1. Jos sinun täytyisi seurustella näistä jonkun kanssa, ehkä harrastaa seksiäkin, niin kummanko valitsisit:
a) henkilön, jolla olisi miehen kroppa mutta naisen sukupuolielimet?
b) henkilö, jolla olisi naisen kroppa, mutta miehen sukupuolielimet?
Luonteeltaan molemmat olisivat ihania, juuri sinulle sopivia ja bla, bla, blaa... (siihen ei tarvitse puuttua)
Mini-Galluppi
26
1848
Vastaukset
- Hååkana
Olen jopa uneksinut a:n kaltaisista henkilöistä. Saisi olla ne ruskeat paikat ihan koskematta!
- Huh - en ottaisi
Huh. Kuhm Mies miehenä EI MINÄÄ TRANSUNA.
- ahdasmielistä...
Huh - en ottaisi kirjoitti:
Huh. Kuhm Mies miehenä EI MINÄÄ TRANSUNA.
.. ja ahdasmielistä. Pitäkää edes termit kasassa jollei kunnioitusta toisia kohtaan löydy! Jos ette termejä tunne niin tervetuloa vaan tonne transsukupuolisten-palstalle. Varmasti termit opetetaan jotta ei pääse tällaisia epämukavia vahinkoja sattumaan.
- Mies miehenä paras
ahdasmielistä... kirjoitti:
.. ja ahdasmielistä. Pitäkää edes termit kasassa jollei kunnioitusta toisia kohtaan löydy! Jos ette termejä tunne niin tervetuloa vaan tonne transsukupuolisten-palstalle. Varmasti termit opetetaan jotta ei pääse tällaisia epämukavia vahinkoja sattumaan.
Mies miehenä. Sean Connery nuorena miehenä.
- Sitähän tässä
Mies miehenä paras kirjoitti:
Mies miehenä. Sean Connery nuorena miehenä.
ollaan. Mies. Mies miehenä, tosi mies. Mitä luulit? Että trans-taustainen mies ei olisi mies? Tosi miehiä ja tosi karjuja? Sen lisäksi että olis vaan pelkkää puhetta niin on sitäkin kovempaa tavaraa tukemassa: kokemusta.
- ojdfjdfjd
En koskisi kumpaakaan vaikka kirveellä uhattaisiin.
- Näin on näreet
En tykkää naismaisista miehistä ollenkaan. Mies miehenä. On jorma sittn vaikka kuinka pieni tahansa. Kun on pesty. Tai muuten tosi vetävän....
- takas
1. Jos sinun täytyisi seurustella näistä jonkun kanssa, ehkä harrastaa seksiäkin, niin kenet/minkä valitsisit:
a) hirvi jolla olisi naisen rinnat
b) avaruusolento jolla olisi 3 metrinen lerssi
c) subwoofer jossa olisi sopiva reikä ja mukava luonne.- Utelias Urkkija
a) hirvi jolla olisi naisen rinnat *En halua sekaantua eläimiin, enkä välitä rinnoistakaan, joten ei tämä.
b) avaruusolento jolla olisi 3 metrinen lerssi
*Tämä kuulostaisi ihan kivalta. Olisko se olio vielä vihreä? Joo, tämän ottaisin joka tapauksessa.
c) subwoofer jossa olisi sopiva reikä ja mukava luonne.
*Reikä on vähän tylsä.
Noniin. Minä vastasin sinun kyselyysi, sinun vuorosi vastata aloitusviestin kysymykseen ;> 1. Jos sinun täytyisi seurustella näistä jonkun kanssa, ehkä harrastaa seksiäkin, niin kenet/minkä valitsisit:
a) hirvi jolla olisi naisen rinnat
-Ei ne pelkät rinnat. Mutta ratsastellessa voisi hirven karvat pistellä kivasti pakaroita.
b) avaruusolento jolla olisi 3 metrinen lerssi
- Tämä olisi PARAS. Olisi matkalla jotain suuhun pantavaa. Jos luonne olisi vaan kiva.
c) subwoofer jossa olisi sopiva reikä ja mukava luonne.
-Tältä saisi ainakin potkua perseelle.- yäääääääääääääk
jormalaiset kirjoitti:
1. Jos sinun täytyisi seurustella näistä jonkun kanssa, ehkä harrastaa seksiäkin, niin kenet/minkä valitsisit:
a) hirvi jolla olisi naisen rinnat
-Ei ne pelkät rinnat. Mutta ratsastellessa voisi hirven karvat pistellä kivasti pakaroita.
b) avaruusolento jolla olisi 3 metrinen lerssi
- Tämä olisi PARAS. Olisi matkalla jotain suuhun pantavaa. Jos luonne olisi vaan kiva.
c) subwoofer jossa olisi sopiva reikä ja mukava luonne.
