Kevyet kengät kellarissa

Paha paha poju

Koulun jälkeen kiertelin pahoja suunnitellen koulun alakerran käytävällä
kun sivuovi oli raollaan ja kuului ääniä. Oliko alakerrassa radio ?
Kuului naisen kiljahtelua. Avasin sivuoven ja kuuntelin.
Kuului miehen ähkinää ja naisen voihkinaa. Mitä ne tekee ?
Pahoinpitelee, nai ? Irrotan kengät ja hiivin portaita alas sukkasillani.
Kuuluu voimakasta huohotusta ja naisen valitusta. Nussitaanko siellä ?
Kyrpäni vahventuu levottomasti tästä kiihottavasta ajatuksesta.
Kurkistan ovesta ja kauhistuen hämmästyen näen kun lattialla
meirän rexi nussii ahnaasti nuorta enkunopeamme, joka heittelee päätä voihkien ja nauttii ! Upeat sääret ristissä rexin selässä.
On seksikkäät rintsikat ja reidet opella, ON ! Tosi kiihottavaa ! Käännähdän takaisin piiloon, vedän kiihotuksesta henkeä vähällä, ettei mulla lennä housuun saman tien. Puuh! puuskahdan vahingossa niin äänekkäästi, kun ope huudahtaa "onko siellä joku?",kysyen rexiltä, joka vastentahtoisesti pysäyttaa kiimaisen ähkivän jynkytyksensä.
Viddu ett mä olin helvetin hiljaa. Rexi sanoo hiljaa "ei siellä ketään oo, putket vaan pihisee", ja jatkaa nussintaa entistä ahnaammin ja enkunope kiihtyy mukaan huohottaen ja voihkien ikäänkuin salaisuuden uhkaava paljastuminen kiihottaisi heitä lisää.
Mulla on jo mulkku pystyssä ja kivikovana kun hiivin portaita takaisin ja illalla pitää heittää lasti, ettei tule märkä yö, tää on liian kiihottavaa pitää sisällään. Mä olin kuullut huhuja että ope olisi "kevytkenkäinen", "jakorasia", "nymfi" ja semmosta mutta emmä ollu oikeen uskonu. Nyt tiedän.

Siitä riitti fantasioitavaa sormille moneksi viikoksi. Sitten huomasin että rexillä oli bänät open kanssa. Tilaisuuteni ? Heräsi suunnitelma, fantasioilla
ei kauas jaksa. Yksi ilta jäin enkunopen kansssa kahden kesken viimeisen tunnin jälkeen kun panin kovimman bumbum-latini revolveriin: "Sä nussit rexin kanssa viime kuussa kellarissa. Mä näin. Vahingossa kun laskeuduin kuunteleen."
Ope oli hiljaa, kuuliko se ? Pitkä kauan kestävä vaivautunut hiljaisuus. "Oletko sinä puhunut kenellekään?", ope vastaisi naama kalvenneena. Sanoin: "En." Jatkoin kohta pehmittävää johdattelua: "Opella on tosi upeat reidet ja rintsikat." "Haluaisitko sinä itsekin ..", ope jatkoi
vaivalloisesti. "Joo..o" minä sanoin. Tajusimme jo puolesta lauseesta. Opettaja lipoi hermostuksissaan huulia. Minä aloin väristä jännityksestä "öhköhrm.. samassa paikassa..", ehdotin, mitenhän minä ilkesinkin. "Sä et puhu?", ope sanoi. "En!",vastasin. Opettaja meni ovelle ja kuikki onko käytävällä ketään ja sanoi: "no, tule poju."
Kyrpäni koveni.Henkeä haukoten, jännityksestä väristen menin open perässä,
laskeuduttiin kellariin. Antaakohan se nyt tosiaan nussia ?! Fantasiani muuttuu lihaksi ! Seisoin kellarissa kuin kivipaasi tönkkönä katsellen kun enkunope
laski hameensa ja riisui paitansa. Nyt hän oli turkoosissa seksikkäässä alusasussaan ja sukkanauhoin varustettuna pitkät mustat sukkanauhat ja näytti joltain ilotalon neiti Dominalta. Hengitin kiimanraskaasti kun silmäni vaelsi opettajanpyöreän pullottavissa ihanan sexy-rinnnoissa, kapeassa uumassa, navassa ja läpikuultavien turkoosien pikkarien läpi kuullottavassa tummassa tuherokolmiossa. Enkunope antaa mun nussia sinne ?! Huuh huuh, puuskutin jo himosta. Kohta mä nussin sitä, kyrpäni saa oikeaa naisen pillua. Tunsin viileää märkää kiimalimaa valuvan kovasta kullistani alushousuilleni. "No riisuudu ny sinäkin!", käski päivän enkunope, tämänillan "huora Domina". Samalla kun ope levitti jostain viltin ja meni lattialle makuulle mä heitin housuni alas, nostin paidan ylös ja kiihkossani lähes revin enkunopeni pikkarit alemmas ja hosuen työnsin märän esinahkani taa ja äkkiä kontallani koitin tökkiä limaista terskaani open pimppiin. Ope vastusteli käsillään.
"Äläs ny niin kiihkeenä töki minne sattuu, odotas ny vähä kauempana hetken aikaa" ja työnsi minua kauemma ja alkoi hieroa pillun siivekkeitään oudosti.
Mä vavisten hampaat loukkua lyöden kiimassani vilkaisin välillä nykivää kaluani, se oli kivikivi kovana märkää limaa pitkänä valuen kiveksille ja reisilleni ja housuilleni. Ope hieroi itseään tuijottaen kyrpääni ja alkoi huohottaa ja sanoi "No tuu ny päälleni, mä ohjaan." Laskeuduin tämän sexyladyn päälle, hän otti makeesti kyrpäni juuresta kiinni puristaen ja ohjasi sen kiiltävän märkään, pillunsa syöveriin. Työnsin kyrpääni pilluun juurta myöten sisään.
Oooohhh miä nautinto ! Huohotin kiihkeästi kuumasta kiimasta ja suuresta onnesta joka nyt tarjosi elävää aikuisen naisen märkää litisevää pillulihaa kivenkovan kiimamulkkuni ympärille. Tunsin opettajani ihon lämmön
mahassani ja rintsikoiden läpi tissien ja kovien nöpönännien paineen karvaisessa rintakehässäni. Näin isona aitona näin läheltä en ollut naista, rintoja ja lämpöä ikinä kokenut.
Ähkin ja urahtelin kuin sauvalaskettelija survaisten mulkkuani eestaas. Mikään ei saisi nyt minua pysäyttämään, ei pommi ei rasahdus. Keskityin nyt vain tähän ihanaan litisevään sexydominaani, jollaista onnea kullini ja mä ei oltu koskaan vielä koettu. Tämä on outoa ja salaista ja ihanaa.
Ope nosti oikean reitensä ylös ja painoi olkapääni sen koukkuun, uusi outo asento, mutta nyt ope alkoi huohottamaan ja voihkimaan äänekkäästi korvani juuressa kun tuijotin viltillä lepääviä open tuuheita kiharaisen ruskeita hiuksia. Näin kiihottavaa en ollut koskaan ennen kokenut. Betoninkivenkovan
mulkkuni terskanpää oli aivan paisuneen kovana ja räjähtämäisillään herkkänä. Huippuni alkoi lähetä, olin läpeensä onnenvärinässä kun kyrpääni pitkin juoksi jo jotakin, spermaa tuli ennenaikojaan ja sitten vasta tuli huippu jossa huusin "KKKHHHHoohuurgh", laavapumppuni ruiskatti surauttaen pillunpohjaan niin ison mällin ettei tahtonut mahtua kullista läpi ja kohta toinen ja kolmas ja niin pilluun tuli sykkien valtava mällien lasti. Huohotin onnellisen väsyneenä opea vasten kullini purkaessa loppuja lastejaan.
Sitten nousin kulli lupsahtaen limaa valuen ylös ja huohotettiin istuallaan vähän aikaa. Kullini oli puolipystyssä spermanjämiä ja limaa reisilleni valuen.

