Hulluksi tekevä

Paha paha poju

Mä tein vähän väärin, en tiedä onko laitonta pykälien mukaan mutta
vanhemmat takuulla ei pidä, jos kuulee. Mutta saanen selittää, olinhan nuori ja keväthormonit hyrräsi.

Oli tiistai-ilta. Nuorena vihreänä maantiedon opettajana olin jo lähtöaikeissa, mutta jokin sai vilkaisemaan voimistelusaliin, missä oli tyttöjen koripallokerho. Se oli päättymässä ja tytöt pukeutumassa pukuhuoneessa. Näin, että joitain tyttöjä oli jäänyt yhden kauniin pitkähiuksisen tytön ympärille, joka piteli jalkaa.
Tulin apuun. Hänellä oli tullut tikku polveen. Puulattialta jotenkin iso lastu
revennyt. Ambulanssikuljettajana olin toiminut ja koulutukseen kuului myös ensiapukoulutusta.
Menin apuun, ja sanoin hoitavani sen. Muut tytöt painuivat pukeutumaan, kiire bussiin. Vein loukkaantuneen, jonka muistin Tuireksi, voikkaopen huoneeseen sänkyyn istumaan, kun noudin ensiaputarvikkeita. Tämä tyttö oli aiheuttanut keskustelua, koska
hän aiheutti levottomuutta luokissa, oli siirretty luokalta toiselle kerran
sen takia. Itse en opettanut hänen luokkaa, paitsi kerran pari sijaisuustuntia.
Otin pinseteillä tikun pois tämän kauniin oppilaan siron polven ulkosyrjästä mutta en voinut olla vilkuilematta hänen push-up rintojaan, kapeaa uumaa ja
sileitä paljaita sääriä ja reisiä. Tämä oppilas ei ole ihminen, tämähän on Venus, seireeni taivaasta !
Ihmekö tuo, jos pojat ovat luokalla levottomia.
Mulkkuni paisui väkisinkin mokkulaksi housuissani vaikka koitin pitää tuhmat
ajatuksenalutkin poissa.
Pumpulitupolla desinfioin tämän Venukse..siis.. Tuiren polvea kun hän
tarttui kädellään ranteeseeni ja tuli mukaan pumpulitupon sivelyyn..
hän veti kättään ja samalla kättäni ja tuppoa lähemmäs lantiota ja koitin kysellä tytön ikää. 17, hän vastasi suloisella äänellä ja ohjasi töpöttelyni konemaisesti reittä pitkin lähemmäs SITÄ! "Ope taitaa olla neitsyt ku seisoo" tuijottaen housuni mokkulaa. Punastuin korviani myöten. Tämä tyttö
ei taidakaan olla neitsyt kuten minä ! Tyttö veti pumpulikättäni haaroihin, veti
pumpulin pois ja työnsi käteni vasten haaraansa ainostaan shortsit ja pikkarit välissä sulkien silmänsä puoliksi kiimaisesta nautinnosta.

