ihastuksellesi henkilökohtaisesti, että olet häneen ihastunut? onko hän kertonut sinulle? koska olet ajatellut hänelle kertoa? ja millainen ihastuksesi teko ja sanat olisivat sellaisia, jotka olisivat mielestäsi ihania ;)
Oletko kertonut
10
673
Vastaukset
- laittaa näin
monta kysymystä yhteen kysymykseen. Noin paljon asioita ei jaksa miettiä, joten vastaan vaan tohon sanotaan nyt sitten a) kohtaan:
Olen. - ole vielä
kuin yleisesti kehunut. Tilaisuus oli parikertaa...mutta en uskaltanut sanoa mitään...tunteista...muuta kyllä puhuin. Tavallisesti olen rohkea...ruoskin itseäni...mutta sanoja tunteista...voi itku.
En tiedä mitä hän sanois vai juostasko molemmat eri suuntiin. Pusuhali.- WOMANINLOVE
..enkä todella tiedä mitä hän sanoisi..vaikka ehkä tietääkin sen jo..tapaamme aina vain työpaikallani, jossa e todellakaan voi puhua..paitsi jossain piilossa:)
- my favourite girl
Ajattelin kertoa että sinuun, oi lempi, olen ihastunut! Sä oot niin ihana!
- lempi
ihmettelee, että kuka muhun on ihastunut..? :)
- kyttääjä
lempi kirjoitti:
ihmettelee, että kuka muhun on ihastunut..? :)
Eihän suhun voi olla ihastumatta! Sä olet ihan liian ihana!
Mihin saa tulla jonottamaan treffeille? :) - täällä sä
kyttääjä kirjoitti:
Eihän suhun voi olla ihastumatta! Sä olet ihan liian ihana!
Mihin saa tulla jonottamaan treffeille? :)sitten heti vikittelet muita:(
- Kertoa
Hyvää ja tärkeää on, että edes jotenkin selvästi kertoo puolin ja toisin.
- niih....
ehkä joskus jos kaikki loksahtaa kohdalleen...
kun ei oo oikeen ketään erikoisempaa ihastusta :( Tosin pari mielenkiintosen oloista naista on ajatuksissa välillä :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1302295
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu292188Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121559Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett131464Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701241- 1001131
- 171067
- 88923
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon18828Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks122798