Kaksi kaveriani seurustelee. Sen takia kavereillani ei ole ollut mitään muuta puheenaihetta kuukausiin.
Koulussa ja vapaa-ajalla sama kumman seurassa olen, niin kaveri pälpättää vain niin ihanasta /kamalasta poikakaveristaan ja saan jatkuvasti olla kuin joku yksityinen parisuhdeterapeutti.
Kaikki kuulumiseni sivuutetaan. Tein jo uuden meseosoitteen, jonka annoin jo tärkeimmille tyypeille, enkä noille, koska en vain enää kestänyt kuunnella sielläkin vain poikakaverijuttuja. Jos YRITÄN kertoa omia asioitani, niin mesessä niihin ei viitsitä uhrata sanan sanaakaan ja raivostuttaa, ettei voida kommentoida omia juttujani millään tavalla! Livenä sanomiseni keskeytetään tai ohitetaan vain sanomalla "jaa" tms. ja sitten alkaa sama iänikuinen pälpätys "poikakaveri sitä poikakaveri tätä plaa plaa..."
Jos olen jo illalla sanonut, että menen nukkumaan, niin eiköhän senkin jälkeen vielä jostain kriisistä taas tule puhelua/viestiä, sitten suututaan, jos en vastaa. Onneksi tajusin alkaa pitämään puhelinta kiinni yöllä.
Tai jos mesessä sanoin jo, että menen nyt, niin silti tulee sellainen vuodatus taas poikakaverista, johon pitäisi auttaa, mutta jos ohitan sen ja sanon, että pakko mennä, niin kyllä taas sellaiset suuttumiset saa niskaansa, että huh huh.
Olen yrittänyt olla ymmärtäväinen, mutta NYT MENEE HERMOT!!!!!!!!!!!!!!!!
Mitä voisin tehdä??
POIKAKAVERIT TULEE JO KORVISTA ULOS!
6
1132
Vastaukset
kirjota lappu. kirje tai vastaava. sillon se on luettava, ja ehkä se iskee jotenki johonki aivon perukoille, eikä siihen voi sanoa heti takaisin jotain muuta tai sivuuttaa sitä muuten. tsemppiä :)
- ehdottaja
Hanki sinäkin poikaystävä jonka hirveydestä/ihanuudesta voisit puhua.
- .....
hanki muitakin ystäviä. Kyllähän ne kaverit vähän menee omia menojaan ku alkavat seurustella. Ei sille mitään voi. Tietenkin voit yrittää vaihtaa puheenaihetta mutta jos ei auta niin tutustu uusiin ihmisiin paremmin. Kyllä maailmassa juttuseuraa riittää.
- only-me
Jos kuvittelen itseni tuohon tilanteeseen, en keksi muuta kuin että sanot suoraan sille kaverillesi, että sinullakin on elämäsi ja asiasi, ja sinäkin haluaisit joskus hiukan huomiota. Ei sinulla ole minkäänlaista velvollisuutta kuunnella muiden ongelmia saamatta itse yhtään apua.
Tee toiselle se, mitä haluaisit itsellesi tehtävän. Kai itsekin haluaisit kaverisi sanovan, jos hänellä ei teidän ystävyydessänne olisi mukavaa? :)- minähän se
eikai kukaan halua puuttua toisten ongelmiin ku jos neuvvoo väärin niin saa siitä sit syyt niskoilleen joten olen samaa mieltä että sanot suorat sanat etkä epäröi...
- Lost_n_Found
Itselläni samaa hommaa, toisen kaverin tosin menetin sillä kun sanoin etten jaksa katsella lääppimistä jne. Mut kyllä siihen sopeutuu, mutta kannattaa hakea välillä muutakin seuraa ja sanoa suoraan ettei aina jaksa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .734258Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503075Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323040Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3952126Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2131231Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111193- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291034- 611022
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111973