Missä sijaitsee kurit tossa mopossa..?
Yamaha DT- 06 Kuristukset
5
678
Vastaukset
- uyuyuyu
putken sisäpulella:D
- aksljdflkasjdf
Ne sijaitseja pakoputken alkukäyrässä.
- poraa vain
Jos otat ne kokonaan pois mopo kulkee 80km / h ja siitä tulee jo vero.
Minä porasin kuristus laippaa vähän isommaksi ja nyt menee sopivat 65.
Jos jättää kaikki kuristukset alkuperäisiksi niin kone vain lakkaa käymästä.
Nää on hankalia juttuja, kun tehdään hienoja mopoja joissa ajo-ominaisuuksia vaikka miten (vrt. mankeja ja pv-suzukeja) niin sitten ei niillä saa ajaa.
Okei mutta kun me ostettiin kaverin kanssa molemmat uudet DT:t ja kaveri poisti kaikki ja siitä tuli ns vapaastihengittävä niin eikö se perkele ajatut tutkaan 82km/h tuli paha lasku.
120e sakkoja, kilvet pois ja veroa on tulossa satoja euroja, ei ole vielä tulossa meni oikeuteen.
Niin ja kevarikortti siirtyi eli jää saamatta kokonaan, ei sitä enää 17v viitsi sitten kevarikorttia ajaa.
Eli ole varovainen, jos ei kulje yli 65 niin voi olla että selviää pelkällä sakolla ja uusinta-katsastuksella mopoksi.- Erkkola
Koska se levy ei rajoita vaan nopeutta, vaan myös tehoa/vääntöä, eli kokonaan pois se, ja digitaalinen rajoitin siihen 55km/h paikkeille, jolloin kiihdytyksiin/kyysäämisiin/ylämäkiin saadaan täydet tehot.
Ja nuorellahan harvoin on tuloja, jolloin päiväsakot muuttuu vankeudeksi.
Ai ei viitti 17v:nä ajaa kevarikorttia, mikä sitten seuraavaksi ajetaan?
Itse olen 19 ja edelleen alla on mopo alla, no mopolla tuleekin vuodessa yli 23 tuhatta kilometriä... - paablo2
Nii että paljon se keveri vero on, riippuu tietysti moposta mutta suurin piirtein uusilla mopoilla, itsellä dt-06 jos siitä vero tulis nii eiks se olis aika vitusti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?815037- 794859
- 1324268
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103058- 522689
- 402596
- 532247
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102221Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211850