Kuin kissat saalistain

Paha paha poju

Oli toukokuun viimeinen viikko ja jo hellepäiviä, kuuma päivä.
Viimeisen voikkatunnin jälkeen pidimme vielä ylimääräistä voikkakerhoa,
Koripallokerhoa. Mulla repesi varpaan kynsi, ei verta, mutta saksien kanssa
rassailin. Osa meni jo suihkuun, kun kuului puhetta, vislausta ja huuteluakin, taas naisope Saija eksyy tänne miesten puolelle, hieno parfyymi leijaili, kun hän meni ohi. Kynnen kanssa taistelin niin pitkään, että muut ehti jo mennä.

Riisuuduin ja menin suihkuhuoneeseen. Peseytyessä ja tajutessani olevani yksin mieleeni hiipi väkisillä "ettäpä jos nyt hiplaisin ja roiskauttaisin vähän" kyrpäni paisuessa jo rivosta ajatuksestani. Huohotin ja huokaisin, ei sitä nyt täällä kehtaa, jos vaikka joku yllättääki. Saisi hävetä koko koulun edessä jos huhu lentäisi. Urheiluliikunta pistää kuitenkin hormonit hyrräämään ja palleissa tuntui painetta. Tänä iltana pitää löytää lastinlennätyspaikka. Ihan pakko.

Ikkuna oli raollaan ja tervapääskyjen sirinän ohella kuului askelten soranrahinaa. Pian portaita pitkin askelsi joku. Ovesta kuikisti opettaja Saija ja kysyi "onkos Reijoo näkyny?" Olin pyöreänä oona että kuka reijo ja sanoin
"E..ei kai, emmä ainakaa". Panin merkille, että shortseissa oli ja puutarhahanskat kädessä ja loi pitemmän silmäyksen minuun. Eka kertaa näin
Saijan reidet ja sääret, aika upeat, sileät ja sexyt. Eivät yleensä hameessa kulje, joskus nilkka vain näkyy. Viddu ! Mulkku alkaa paisua. Suuntaan
kylmän suihkun kulliini ja saan sen rauhoittumaan. Kello on varmaan jotain puoli viisi. Järkeilen, että opettajat ovat nyt vaihtaneet vapaalle.. kun taas kuuluu ikkunasta soralla askellusta ja supatusta. Portaita nousee enempi väkeä. Ovesta seisovat nyt opettajasiskokset Saija shortseissaan ja Eija punaisissa bikineissään ! Onks muka noin kuuma iltapäivä, että noin paljon paljasta pintaa.. ?
Näen myös Saijan navan ja kapean sexy uuman, koska on sitonut ruutupaitansa
"rintsikoiksi". Mulkkuni jämähti 45 asteeseen terska paisuen, huohotan ja rykäisen. Käännyin häveten, etteivät huomaisi seisokkiani. Mitähän ne jäi odottamaan ihmettelen ja tajunnassani jyskytti outo arvoitus: miksi ne lipoivat huuliaan kuin jotkut kissapedot?
Kuulin supatusta ja askellusta lähemmäs. Tässä minä olen kuin laumasta yksin jälkeenjäänyt naaraskissojen saalistettavana ? Tunsin melkein heidän ihonsa lämmön takanani kun Saija sanoi: "Hei poju, ei sun tarvi hävetä uljasta kaluasi, se on normaalia." Tunsin häpeää, oli hetken hiljaista, mutta hän jatkoi " .. ja sullon makeen kiintee peppu". Saija otti pepustani ja puristi sitä ! Uskomatonta, käydään noin vaan kiinni ! Mulkkuni tuli täyteläiseksi, kovettui pystyyn, paisuneessa terskassa sykki ja kärjestä tuli jo kiimatippaa esiin.
Saijan käsi siveli vasenta uumaani pitkin ja lantiosta kiertyi kokeilemaan
pallieni täyteläisyyttä."Hooh huoh", huohotin säikähdyksestä tai kiimasta, yritin väistellä, turhaan, sillä kun Saija kärppänä kiertyi kyykylleen eteeni, ja venytti jo sormillaan esinahkani terskan taa niin antauduin silmät puoliavoimena uskomattomaan onnen ekstaasiin. Aijai tätä onnea.
Saija lipoi kielellään kivenkovaa kulliani ja otti suuhunsa ! Tosi rivo ope !
Automaattitoimintani käynnistyi, työntyilin Saijan suuhun himosta huohottaen ja ujosti kädellään takana Eija siveli selkääni ja hyväili peppuani. Näen Seijan rinta-aukosta sisään. Tosi Seksikäs nainen. Huippu tulee jo, örisen "Ooorgh" kun Saija väistää valkeille seinälaatoille roiskuvat orgastiset lastini. Hävettää opettajien edessä tehdä tälleen. Ja hävettää nähdä, että spermaani roikkuu open toisesta suupielestä ja ranteesta.

