Tervehdys!
Mulla on katossa vanha panelikatto, joka on tummunut.Ajattelin koolata vanhan panelikaton ja laittaa uuden pääälle katoon menevät sähköt saisin samalla piiloon. Voiko panhan panelikaton jättää alle vai pitäisikö se ottaa pois.
sisäkaton
koolaus
2
1004
Vastaukset
- katto suoraksi
Jos kyseessä lämmin tila myös yläpuolella, katossa ei ole höyryn- eikä ilmansulkua, jolloin vanhat kattopintarakenteet voi jättää paikoilleen.
Minulla on vähän kinkkisempi remppa tulossa. Katto on selvästi painunut paikoin ja haluaisin tietysti uuden kattopinnan tulevan suoraan.
Pitäisi kaiketi hankkia tai vuokrata laser-mittalaite tuohon hommaan...- tein..
Vaikka yläpuolella ei lämmintä tilaa olekaan. Rimat kattoon vanhojen tummuneiden paneelien päälle ja uutta mdf-paneelia pintaan.
Mitä se mielestäsi vaikuttaa onko päällä lämmintä,vai kylmää tilaa..........?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1752968
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642566- 2032220
- 731849
- 1021773
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91651- 1021452
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2171151- 811120
- 951079