terra puutarhaletkulla xD

    • Pikkuaksu-91

      Mä sain just siivottua terran.. Meni puoli tuntia..ihan kova hommahan se on mutta pakko!:D:D

      • Nipsu2

        Sitten kun on sen terran siivonnut, niin saa olla taas kuukauden rauhassa. =) Minäkin suosittelisin pesemään terraarion kerran kuukaudessa, koska on varmaan aika raskasta isoa lasiterraariota siivota kerran viikossa tai kahdessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      94
      2505
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2183
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1857
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1631
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1586
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1585
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      34
      1528
    8. 73
      1436
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      95
      1344
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1254
    Aihe