Saija käskee ujomman siskonsa Eijan kontalleen pylly edessäni ja minut polvilleen hänen taa. Saija kourii toisella kädellään kiveksiäni ja toisella vetelee kaluani uuteen kivenkovaan seisokkiin. Saija käskee minun riisumaan Eijan bikinit. Tottelen kiltisti, kiimasta huohottaen riisun takaa Eijan reisiä pitkin alas bikinit, joissa näen ison märän kiimaläntin. Seija-domina käskee terävästi ja rivosti:
"Nyt poju pääset naida lutkuttaan aikuisen naisen tussuu. Työnnä poju vaan rohkeasti komea kyrpäsi Eijan vaosta sisään." Näen Eijan selän ja pyöreän sileän takapuolen jokaiset luomet ja näppylät. Tämmöistä ei näy postimyyntikuvaston pikkukuvista. Hu-uh! Tää on aitoa alastonta naista, mä pääsen nussiin sitä pilluun ! Kullini näyttää nyt tosi isolta pitkältä kiimaiselta ryhmysauvalta. Työnnän limaa valuvaa ryhmykulliani open reisien väliin vakoa etsien, Eijan käsi ohjaa ujosti sen sisäänsä. Mulkkuni liukuu syvälle ihanan lämpimään litimärkään aitoon oikeaan pilluun, naisopen pilluun.
Otan molemmin käsin kiinni mahan alta liu'uttaen bikinien alle open pyöreän täyteläisistä rinnoista.
Työnnän iloryhmysauvaani syyväälle open piukan pillun pohjaan, Uuuhrgh että tuntuu tosi hyvälle ! Nussin ahnaasti pitkään syvälle ja takaisin ja syvälle ja.. voi että tämä tuntuu hyvälle, samalla puristelen huohottavan open rintoja..
mulkkuni ei ole koskaan saanut näin liukasta piukkaa ja ihanaa reikää...aah..
paisuneen kova terskani nuolee, hyväilee pillun seinämiä..aaahh.. tosi hyvälle tuntuu..

Edessäni kohisee ja lorisee ja näen miten Saija kyykyssään upeat polvet ikkunanvaloa kiiltäen suihkuttaa vettä käsisuihkulla rinnoilleen,
nännit töpöttäen märän paidan läpi. Sitten hän laittaa käsisuihkun shortsien edestä sisään ja hyväilee kait sillä vasemman käden sormensa kanssa pilluaan koska silmät ovat puoliavoimena ja alkaa voihkia. Tämä kaikki kiihottaa
mulkkuani entisestään betoninkivenkovaksi Eijan ihanassa märässä pillussa eestaas liukuessaan. Paisunut terskani työntää kuin ilomäntä Eijan himon voitelemaan ilosylinteriin lisää kiimalimaista voiteluainetta. Huohotan ääneen onnestani ja Eijakin alkaa äännellä. Nussin, työntelen eläimellisellä kiihkollani. Keskityn vain tähän naimisen ihanuuteen. Pian Eija alkaa voihkia ja kiljahdella seinistä kaikuen. Huippu lähenee ja venyy, nussin ja nain, työnnän ja nussin.
Nyt en kestä tätä enää, pidätän hengitystä,
jännitän lihaksiani varpaita myöten kun kyrpäni päästä leviää ihanan ekstaattinen sähköinen särinä kokolantioon ja laavaruiskuni työntää tosi mahtavia jytkymällejä Eijan pillunperille samalla kun inisen ja örisen ekstaasinonnesta pumppausten tahdissa. Rojahdan Eija-open selälle huohottamaan. Tunnen open selän ihon lämmön oikeassa poskessani ja karvaisessa rinnassani ja parfyymin tuoksun nenässäni kun päässä jyskyttää "Tällaistako on nainti? Näin ihanaa! Hei mä nussin opee ! Uskomatonta ! Se vinku kiimasta !"

