Ootteko kokeillu jotain penis kasvatuksia niinku jelqiä tai jotain muuta? Onko tullu minkälaisia tuloksia? Entä haittavaikutuksia?
Penis treeni, menikö erektio?
7
5544
Vastaukset
- Tornien
Treeneistä saa erittäin helposti virtsateiden tulehduksen. Sen huomaa siitä, että pitää käydä vessassa normaalia useammin ja olo on muutenkin heikko.
- pienessä määrin
tehnyt "supistusharjoitteita". Vehkeet jotenkin isomman oloiset, ikäänkuin helpommin puoliseisokissa. Toisaalta olen huomannut, että eturauhanen ärtyy tuossa hommassa helposti. Suosittelen malttia.
- O------->
Pari kuukautta treenattu jelqiä, venyttänistä ja supistelua. Kokemukset positiivisia, paksuutta on tullut omasta ja etenkin muijan mielestä mukavasti. Sivuvaikutuksia ei oikeastaan ole ollut, mutta treenien jälkeen ei heti pysty hommiin... Maltilla treenaaminen on järkeä.
- en keksi nimimerkkia
Jelq ja juuresta puristaminen - seisoo paremmin, on ehkä hieman kookkaampi. Liika treenaaminen ei ole hyväksi. Mieluummin liian vähän kuin liikaa. PC-lihaskaan ei vaadi 500 puristelua päivässä, sellainenhan vaan kuluttaa lihaksen.
- Anonyymi
PC-lihas eli Pudococcygeus on lihas, joka kulkee lantion alueella.
- reenailua
PC-lihasta olen treenaillut about 300 päivässä (3*100)
ja vähän tuntuu erektio voimistuneen.
Jelqingiä kokeilin kuukauden verran, mutta sitten alkoi
arveluttamaan ja lopetin kokonaan, kun vehkeet tuntuivat
aroilta. Mielummin vähän pienempi vahvalla erektiolla kuin
isompi heikolla tai kokonaan ilman.- Anonyymi
se kuuluu asiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mä koin helpompana
Kun emme nähneet. Vaikka ensimmäinen ero repi sydäntä. Pakotat mut tuntemaan tunteita joita en saisi ja tiedät miten syv253903Onko hänellä jotain sellaisia ominaisuuksia
joiden kenties mietit voivan olla haaste teidän mahdolliselle suhteelle?362699- 652594
- 1582428
Olen todella
Ahdistunut tästä. Koen sen paineen mitä hän haluaa. Tunnen todella paljon häntä kohtaan enkä uskonut että elämä toisi mi522308Tappelen mielelläni palstalla
Itseäni älyllisesti päätä lyhyempien kanssa, ei nukuta ja telkkarissa ei ole mitään. Riidellään vaan.512268Mahtava huomata
Sinusta nainen että pystyt suodattamaan palstalla paljon asioita. Olet täysin minun tyyppiä. Kahdestaan unohdettaisiin k362247- 341833
- 381806
- 1291500