onko kukaan asentanut kierroslukumittaria ka:han? itse asensin toisen puhallusaukon tilalle ja kaikki on muuten ok, mutta mistä löydän se tarvittavan puolan maan? itse puolaakaan ei tunnu löytyvän mistään. sieltä auton "aivoista" joku piuha pitäisi olla kiekkamittarille, mutta kun niitä on niin paljon ettei jaksa jokaista alkaa testaamaan. tällähetkellä olen kytkenyt mittarin yhteen mustaan piuhaan ja sieltä tuleekin jo lukemia, mutta silti näyttää ehkä 500-1000 kierrosta liian vähän tuo mittari. on laitettu 4-pyttyiseen asentoon. sen mustan piuhan vieressä oli toinen musta piuha ja siitä sai samat lukemat. olisiko ne jotain virranjakajan piuhoja vai meneekö puolalle 2 maadoitusta mitä sitten pätkitään?
kierroslukumittari
jusubbi
4
506
Vastaukset
- jusubbi
niin ja kyseessä oli 1997 ka.
- jaanus75
mistä löysit mittarin
- kaakaa
Kiekkamittarin täytyy olla 2-sylinteriseen sopiva, muuten näyttää puolet kierroksista.
- Pimeässä liikuja
Ka hissa on kaksi puolaa jotka on jaettu 1 puola 2 pytylle. ihan kiva viritys. kun puola hajoaa niin voi 60km tunnissa ajella kotia tai huoltamolle.
2 sylinterisen kierroslukumittari toimii.
Hyvä foortin insinöörit kun varman pelin tekivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215764- 601927
- 251359
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2191178- 741105
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531057Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️661029Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1421023- 49991
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58965