Auttakaa mua, miten saan itteeni iskasta kiinni ja jksan alottaa terran siivoomisen!x) Menee melkein kaks tuntia, ku isoa lasista terraa roudaa pesuhuoneesta omaan huoneeseen, hinkkaa tiskiharjalle seinät, vaihtaa mullat, siivoaa pesuhuoneen lopuksi, pesee terran koristeastia ymsyms.. :D Se on niiiin tylsää hommaa musta ku oon kohta neljä vuotta kotiloita harrastanu:) Siivoan terran kahen viikon välein, mutta monesti kerran viikossa.. Oisko idiksiä, miten jaksaisin alkaa pestä taas tuota (superlikaista) terraa?:]
Terraarion siivous.. Plääh:D
3
447
Vastaukset
- kotilo-kaktusfani.
Terraa ei välttämättä tarvitse siivota aivan noin usein kerran kuukaudessakin riittää. Minulla terran siivoaminen on helppoa kun asun maalla omakotitalossa tarvitsee vain raahata terra pihalle, tyhjentää turpeet ja pestä terra puutarhaletkulla xD
- Pikkuaksu-91
Mä sain just siivottua terran.. Meni puoli tuntia..ihan kova hommahan se on mutta pakko!:D:D
- Nipsu2
Sitten kun on sen terran siivonnut, niin saa olla taas kuukauden rauhassa. =) Minäkin suosittelisin pesemään terraarion kerran kuukaudessa, koska on varmaan aika raskasta isoa lasiterraariota siivota kerran viikossa tai kahdessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle273465Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122659Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.1182602Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1122279Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761713Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥501648Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta261586Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001315- 1381284
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151166