on ruvennut haisemaan tosi pahalle.mistä mahtaa johtua.120 metriä syvä kaivo.pintavesiä ei ole päässyt kaivoon.voisko porata pienen reijän putken yläpäähän niin vesi kierrättyisi hiukan sitä pumpun nostaessa.
porakaivon
7
3642
Vastaukset
- vesi loppuu
niin se kaivo alkaa vetää vettä läheisen lantalan alla olevasta kallioperästä. Se lantalan saastuttama alue voi olla kymmeniä vuosia vanha ja puolikilometriä laaja.
- tämä ensin
www.sednove.fi
Siellä on porakaivon ilmastajasysteemi, joka todella poistaa veden pahan hajun. - paine?
Millon viimeksi olet tarkistanut kalvosäiliön vastapaineen? Purkki voi olla täynnä pilaantunutta vettä, jota kuitenkin pääsee kiertoon mukaan. Ei tartte montaa tippaa ja vesi haisee varmasti.
- vinkistä
painetta ei tosiaan enää ollut ja vesi tosiaan ei haise enää.
- esko
Tutkituta veden laatu.
- rikkivedystä
Jos kyseessä rikkivedynhaju ei vesi ole pilaantunutta. Kaikessa vedessä on rikkiyhdisteitä. Jos porakaivovesi tulee hapettomasta tilasta, rikkiyhdisteet haisevat. Haju loppuu jos vettä hapetetaan. Ongelmaa esiintyy yleensä loppukesällä/syksyllä.
- saamarin hiiret
Kuinkahan merkittävän puhdistus operaation porakaivoon joutuu tekemään jos sinne on mennyt hiiri? Joku sanoi että riittää pelkkä tyhjäksi pumppaaminen ja sitten kloori tabletti. Onnistuukohan näin helposti? Onko tietoa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!591748Olen päättänyt tappaa itseni tämän vuoden puolella
Minulla ei ole oikeastaan mitään hävittävää. Elämäni on surkeaa ja tunnen ihmisten tuijotukset ja supinat. Ne nauravat r1401454Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka701251La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt11865- 64821
- 69711
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko39551- 38504
- 47502
- 54479