-Tältä saisi ainakin potkua perseelle.Yäk. Vasytaukseni on, että mies miehenä. Sean Conneryn ottaisin nuorempana versiona. Siis silloin kun oli James Bond.
- gallupista
Homoseksuaalisuus tarkoittaa kiinnostusta omaan sukupuoleen, mutta kummatkaan vaihtoehdot eivät täytä miehen määritelmää primääristen/sekundaarisien sukupuolimerkkien osalta vaan ovat sieltä jostain välimaastosta... Kysymyksesi on täysin absurdi. Kysyppäs nyt samaa tuolta biseksuaalien puolelta, niin voit saada jopa vastauksen. Heitähän ei kiinnosta sukupuoli vaan SE PERSOONALLISUUS. Jos vastaisin jompaan kumpaan vaihtoehtoon myöntävästi, niin enhän silloin olisi homo :)
- Vain aito mies
Vain aito mies kelpaa. kaiki sekoitukset(transut, naismaiset) pysykää pois
- p.pää.
Vain aito mies kirjoitti:
Vain aito mies kelpaa. kaiki sekoitukset(transut, naismaiset) pysykää pois
Mikä tekee sinusta niin aidon? Mikä se sun aito miehes on? Uskaltaisin väittää että oon taatusti sinun kaltasta luomumiestä aidompi.
- Pistä kuvaa tul
p.pää. kirjoitti:
Mikä tekee sinusta niin aidon? Mikä se sun aito miehes on? Uskaltaisin väittää että oon taatusti sinun kaltasta luomumiestä aidompi.
Pistä kuvaa tulle niin nähdään. Joten palajsta pintaa....
- on siis
Pistä kuvaa tul kirjoitti:
Pistä kuvaa tulle niin nähdään. Joten palajsta pintaa....
sun mielestä 3metrinen leka housuissa vai? Mun henkinen miehuuteni on kypsynyt ja kasvanut vuosien varrella sellasiin mittoihin ettet koskaan uskoisikaan, kun sulla on elämä ollut niin helppoa sukupuolesi kanssa. Olen valmis mittelöimään miten tahansa (vaikka sen lekan mittojen kanssa), mutta vaivautuako sitten tuollasen henkisesti pienen miehen kanssa tappelemaan onkin sitten ihan eri seikka. Palataan asiaan kun nähellään.
Niin tarkemmin miettien kaillahan olisi nännit. Jos luonteet olisi ihanat niin eiköhän sanota että kaikki käy laji kuin laji.
- Miehen varpaat
Hmmmmmmm. Eroottista!
- tekis varmaan mieli
Miehen varpaat kirjoitti:
Hmmmmmmm. Eroottista!
Tosiaan. Ei muuta kun kengat pois ja paljaat jalat näkyviin......
- typerää
EN TODELLAKAAN KUMPAAKAAN! OLISIN MIELUMMIN ILMAN!
- Mieshen jolla on isot jalat
Miehen jolla on isot (seksikkäät) jalat. Vaikka hiki "haisee". TEkee vaan eroottisemman....
- En kumpaakaan
Jos olis miehen näköinen mies ja miehen elimet - riippumatta koosta - harkitsisin asiaa. Eihän siinä mitään menetä. Mies on aina mies.
- kanssa...
Meikähän ei mitään tartte kunhan se elin vaan siitä löytyy!!
- Näyt'ä mullekin
Näytä muillekin
- Zir'mha
Luettuanu koko viestiketjun läpi on pakko todeta, että ei suomen miehellä hyvin mene; miehuus on vaatteissa ja suurissa sanoissa, ei ilmeisesti missään muussa. Ei mikään ihme että suomineitoja ei kiinnosta pitää mitään muuta kun tuulipukuja, kun mies rinnalla on seksuaalisesti epävakaa ja epävarma suunpieksäjä.
Ehkä Hollywoodin stereotyypit ja 'unelma'parit, ovat tehneet tehtävänsä pohjolan epävarmaan lerssinheiluttajaan, ehkä televisiosta väkisellä herkään seksuaalisuuteen hiipivä pinnallisuus, sitä voi jokainen meittiä mielessään.
Samalla kun muualla maailmassa ahtaat rajat alkaa mennä vihdoinkin(edes jossainmäärin) rikki ja miehet on miehiä pintaa syvemmältäkin, pimeässä pohjolassa telkkarin ääressä kaljaa ryystävä unelmamies puolustaa omaa unelmaansa vaikka nyrkein. - valitsisi..
kumman ite valitsisit? Vetäsin varmaa käteen. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602