HALUAA TUK TUKIN OMAKSI

SANTTU

HEH..ONKO KUKAAN LUKIJOISTA TUONUT TUK TUKIA SUOMEEN?ELIKÄS MITÄ LAIVARAHTI PALTTIARALLAA VOIS MAKSAA JA ONKO HURJA PAPERISOTA?JOS KUKAAN TIETÄÄ, NIIN OLISIN ÄÄRIMMÄISEN KIITOLLINEN TIEDOISTA :)
JOS VAIKKA ENSI KESÄNÄ JO PÄÄSIS PÄRISTELEMÄÄN KOTIKYLILLE..

15

6457

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Päivä pelastettu...

Niinpä tosiaan! Tuollaisella olisi mukava puksutella kotiraitilla ja talvellakin sillä voisi ajaa, kunhan vain laittaa täyssynteettiset öljyt koneeseen. :) Voisi satunnaiset thaituristit hieraista silmiään, kun peräkylällä puksuttelisi tuk-tuk vastaan. "Taksi kaksi euroa! Tule sina thaimaalainen! Mina olen ollut Thaimaa monta kertaa. Kiva paikka, kiva ihminen." :D

Osta omaksi Thaimaassa ilman rekistetöintiä ja laita Suomeen jonkun tunnetun logistiikkafirman kyydillä.

En kyllä ole varma saako Suomessa kilpiin, mutta onhan täälläkin 3-pyöräisiä moottoripyöriä. Tietysti moottoripyörävero pitää maksaa. Ehkäpä nyt EU:n aikakaudella onnistaa...

• Anonyymi

Minulla on kilvissä oleva tuk tuk Torniossa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on kilvissä oleva tuk tuk Torniossa

Mistä hommasit?

• tuk tuk suomeen

katso hanslankari.comista yhteystiedot ja soita siellä neuvotaan

• isokorva

siis todella hyvä idea =) Olispa käheetä antaa vähän esimakua vieraille...no tosin täällä meilläpäin liikenne on hiukka vähäisempää =)Mut se kokemus illalla Bangkokissa...

• Kaasua?

Mistä te pässit luulette saavan menopeliinne polttoainetta? Täällä myydään pieniä tukkeja 30-50.000 bhatia ja pitkää versiota 60-75000 bhatilla. Joten ei maksa paljon mitään. Tankin jos laittavat täyteen täällä niin kotosuomessa sillä ajaa Karjaalta Hankoon. Kuka tuo takaisin?

Herätkää! Ostakaa Camel. Sitä voi edes väliajalla tuprutella!

t. Malaku von Chiang Mai

• zinzin
        Kaasua? kirjoitti:

Mistä te pässit luulette saavan menopeliinne polttoainetta? Täällä myydään pieniä tukkeja 30-50.000 bhatia ja pitkää versiota 60-75000 bhatilla. Joten ei maksa paljon mitään. Tankin jos laittavat täyteen täällä niin kotosuomessa sillä ajaa Karjaalta Hankoon. Kuka tuo takaisin?

t. Malaku von Chiang Mai

Tankit on varmaan vaihdettavissa..Mistä näitä ilon pilaajia aina löytyy??

• Anonyymi
        Kaasua? kirjoitti:

t. Malaku von Chiang Mai

Miten tuktukin vaatima polttoaine eroaa meikäläisten mymästä? Kysyn kun en tiedä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten tuktukin vaatima polttoaine eroaa meikäläisten mymästä? Kysyn kun en tiedä?

Aika monessa on gasohol polttoainetta käyttävä moottori.

Suomen tekovihreät Greetat eivät tunne tällaista liki hiilidioksiiditonta ja typetöntä polttoainetta. Meillähän edelleen ajetaan valtaosa kilometrejä näillä vaarallisimmilla pienhiukkasia (tappavia) tuottavilla minidiisseleillä.

