mul on aprilia sr (vm. '03) joka näyttää niin pirun tyylikkäält muitten skootterien vierel, eikä muissakaa ajo ominaisuuksis mitää suurempii vikoi ku vaa heikot valot ( tuning lisävalo pohjas;)).. mutta, moottori on iha ihmeelline. se on nyt täs parin viime vuoden aikana (ainaki, ku ostin vuoden käytettynä) reistaillu vähä välii. ku kaasuttaa ni se voi yhtäkkii lakkaa vetämäst vaiks moottori pyörii. ja sit se on jonku kerra sammunu jo tien varteenki! tos viikko sit se leipos kii. mikä mahtaa olla vikan? virit otettii ekan vuoden jälkee pois, mut kulkee viel 70 mittarin mukaa. joutuuks sen viemää nyt sit nakkilaa korjattavaks ku muut ei o tähä mennes osannu?
Paska Aprilia?
3
1202
Vastaukset
- sr!!
mulla on kans aprilia sr limited ruisku koneella ja niil makeil spider tarroil XD se on toiminu moiteettomasti. en osaa sanoo mikä mättää mut kävisin kysyy jossain liikkessä mikä mättää.
- Aprilia kuskiiiii
Tulpassa vika mulla ainaki oli... Melkeen joskus sammus johonki ku yritti liikkeel lähtee, mut sit ku ostin uuden tulpan ni johan lähti viat... :D
- aprilia_sr
Aprilia kuskiiiii kirjoitti:
Tulpassa vika mulla ainaki oli... Melkeen joskus sammus johonki ku yritti liikkeel lähtee, mut sit ku ostin uuden tulpan ni johan lähti viat... :D
mikähän mättää ku kävi näin että aprilia sr kaatu ja sen jälkeen on ollu koneessa ongelmia... saa sahata kauan et lähtee käyntii ja ku se lähtee niin se tyssähtää vähän ajan kuluttua, joskus ei lähe millään käyntiin ?? kertokaa joku jos on kokenu saman :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713899- 1013505
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241608
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191102Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016