Mitkä kaupunginosat on parasta kiertää kaukaa, mitkä ovat turvallisia liikkua ja mitkä eivät?
New Yorkin kaupunginosat
2
1949
Vastaukset
- mielestäni
kaikkiin voit päivällä mennä turvallisesti. Pimeällä voi sattua missä tahansa mitä tahansa. Älä mene paikkoihin, joissa ei ole paljon muita ihmisiä.
Harlemissa olen ollut keskellä päivää eikä kummempia tapahtunut. Yritä olla kuin olisit natiivi.
Manhattania Times Squaren paikkeilla pidän turvallisimpana mihin aikaan tahansa.- ......
on 'pahimpia' paikkoja joihin ei kannata ehkä lähteä aivan kokemattomana matkailijana seikkailemaan. päiväsaikaan olen molemmissa liikkunut yksin ilman ongelmia, yöllä ainoastaan autolla miesseurassa.
kuten edellinenkin kirjoittaja sanoi, times squaren ympäristö ja ylipäätään manhattan on hyvin turvallinen mihin aikaan vuorokaudesta tahansa. kannattaa kuitenkin olla varuillaan (kuten kaikkialla suurkaupungeissa) ja jättää ainakin aluksi ylimääräiset alkoholit ottamatta...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059