Saija hakee pyyhkeitä ja levittää suihkun lattialle pehmikkeeksi. Ja sitten tämä domina-ope riisuu shortsinsa ja levittää haaransa käskee minun tulla "sisään". "E..eihän sitä heti jaksa" vastustan katsellen vähän lopahtanutta mulkkuani. "Kyllä jaksat mä autan. Nyt tulet" käskee lady Domina. Kun lähestyn Saijaa, tää taitava Domina hoitelee taas käsillään kyrpäni taas aivan jäykäksi limaa vuotavaksi kiimahulluksi sauvaksi. Sitten Saija menee selälleen, nostaa reidet ylös ja sanoo että mun pitäis työntyä reisien väliin, ku hää ei ole muistanut pillereitä. Tuo paisusiiveke tussu näyttäisi kyllä houkuttelevalta, mutta mä työnnyn ylemmä reisien väliin, tuntuu taas tosi hyvälle kiimaisen kaluni
liukuessa hyllyviä märkiä reisilihaksia myötäillen, joissa pökin ilosauvaani eestaas. Tääkin ope huohottaa ja ääntelee, itsekin alan öristä ja öhkin onnesta,tää on seksikäs muija kuin missi-Janina. Kohta hän jo kuitenkin voihkii ja anelee: "tuu..iiih oooh.. sisään..hooh..en kestä..pakko..hhoohhh..työnnä sitteki sinne...mä pyydän.."
Vedän limaisen kullini reisistä, limat roikkuen, ja kädelläni ohjaten työnnän sen huohottavan Saijan limaiseen pillureikään. Tosi piukka. Uuuh tuntuupa hyvältä liukua tässä kiimaisessa onnenpesässä. Ope voihkaisee täysillä päätään heitellen. Tunnen itseni tosi mieheksi, eläimelliseksi adonis urokseksi, joka kesyttää naaraat. Saijan sileät sääret olkapäilläni nussin olan takaa puuskuttaen kun Saija aloittaa entistä äänekkäämmän voihkinnan, jonka välistä kuuluuu joskus sanoja: "mies....IIH..nai kyrvälläsi..OOHH. nussi tussuani..OOIIOH."
Ihmeellistä miten sitä meikäläinen parin orkun jälkeen vaan jaksaa nussia, kullissani tuntuu jo orgasmi lähestyvän. Kullini kovenee teräksenkovaksi, terska tuntuu paisuvan räjähtämäisillään. Olen mies, olen yhtä suurta ryhmyistä jättikyrpää. Terskan takana tuntuu imakan kutittavalle. Kohta varmasti
lentää. Mutta ei, huippu viipyilee ja nousen yhä ylemmäs ekstaasitaivaalle.
Olen onnessani, ehkä jo viimein orkku vapauttaisi mut. Ääntelen"iih", voihkin "äh" ähkin, "urh" urisen huipun lähestyessä joka työnnöllä. Keskityn nauttimaan jättiryhmykullistani, jonka terskamäntä liukuu ihanan liukuvaginan seiniä hyväillen yhä syvemmmälle onneen.
Pidätän jo hengitystä selkä kyyryssä kun silmissäni mustenee ja huudan "OOÖÖÖRRRGGYGGHHH" ja ekstaasista värisevästä lantiostani lähtee taas kova ruiskuava laaki voihkivan Saija-opettajan pillunperukoille kutittaen imakasti terskani takaista onnenpistettä AAAAAH se..on niin.. AAAHH..makiaa... Huohotan sumuisessa onnenpilvessäni jossain kaukana allani pumpun jytkyessä jättilaakeja yhä uudestaan tämän yllättävän seksikkääksi paljastuneen opettajanaaraan litimärkäpilluun.
Kun laakini vaimenevat, lupsautan kullini pillusta ja laskeudun huohottamaan selälleni limorihmoja roikkuvan pystykullini tykyttäessä vielä valuvaa jälkispermaa mahalleni.

En ole koskaan tullut näin nopeasti peräkkäin. Ei olla varmaan nussittu edes tuntia. Vilkaisen sinertävänpunaisen limaista sykkivän nytkivää kulliani, ajatellen, että eipä tää limainen paha pikku poju ole koskaan saanutkaan näin eläväisen upeaa aitoa seksikästä onnenlihaa maistaa ja vielä tuplana..

Opettajasiskokset jäivät varmaan vieläkin puutteeseen, mutta eivät viitsineet pumpata nuorta neitsytpoikasta tyhjäksi rusinaksi. Hiljaisina suihkutimme limoja pois ja pyyhkeellä kuivattelimme ja he menivät posket vielä hehkuen pois puuhiinsa, paitsi että Saija kävi taputtelemassa haaraani ja kuiskasi "Otetaan joskus uusiksi".. Minä pukeuduin ja lähdin jalat voipuneena, kulli punaisen hellänä. Mieli oli vähän järkkynä, mutta onnellinen. Kyllä, tää onni otetaan uusiksi vielä.

3

3601

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei..

      osaa kirjottaa nii ei kannata

      • aaah

        Kyllä sai minut liikkeelle. kiitos.


      • :-)
        aaah kirjoitti:

        Kyllä sai minut liikkeelle. kiitos.

        paha paha poju olet hyvä kirjoittaja, saisi tulla näille kaikille jatkoa mahdollisimman pian. Mutta mites Saijalle kävi kun ei ollut pillereitä muistanu? ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe