Kannus_Aurora-paketti

Elmo

Antakaas arvio mihin asettuu otsikonmukaisen talopaketin (ns sateelta suojaan, peltikatto) hinta pystytettynä?
n 175 h-neliötä, 200 kerrosneliötä, 2-tasossa ilman lasiterasseja ja erkkereitä.
100te?

16

4502

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kopio aurora

tarjottiin 109te pystytettynä 196 huoneisto ala ja oli erkkereitä mutta otimme pre cut toimittajalta saman laisen 56te halvemmalla tosin pystytimme itse ja hintaan ei kuulunut "kannus"listoja tai paneleja ja töitä oli aivan helvetisti

• Elmo

keneltä otitte kopion?
        Kumman valitsisit nyt, toki hintaero suuri mut suuri duunin määrä pre cut mietityttää...jäikö sen jälkeen paljoa hintaeroa?

• pystytyksen jälkeen.

Aivan helvetin ylihintainen setti siihen nähden kuinka keskeneräinen toimitus on, ja paljonko jää työmaalla tehtäväksi "omaan piikkiin". Ei oikein tue käsitystä elementtirakentamisen helppoudesta ja nopeudesta.

• luikuva käsite.
        Elmo kirjoitti:

keneltä otitte kopion?
        Kumman valitsisit nyt, toki hintaero suuri mut suuri duunin määrä pre cut mietityttää...jäikö sen jälkeen paljoa hintaeroa?

Tuskin kukaan kopio noin toimimattomia pohjia ja yksityiskohtia.

• veikkaisin

talonne hinnaksi tulevan 350.000 ylöspäin ilman tonttia, vaikka erkkereitä ei olisikaan (ilman niitä ei kyllä voi puhua oikein Aurorasta)
      Feikin voi saada halvemmalla.
      Pystytettynä katto päällä noin 125.000.

• kopio aurora

valmis ja pysymme budjetissa eli 180te tosin vain kaivinkonekuski on ollut palkattu

• taisit maksaa

"hieman" ylihintaa ja itteks kipeeks...
        2200e neliö heh heh..

• Sellainen joka kertoo
        taisit maksaa kirjoitti:

"hieman" ylihintaa ja itteks kipeeks...
        2200e neliö heh heh..

kokemuspohjaisesti hinta-arvionsa, vaiko sellainen netissä päivystävä wannebee-rakentaja.

• höhlä
        Sellainen joka kertoo kirjoitti:

kokemuspohjaisesti hinta-arvionsa, vaiko sellainen netissä päivystävä wannebee-rakentaja.

Oletko sää nyt oikeesti sitä mieltä että n 200krs neliön puutaloon saa uppoamaan 350te ja "ylöspäin"?
        Ainakaan kaverieden toteutuneet avaimet käteen-tyyliin projekteja kilpailuttamalla ja osaurakoin on ilman tontti n 260-280te, laadukkain materiaalein.
        Tarviiko rautalankaa?

• kopio aurora
        höhlä kirjoitti:

Oletko sää nyt oikeesti sitä mieltä että n 200krs neliön puutaloon saa uppoamaan 350te ja "ylöspäin"?
        Ainakaan kaverieden toteutuneet avaimet käteen-tyyliin projekteja kilpailuttamalla ja osaurakoin on ilman tontti n 260-280te, laadukkain materiaalein.
        Tarviiko rautalankaa?

mallissa helvetin paljon enemän öitä joten huomattavasti kalliimpi kun perus talo uskokoon ken tahtoo

• juupa
        kopio aurora kirjoitti:

mallissa helvetin paljon enemän öitä joten huomattavasti kalliimpi kun perus talo uskokoon ken tahtoo

koristelaudoitusten jne tekoa pystytyksen jälkeen n 2-3vk duunia. sisällähän ei ole mitään erikoista muihin verraten.
        onko se h..tin paljon??

• osaurakoilla ..... HP sulle.
        höhlä kirjoitti:

Tarviiko rautalankaa?

