Pokemon Fire Red...

TaasMinä_93

Kun kukaan ei noihin aiempiin oo vastannu, niin voisiko joku olla ystävällinen ja auttaa? Jos oikeasti osaatte ni neuvokaa...

Eli siis; Miten saa surf- liikkeen saa?
Ja miten ne team rocket grunt ukot saa pois niiden ovien edestä?

Jos siis olet mennyt Fire redin läpi, tai muuten tiedät miten mennä eteenpäin, voitko kertoa ystävällisesti minullekkin?

7

545

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Surfin saat Safari zonelta, mutta voit surffata sitten kun oot voittanu Koga.
      Raketti ryhmäläiset lähtee, kun meet Celadon cityn
      game corneriin. Ja siellä on yks raketti ryhmäläinen
      voita hänet. Ja siinä samassa paikassa seinällä on juliste ja kun "painat" sitä niin seinään avautuu
      ovi. Ja etsi sieltä Giovanni ja, kun voitat hänet ottelussa hän antaa sulle silph co:n. Ja mee sen jälkeen Laverder cityn Pokemon toweriin ja pelasta sieltä MR Fuji nimesen miehen ja hän antaa sulle pokehuilun. Ja mene sitten Saffro cityyn ja mene
      isoon taloon ja pelasta presidentti raketti ryhmältä ja vastassasi on taas Giovanni. Ja, kun
      voitat hänet ja Raketti ryhmä häipyy kokonaan pois
      Saffron citystä.

      • MinäTaas_93

        Kiitos kovasti!!! Tämä pelastaa mun päivän... :) En voi tarpeeksi kiittää, oon ollu jumissa jo pari kuukautta...


      • MinäTaas_93 kirjoitti:

        Kiitos kovasti!!! Tämä pelastaa mun päivän... :) En voi tarpeeksi kiittää, oon ollu jumissa jo pari kuukautta...

        hyvä vaan.


      • markis

        okei eli tuntuis siltä että olet pelannut kyseisen pelin läpi. ja muutkin voi mielellään vastata.


        ongelmani on että latasin pari päivää sitten fire redin koneelleni ja olen tehnyt kaiken tarvittavan ennen pokeliigaan menoa. itse asiassa olen sen jo vetänytkin mutta aina kun pokeliigan vetää "gameboy" normaalistikkin ns. restarttaa ja aina kun näin käy minun emulaattori on avaamassa uutta tallennusta jotenka en pääse eteen päin koska en pääse pokeliigasta eteenpäin.

        olen muuten vetänyt kaikki aikaisemmat versiot läpi tosin gameboylla elikkä tietokoneella ei ole kokemusta.


    • von Lappalainen

      Sen saa safari zonelta.

    • pateed96

      flareon voisitko vielä `kertoa miten saan water stonen fire redissä?

    • LuXo

      En ymmärrä miks jotkut herättää näitä ketjuja? Toi oli jo vanha juttu, mutta voin vastata vaikka en ole Flareon , että Water Stonen voi ostaa Celadon Citystä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe