kroisokset ja slummilaiset vaihtuu jossain vaiheessa, mutta vaihtuuko automaattisesti bb:n toimesta. Vai niin että puolessavälissä lasketaan ryhmien rikkomukset tehtävässä ja vähemmän rikkeitä tehnyt ryhmä pääsee kroisoksiksi. Vai pääseekö kroisoksiksi ne jotka ei ole tehnyt sääntörikkeitä.
spekulointia viikkokisasta
9
934
Vastaukset
Näillä mennään koko viikkotehtävän ajan. Saattaa olla että joku yksittäinen pelaaja jonakin palkintona tai rangaistuksena vaihtaa puolta mutta muuten tuskin vaihdellaan.
- vaihdettais?
Millä perusteella juuri Hena, Sari ja Mika tulivat valituiksi paremmalle puolelle?
- spekuloiden
Nämä kroisokset ainakin joutuisi toiselle puolelle.
Näkisin niin mielelläninn ainakin Henrin slummissa,
hänhän jo alkaa tarkoituksella nolata toisia. - Sarin...
spekuloiden kirjoitti:
Nämä kroisokset ainakin joutuisi toiselle puolelle.
Näkisin niin mielelläninn ainakin Henrin slummissa,
hänhän jo alkaa tarkoituksella nolata toisia.sillä se on sellainen prinsessa että on varmasti ihan hätää kärsimässä jos joutuu vetään jotku kirppari ryysyt niskaan...eihän se voinu havaiji bileissäkään laittaa edes peruukkia kun tykkää hienostella kokoajan!
Sitten saatais nähdä meikkaava pummi :D vaihdettais? kirjoitti:
Millä perusteella juuri Hena, Sari ja Mika tulivat valituiksi paremmalle puolelle?
Olettaisin että tehtävässä on tarkoitus luoda jännitteitä joita syntyy eriarvoisuudesta. Eli olisi kovin eriarvoista jos tehtävä olisi tasapuolienen ja jokainen vuorollaan pääsisi kroisokseksi... Elämä on...
- spekuloiden
Cesar kirjoitti:
Olettaisin että tehtävässä on tarkoitus luoda jännitteitä joita syntyy eriarvoisuudesta. Eli olisi kovin eriarvoista jos tehtävä olisi tasapuolienen ja jokainen vuorollaan pääsisi kroisokseksi... Elämä on...
saatat olla oikeassa
- xsqueezer
on, että tehtävä vedetään loppuun suunnitelman mukaan. (ellei joku vedä henaa pataa ennen sitä. Hena varmaan ehtii romuttaa oman loppupelinsä jo paljon enne torstaita...
- spekuloiden
Hena kyllä vetää roolinsa niin täysillä että tulee varmaan saamaan nimeämispisteitä.
- ......
spekuloiden kirjoitti:
Hena kyllä vetää roolinsa niin täysillä että tulee varmaan saamaan nimeämispisteitä.
Aivan sama miten jatkossa käy...Tämä ei ole enää viihdettä..Tämä on pelkkää p.........a !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1992094
- 1341168
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21815- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34741ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42638Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175584Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46557- 9532