Tarviiko jokaisen Andorrasta poistuvan mennä tullin kautta? Eli miten se poistuminen maasta käytännössä tapahtuu jos menee bussilla takaisin Barcelonaan?
Tulli
4
2596
Vastaukset
- eu01
Ajoimme vuokra-autolla - ei ole pysäytetty, mutta joitakin kylläkin. Saavuimme iltapäivällä, jolloin lähtevien autojen jono oli aika pitkä, lähdimme illalla - jonoa ei enää ollut.
- Reissaaja28
Olin just kesällä Andorrassa ja sinä päivänä (sunnuntai) pysäytettiin kaikki, ilmeisesti sillä kertaa tutkittiin lähinnä elektroniikkalaitteita. Mutta aina ei kuulemma joudu pysähtymään.
- ghkj
Olin syyskuun lopulla 2006 Andorrassa. Tein retken sinne Barcelonasta käsin bussilla. Tullessa Andorrasta Espanialainen tullimies vilkaisi bussin ruumaan.Mitään muuta tarkastusta ei ollut.
- Veka 58
Omalla autolla viime kesänä Andorrassa: Kaikki autot pysäytettiin tulliin, lähinnä oltiiin kiinnostuneita tupakasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi433856Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal393446- 693058
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912900- 351898
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no851894- 241729
- 291671
- 321663
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231624