oon vielä Neitsyt,kysyisin Eka kerran kokeneilt tytöiltä/pojilta.
Miltä teistä niinku tuntu Eka kerta?
Ujostuttiks olla alasti?
Miltä tytöistä tuntu kun kundi katsoi pilluu?
Entäs millasta oli nähdä kundin stondis ja kun tuli spermaa?
Kertokaa kundit ujostuttiks teitä kun tyttö näki Pippelin?
IHANAA UUTTA VUOTTA 2003!
Miltä tuntui ?
5
7459
Vastaukset
- tyttö -87
Se ei ollu mikään "unelmien täyttymys"...
Mut se kai riippuu ihan kundistakin...
No se sattus....ja silleen mut toisen kautta oli se ihanaakin...meinaan kun sen sai tehdä sellasen ihmisen kanssa ketä rakastaa ja ketä rakastaa mua...=) - poika84
ei kyl ujostuttanu ku tyttöystäväni kaa olin ekaa kertaa silleen. se oli ihanaa kerta ei hätiköity! uskon että jos oisin esim puoleks tuntemattoman kaa tehny sen nii olis varmaan jännittäny liikaa eikä se ois ollu yhtään kivaa.
no mun eka kerta oli silti vaan puolikas kerta siks ku hänen mutsi tuli keskeyttään meidät, että silleen. mut oikee eka kerta(eli toka kerta) oli ihan huippu! sillon saatiin oikeen rauhassa olla, ja nauttii loppuun saakka. tärkeintä on se että voipii olla rentona, ainaki mun mielestä. Ja ei kannata keskittyä siihen sisäänulos hommaan liikaa, ku onhan ihmisellä muutaki ku ne elimet ;) kantsii hyväillä ja suudella paljon, ei tartte kokoajan vaa just "nussia"
ja sit tietty ku on rakkauski mukana niin jeesh!! - Wakizashi
Mä olin jännittäny sitä riisumista, mut sitten ku tilanne tuli, ei jännittäny pätkääkään. Ei hävettäny vehkeiden näyttäminenkään, harvempi tyttö kai niin kriittinen niiden suhteen on.
Ekaa kertaa yritettiin useempaankin otteeseen, tytölläni on todella tiukat paikat, mutta ennen pitkää se onnistui. Kyllä se taisi aika paljon sattua, koska tyttö alkoi itkeä, mutta se saatto olla enemmänkin jännityksestä kiinni. Eli jos otat homman rauhallisesti niin ongelmia ei pitäis hirveesti tulla. Ja tietysti paljon on kiinni siitä minkälainen kaveri siellä pehkuissa on mukana. Ja loppujen lopuks sain elämäni parhaat kehut... :) Mut mun ekan kerran voit lukea (jos jaksat) kokonaisuudessaan tältä palstalta.
Ja BTW, sinne tuheroon en saanut katsoa ennen kuin vasta pari kuukautta sitten, tyttöni kun on myös aikamoisen ujo. Kaipa se oli aika nolona, mutta mitä turhia, se oli kauneinta mitä oon nähnyt. Eli ei stressiä siitäkään, neidit!!! - tyttö-83
Alasti oli outo olla, kun ei tiennyt mitä toinen aatteli. Useamman kerran koitettiin ja aina lopetettiin kun sattui liikaa, mulle se oli tosi kova pala ja itketti useesti, mut kundi jakso olla yks enkeli eli oli tukena eikä kiirehtiny tai painostanu. Lopulta, kun homma onnistu se tuntu jopa aikas hyvältä enkä ois halunnu lopettaa... ;)
- tyttönen
vähän sattu.. ei ujostuttanu olin muutenkin kännis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187