Kokekemusta sen verran aiheesta, että älä edes ala ..... Niitä halpoja kilpailutettuja tekijöitä kun ei koskaan niiden kaverien projektien jälkeen löydä enää mistään. Kaverien paskapuheita. Noita juttuja kavereiden kesken hinnoista on kuultu ihan riittävästi, vaikka ollaan itse tehty ne hommat ja tasan tiedetään mitä niistä on maksettu, kaverille työmaatouringilla kerrotaan puolet maksetuista hinnoista. Siis HP tosiaan sulle.

• kopio aurora
        juupa kirjoitti:

koristelaudoitusten jne tekoa pystytyksen jälkeen n 2-3vk duunia. sisällähän ei ole mitään erikoista muihin verraten.
        onko se h..tin paljon??

noin minäkin kuvittelin ettei ei olisi duunia paljon enenpään verrattuna tavikseen...

• on tainnut
        osaurakoilla ..... HP sulle. kirjoitti:

Kokekemusta sen verran aiheesta, että älä edes ala ..... Niitä halpoja kilpailutettuja tekijöitä kun ei koskaan niiden kaverien projektien jälkeen löydä enää mistään. Kaverien paskapuheita. Noita juttuja kavereiden kesken hinnoista on kuultu ihan riittävästi, vaikka ollaan itse tehty ne hommat ja tasan tiedetään mitä niistä on maksettu, kaverille työmaatouringilla kerrotaan puolet maksetuista hinnoista. Siis HP tosiaan sulle.

tulla maksettua ittes kipeeks, turhaa täälläö ruikutat vaan maksa vaan jumalatonta lainaas tappiin asti hoo moilanen. hah hah..

• jota "kaverit" on...
        on tainnut kirjoitti:

tulla maksettua ittes kipeeks, turhaa täälläö ruikutat vaan maksa vaan jumalatonta lainaas tappiin asti hoo moilanen. hah hah..

10 - 0. Nyt pitää täällä koittaa edes vähän röyhistellä. Älä siis D-Bong viitsi.

• on...
        jota "kaverit" on... kirjoitti:

10 - 0. Nyt pitää täällä koittaa edes vähän röyhistellä. Älä siis D-Bong viitsi.

Tottakai Kannustalot vetävät välistä aika hemmetisti. Selvää on, että pitkästä itsetekemällä ei tulisi läheskään niin kalliiksi.

Onnea kuitennii kaikille rakentajille.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.

Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.
      Sinkut
      180
      1032
    2. Ajattelitko ikinä pyytää anteeksi?

Tiedät kyllä mistä.
      Ikävä
      80
      697
    3. Muistelen lämmöllä

Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti
      Ikävä
      48
      682
    4. Tunnistan mun rakkaan

Kirjoituksen heti kun se on täällä. Mä vaan tiedän sen ja tunnen 🤗
      Ikävä
      81
      591
    5. Miten oletkin noin

osaamaton kaikin tavoin :)
      Ikävä
      39
      549
    6. Tyrkytät ittees liian

tasokkaille :)
      Ikävä
      46
      540
    7. Pakko myöntää mies

En mä aina ihan rehellinen sulle ollut
      Ikävä
      106
      530
    8. Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä

Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä
      Ikävä
      37
      513
    9. Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi

Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks
      Ikävä
      64
      499
    10. Sysmän "ilon päivä"

Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan
      Sysmä
      39
      497
    11. Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa

Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja
      Maailman menoa
      288
      494
    12. Odotan tosi paljon et nähdään uudelleen

Sinussa on piirteitä, jotka sai kiinnostumaan.
      Ikävä
      21
      488
    13. Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?

En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U
      Ikävä
      47
      474
    14. Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös

Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko
      Suomussalmi
      39
      453
    15. Luottamus

Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
      Ikävä
      91
      436
    16. 21
      422
    17. Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi

Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va
      Maailman menoa
      145
      420
    18. Timo Vornanen.

On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.
      Maailman menoa
      26
      420
    19. Joka ilta mietin

sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka
      Ikävä
      24
      416
    20. Sofia ja Jeffrey yhdessä

Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      415
    Aihe