Meillä on Hp:n langaton optinen hiiri. Välillä käyttäessä se jumittaa jompaan kumpaan näytön reunaan ja rupeaa vipattamaan hillittömästi ylös ja alas. Mikä auttaisi? Vaihdoin kyseisen hiiren paikalle vanhan johdollisen pallo hiiren, väliaikaisesti. Olen kiitollinen jos saisin lisätietoa kyseisestä pulmasta.
Hiiri pulma
jack_the_ripper
2
402
Vastaukset
- Ruussi
alustalla käytät sitä ? Vaikka optiset hiiret toimivatkin useimmilla alustoilla ja ilman hiirimattoa voi joidenkin pintojen päällyste aiheuttaa kuvaamiasi ilmiöitä.
Jos käytössä on hiirimatto, paperi tms. eikä pinta ole heijastava, asenna hiiri uudelleen.
Poista se laitehallinnassa ja käynnistät koneen uudelleen. Usein hiiri löytyy näin mutta satunnaistapauksissa sen voi joutua asentamaan asennuslevyltä.- jack_the_ripper
Kiitos avusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857445- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412174