Kun kukaan ei noihin aiempiin oo vastannu, niin voisiko joku olla ystävällinen ja auttaa? Jos oikeasti osaatte ni neuvokaa...
Eli siis; Miten saa surf- liikkeen saa?
Ja miten ne team rocket grunt ukot saa pois niiden ovien edestä?
Jos siis olet mennyt Fire redin läpi, tai muuten tiedät miten mennä eteenpäin, voitko kertoa ystävällisesti minullekkin?
Pokemon Fire Red...
7
501
Vastaukset
Surfin saat Safari zonelta, mutta voit surffata sitten kun oot voittanu Koga.
Raketti ryhmäläiset lähtee, kun meet Celadon cityn
game corneriin. Ja siellä on yks raketti ryhmäläinen
voita hänet. Ja siinä samassa paikassa seinällä on juliste ja kun "painat" sitä niin seinään avautuu
ovi. Ja etsi sieltä Giovanni ja, kun voitat hänet ottelussa hän antaa sulle silph co:n. Ja mee sen jälkeen Laverder cityn Pokemon toweriin ja pelasta sieltä MR Fuji nimesen miehen ja hän antaa sulle pokehuilun. Ja mene sitten Saffro cityyn ja mene
isoon taloon ja pelasta presidentti raketti ryhmältä ja vastassasi on taas Giovanni. Ja, kun
voitat hänet ja Raketti ryhmä häipyy kokonaan pois
Saffron citystä.- MinäTaas_93
Kiitos kovasti!!! Tämä pelastaa mun päivän... :) En voi tarpeeksi kiittää, oon ollu jumissa jo pari kuukautta...
MinäTaas_93 kirjoitti:
Kiitos kovasti!!! Tämä pelastaa mun päivän... :) En voi tarpeeksi kiittää, oon ollu jumissa jo pari kuukautta...
hyvä vaan.
- markis
okei eli tuntuis siltä että olet pelannut kyseisen pelin läpi. ja muutkin voi mielellään vastata.
ongelmani on että latasin pari päivää sitten fire redin koneelleni ja olen tehnyt kaiken tarvittavan ennen pokeliigaan menoa. itse asiassa olen sen jo vetänytkin mutta aina kun pokeliigan vetää "gameboy" normaalistikkin ns. restarttaa ja aina kun näin käy minun emulaattori on avaamassa uutta tallennusta jotenka en pääse eteen päin koska en pääse pokeliigasta eteenpäin.
olen muuten vetänyt kaikki aikaisemmat versiot läpi tosin gameboylla elikkä tietokoneella ei ole kokemusta.
- von Lappalainen
Sen saa safari zonelta.
- pateed96
flareon voisitko vielä `kertoa miten saan water stonen fire redissä?
- LuXo
En ymmärrä miks jotkut herättää näitä ketjuja? Toi oli jo vanha juttu, mutta voin vastata vaikka en ole Flareon , että Water Stonen voi ostaa Celadon Citystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38040377Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1168807Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316070Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224698Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623875Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543670Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D743221- 342873
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192448Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192272