Suomen viherpelleily on liki naurettavaa. Ollaan niin olevinamme esimerkkejä, mutta asioiden perusteet ovat täysin kateissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika monessa on gasohol polttoainetta käyttävä moottori.

Suomen tekovihreät Greetat eivät tunne tällaista liki hiilidioksiiditonta ja typetöntä polttoainetta. Meillähän edelleen ajetaan valtaosa kilometrejä näillä vaarallisimmilla pienhiukkasia (tappavia) tuottavilla minidiisseleillä.

Suomen viherpelleily on liki naurettavaa. Ollaan niin olevinamme esimerkkejä, mutta asioiden perusteet ovat täysin kateissa.

Suomesta saa e 5 ja e 10, mutta niitä tankkaamalla Tuksun kone räjähtää. Lisäksi osassa on maakaasukoneita sellaisin liittimin, etteivät kelpaa suolla. E 85 :sta on saatavilla Haaparannasta, siellä olen itse käynyt tankilla.

Kruunun romahduksen myötä poikkinainti rajalla onkin halapaa, myös tankilla.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kyllä minä Ajelen Tukilla suomessa Tuotu 2018

• Anonyymi

Luin vuosikausia sitten jutun että joku olis ajanut tietä pitkin Tuk-Tukilla Tanskaan ???

Taruako?

• Ois kyl kiva huristella ja ne thai marjanpoimijat ja turistit katsois varmaa että häh?
      Joo, jos joku tietää mistä saa nii laitappa kommenttia alas

• Anonyymi

Idea on makea!
      Näin Playa del Ingles'issä Ruottalaisen omistaman Thai raviontolan aulassa TukTuk'in. Oli tuonut Thaimasta ja omistaja valitti "en saa Espanjassa rekkariin".

Syytä en tiedä, luulen ettei ole EU kelpoinen?
      Omituista, koska Kanarialla Espanjassa näkee vaikka minkälaisia tien päällä...

https://www.sawadeeplayadelingles.com/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt se syksy on sitten alkanut

Esimerkiksi tänään sataa aamusta iltaan, ja nytkin.
      Maailman menoa
      43
      935
    2. Minä en ole koskaan

Rakastanut ketään toista yhtä paljon kuin sinua
      Ikävä
      95
      923
    3. Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."

Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      775
    4. Vähän pitää

Kiusia ja näyttää
      Ikävä
      116
      731
    5. Anteeksi J-mies

Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t
      Ikävä
      80
      678
    6. Olet nainen ollut vaikein rasti

Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔
      Ikävä
      34
      624
    7. Taidat olla

Luovuttanut jo minun suhteeni osalta?
      Ikävä
      43
      621
    8. Minä muistan

Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol
      Ikävä
      45
      600
    9. Mä voisin rakastua noihin tähti silmiin

Katseesi on niin lumoava nainen💚.
      Ikävä
      19
      586
    10. Jos tullaan toisiamme vastaan, niin

pitäiskö pysähtyä ja onnitella?
      Ikävä
      46
      568
    11. Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle

Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke
      Hyrynsalmi
      20
      535
    12. Voisiko vielä välillemme jotain kehittyä

Vai heihei ja ei nähdä enää.
      Ikävä
      33
      533
    13. Riittääkö mahkut

Kaivattuusi 🤭.
      Ikävä
      36
      522
    14. Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille

Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.
      Ikävä
      66
      509
    15. Kerro kolme hyvää asiaa

Kaipaamastasi ihmisestä ja lisää perään onko kaivattusi n vai m 😍
      Ikävä
      25
      502
    16. Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen

Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast
      Ähtäri
      44
      486
    17. Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen

Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok
      Sinkut
      106
      477
    18. Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa

Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      132
      460
    19. Tilanteenne

Onko tilanteenne tällä hetkellä hyvä?
      Ikävä
      44
      454
    20. Pahkalassa tapahtuu

Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi
      Parkano
      7
      427
    Aihe