Kullini oli nyt kivenkovana. Tyttö on kiimassa, minä olen tulossa kiimaan. Nussiako vai ei? Laitonta vai ei? En opeta tätä tyttöä, oli vain yksi sijaisuus. Tyttö painui selälleen sänkyyn ja käheällä äänellä kutsui: "Nussi ope minua, saat multa, olen uneksinut sinusta usein."
En enää voi vastustaa Venuksen seireenin äänen kutsua. Huohotan kiimasta ja lasken housuni alas, täysin jäykistynyt kyrpäni pomppaa 45 asteessa esiin limaa valuen, kun tyttö riisuu paitansa ja rintsikat ja menee taas selälleen. Silmäni nauliutuvat tämän Venuksen täysin sileisiin pyöreisiin täyteläisiin rintoihin ja kapeaan uumaan. Voi luoja miten sileä iho! Rinnat on upeat pystyt, reidet nuoret ja sileät! Kiimasta hullun vapisevin käsin vedän tytön shortsit pois ja sitten otan
keskeltä läpikastuneet pikkarit upeita reisiä pitkin ylös ja sitten siroja täydellisiä sääriä pitkin alas. Vedän esinahkani taa ja tyttö tuijottaa silmät suurena täysimittaista limaa valuvaa ryhmyistä kovaa kyrpääni. "Ihanaa! Kuin iso sileä tulppaani" häneltä pääsee jännityksestä värisevästä suusta huohotuksensa välistä.
Toivottavasti mulla ei ole liian iso ja tytöllä liian piukka ? Otan kyrpäni juuresta kiinni ja työnnyn tytön haarojenväliä kohti. Minulla on täysi työ pitää kiihkoni kurissa ettei tuu vahinkoja. Sivelen limaisella terskallani tytön häpyhuulia. Tyttö kiemurtelee ja huohottaa ääneen ja näen rintojen ja pallean kohoilevan kiihkeästi ylösalas. Työnnyn rakoon ja litsimärkään pilluun koko ajan mutta hitaasti varoen ujuttaen kiimaista kulliani. Työnnyn syvemmälle liukasta pillunreikää pitkin. Tytön pillu on makeen piukka. "Huuuh" huohotan kiimasta ja nyt työnnyn tosissani entistä syvemmälle.
"Oih" tytöltä pääsee. "Ei kai sattunu?" kyselen. "Ei" huohottava tyttö sanoo
"nussi minua ope nussi" nyt ujommin. Vedän taa ja työnnyn taas. Tttäämä on tooosiii ihanaa. Huohotamme yhdessä, tyttö alkaa inistä ja vinkua. Nussin onnellisena. Kullini on räjähtämäisillään onnesta, nuoresta lihasta, kauniista Venuksesta.
Työnnyn nyt sisään pohjaan asti, tytön tussukarvat kutittaa rintaani ja tytön kapeasta uumasta käteni siirtyvät pompporintoihin ja peukaloni pyörittävät tytön kovettuneita nännejä. "Iiihh ..oooh" tytöltä pääsee ja heittelehtii
kiimaisissa orgastisissa tuntemuksissaan. Minäkin olen onnessani selkä kyyryssä
välillä henkeäni pidättäen ja välillä ähkien ja välillä matalalta uristen.
Tyttö voihkii, minä urisen ja ähkin välillä inisen, sänky natisee naintimme tahtiin.
Keskityn kyrpäni ympärille, olen suuri kyrpä, kuin hullun kyrpä Venuksen pillussa heiluen. Terska joka työnnöllä paisuen kovemmaksi, kivenkovaksi. Hankaa liukkaan pillun seiniä. Tuijotan tytön sexyrintoja. Terskanpäästä leviää ihana värinä koko kehooni, joka jännittyy kaarelle ja työnnän viimeisen kerran kullini syyyväällee tyttöön ja huudaan "OOOHOHHRRGG" ja kullini läpi lentää valtava laaki teinitytön pillunpohjukkaan.
Toinen laaki ja maailma on edelleen musta silmissäni kun kellun suu auki onnessani henkeä haukkoen. Kyrpäni työntää monet pitkät isot ruiskaukset tytön pilluun ennenkuin rauhoittuu ja laavapumppuni työntää laiskemmin viimeisiä lasteja. Rojahdan väsymyksestä polvilleni mulkku ulos Venuksen pillusta lupsahtaen.

Spermaa valuu pillusta sängylle ja kullistani lattialle. Spermaa on tullut valtavasti. Kuivaamme paikkoja, sänkyä ei saa ihan kuivaksi, toivottavasti kukaan voimistelunopettaja ei huomenna huomaa.
Laitan myös laastarin tytön polveen, josta ei onneksi vuoda verta.

Pukeudumme vaitonaisina ja lähdemme vaitonaisina erillemme. On voipunut olo, kävellessäni ulos autolle kullini valuu vielä viileää kiimalimaa reisilleni ja housuihin. Olipa makea pikapano !

2

5348

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie vaa...

      Tällä tavalla toimivia miehiä kutsutaan yhdeksän kuukauden päästä isiksi : )

    • vaan..

      "Työnnyn nyt sisään pohjaan asti, tytön tussukarvat kutittaa rintaani" mahtaa tytöllä olla bikiniraja aika korkealla :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      42
      2197
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      51
      1728
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      37
      1548
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      43
      1511
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1459
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1430
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      3
      1361
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1281
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      8
      1245
    Aihe