Kellarissa oli lämmityspannu. Oltiin nihkeän hikisiä kuumuudesta.
Ope riisui rintsikat ja sanoi "heitä säkin kaikki vaatteet pois, täällä on kuuma." Nousin viltiltä ylös, riisuin kenkäni, sukkani, paitani ja housuni.
Olin alasti, nuori sexy enkunope oli alasti, rinnat hyllyen terhakat nännit pystyssä, kullini kohosi pystyyn se ei ollut vielä saanut tarpeekseen, ei lähellekään, pian minuun nousi tosinaimisen himo. Ope vilkaisi pystykulliani
ja sanoi "Naitasko vielä?" ja kääntyi kontalleen poispäin
tarjoten pyllyä. Ope sanoi "Nai mua pilluun takaapäin. Kai sää olet nähnyt miten hevoset nai? tai kissat. Sä olet nyt mun uroskollini. Tuu sisääni.", hän käheästi kehräten kerjäsi. Laskeuduin uudessa kiimassani heti polvilleni ja työnnyin open upean kaartuvaan seksikkääseen takapuoleen melkein kiinni, ope ohjasi märkää vuotavan kullini litimärkään pilluunsa samalla kun tartuin kiinni tämän nuoren ladyDominan uhkean kiinteistä rinnoista. Pökin eestaas uudestaan nyt takaapäin ja rintoja sormillani puristellen, jonka tahdissa ope nyt voihkii äänekkäämmin kuin ennen. Open kovettuneet nännit tuntuivat kämmenpohjissani, kun pökin ilosauvaani open liukuvaginaan ja karvaiset reiteni aistivat open kiihottavan sileiden reisien kosketuksen ja lämmön. Tunnen itseni karvaiseksi Tarzaniksi, joka on kesyttänyt Janen alleen. Kiiman ja panon testosteronit jylläten olen kohta vain yhtä suurta panomiehen
kullia. Olen pelkkä kulli iso ja ryhmyinen, joka tuntee kaikilla terskansoluillaan jokaisen naaraan voihkaisun ja nänninhipaisun. Olen kohta open kanssa yhtä onnenlihaa, jota saan nussia sydämeni kyllyydestä vaikka aivoni pellolle. Eläimellisellä himollani pökin ja nussin, nain, vellon jo onnessani extaasissa kun huippu viivyttelee. Mulkku räjähtämäisillään. Selkä köyryssä pidättelen henkeäni. AAAhhh, silmät taas mustuen lennätän sisäisellä pumppuni jytkeellä taas lastia open onnenvaginaan, joka on jo ennestään täynnä. Litisten tökin vielä pari työntöä lastipumppuni tahdissa huohottaen voihkivaan naaraaseeni samalla kun huomaan oudosti iniseväni onnesta purren opea huulillani open olkapäästä läheltä niskaa mulkkuni tyhjentäessä rytmikkäästi palliensa sisältöä open liukuvan märkään pilluun.
Tätäkö on naimisen onni ? Ei ihme, että nainnista aina puhutaan, että rexikin tätä salaa ..

2

3869

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runoboy

      ihanaa! :DDDD x) oikee kiimastoori. pisti seisokiks...

    • OSB

      naintijuttu kiihottaaakseen minua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1620
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1285
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1267
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1210
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe