Metsäautot

Mehturi

Minkäslaisilla autoilla metsurit ja muut metsien miehet kulkevat. Itse olen ajatellut laittaa työautoksi toyota hilluxin ainoa onkelma tuntuu olevan raivaussahan kuljetus siten ettei sitä varastettaisiin onko kellään ideaa tai kokemusta vastaavasta.

6

5638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laatikko takana

moi no mulla on ihan neliveto hilux ja mulla lavalla ns... työkalulaatikko ja saan laatikon lukkoon ja toisessa seinässä on reikä niin saan laatikon kansi ku auki niin laitettuu raivurin moottorin laatikkoon ja kansi kiinni ja lukkoon niin saha on ja pysyy mukana et ei kukaan pölli , laatikko on sitten taas lukittu lavalle et pysyy paikoillaan.
      mahdatko saada selkoa mun selityksestä.?

• Mehturi

Kuulostaa hyvältä idealta, mitä materiaalia laatikkosi on?

• laatikko lavalle
        Mehturi kirjoitti:

Kuulostaa hyvältä idealta, mitä materiaalia laatikkosi on?

mä tein sen ihan vaneerista mut ei mistään filmivaneerista siitä ohuesta vaan tosta vahvemmasta ja saranoilla kansi ja sitten tollanen lukkosalpa systeemi ja sellanen kumin palanen sateensuojaksi et ei lukkoon sada vettä , itellä kyllä paljo lukosta auki toi laatikko mut kätevä kuitenkin ja mahtuu sinne moottorisahakin ym tarvikkeet näppärästi sateen suojaan ku mulla ei oo sitä katetta tuossa lavan suojana.

• on kätsä

Siihe mahtuu sahat ja muut romppeet.Sadevarusteetkin kuivuu kun laittaa lämppärin puhaltaa.

• öö-öö

taitaa nelivetoinen avolava-auto olla paras metsurille kunhan vain keksii miten sen sahan lavalle lukittee. Maastureissa on kovat verot tai kovatyö, jos huoltoautoksi mielii. Ja mikä pahinta kesä helteillä 2-t:n käry. :)

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      274
      2507
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      76
      2419
    3. SDP pelastaa uppoavan Suomen

2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis
      Maailman menoa
      12
      1615
    4. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1598
    5. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      51
      1510
    6. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      65
      1397
    7. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1359
    8. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1250
    9. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1049
    10. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1029
    Aihe