Työkäytössä olleet sisävuorelliset kumisaappaat tuoksahtavat hiukka jalkahieltä. Tilanne on niin paha että joko kumisaappaat tai meikäläinen on kerrallaan kotona. Miten näistä saisi dunkun pois? Kyseessä laatupelit elikkä suomalaiset kännykkämerkiset hiihtimet....
Vastaukset 6
- jalat....
aina välillä.
Hajun saa pois kun täytät ne saappaat etikalla (voi lanrata vedellä ettei ravii niin monta litraa etikkaa kaupasta kantaa) ja anna olla ainakin muutama tunti. Muutama päivä olis ihan hyvä. Sitten vaan huuhtely ja pesu saippiavedellä ja muutamat huuhtelut perään. - vaikka
laittaa kissanhiekkaa nylon-sukkahousuihin ja ne saappaisiin kun tulet töistä ja anna olla siellä aamuun asti(ota kuitenkin pois jos menet vaikkapa yöksi töihin). Kissanhiekka nimittäin imee hyvin hajua. Kannattaa kokeilla. Ja jos teillä ei ole kissaa niin ei hiekka niin kallista ole että konkkaan menee ton kokeilun takia. Onnea hajun poistoon!
- mema
että ruokasoodaa kun laittaa aina yöksi jalkineisiin, niin hajut häipyy.....
- mamma¤
laita pakastimeen muovipussissa ja annat olla esim vuorokauden..toimii ainakin nahka kengille,,,hajut lähti:)
- tiutiu
Yksi hyvä keino jolla hajut lähtee on vanha (hieman kostea) kahvin suodatinpussi..se yön yli kenkään niin hajut lähtee. Toinen mikä tehoaa on kaupasta saatava hajunpoistaja.
- sisiha
laita ruokasoodaa saappaaseen ja sillä siisti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1961892
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo137962En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213728- 62678
- 135666
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä24664Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57602- 38578