Äkkiä viime keväänä

Paha paha poju

Koulun lisätuntikin oli päättynyt, muut olivat menneet jo aikoja sitten.
Viivyttelin käytävällä, etsin kynäkoteloani.
Ei näy kynäkoteloa, unohdinko luokkaan? Mennessäni luokkaan, yllättäen siellä on vielä lyhythameinen tuttu opettaja jotain tekemässä komerossa kun kun hän pyysi minua avukseen. Hän oli kontallaan hehkuvan seksikkäät sääret osin ulkona kun minä työnnyin viereen ja kysyin, "mitä ?"
"Löydätkö sinä tuon alahyllyn alta, jos sinne on pudonnut dekantterilasi".
-"Yritän", sanoin ja menin kontalleen, kurotuin katsomaan, mutta ei näy mitään.

Satuimmekin vain nousemaan yhtä aikaa ylös ahtaanpuoleisessa komerossa ja menimme mukkelis nurin. Huomasin olevani rähmällään open päällä, kasvot vastakkain ja käteni oli vahingossa työntynyt puoliksi hänen rinta-aukkoonsa ! Yritin ottaa pois mutta olin niin ahtaasti kiilautunut että nousuyrityksissäni vain leivoin rintoja. Hävetti ! Minun piti miettiä, yritin häveliäästi työntää rinnoista hitaasti itseäni ylös, mutta ope otti lujasti kiinni ranteestani. Luulin että hän sai nyt tarpeekseen, mutta hän piti kädestäni painaen sitä oikeaa rintaansa vasten, työnsi käteni syvemmälle rinta-aukkoonsa ja alkoi tehdä pyörivää liikettä. Mitä tämä on ?! Ope tuijotti huohottaen ja kysyi:"Öhm.. oletko sinä kokeillut koskaan tytön rintaa miten pehmeä se on?" Olin jo posket punaisina noloudesta ja ehkä kasvavasta kiimasta. Opehan himoaa seksiä ! Kullini alkoi välittömästi paisua kuin jokin ilmatyynyalus valmiina liukumaan johonkin
pehmeään. Tosi kiihottavaa, en vastustellut enää, open rinta oli niin ihanan pehmeä ja pyöreä, pyörittelin mukana. Se alkoi tuntua entistä kiinteämmältä. Tunsin kullini olevan jo jäykkä ja kuulin hengitykseni huohotuksen. Ope otti käteni pois ja suuteli sitä ja kuiskasi: "Haluat sä että me ollaan silleen, tiedätsä? nussitaan? Minä ainakin haluun sinua.." En ollut usko korviani ! Mutta kaluni uskoi, jäykästä kalustani pursuili jo kiimatippoja hämmästelessäni, nieleskellessäni tätä uutta tilannetta. Ope alkoi riisua valkeaa paitaansa ja näin kauniiden rintojen ja nännien kuultavan läpi rintsikoista. Ope alkoi ähkien vetää hamettaan alas, ähkimme komerossa yhdessä, yhä kiihkeämpänä himosta. Kiihkossani tartuin kiinni ja revin opelta
jo rintsikat rikkiauki. "Äläs nyt vielä niin kiihkeenä, mennään tohon..",
sanoi ope ja ryömimme ahtaasta komerosta luokan lattialle. Riisuimme housujani, samalla kun kiihotuin lisää vilkuillessani open kapeaa uumaa ja pikkuhousujen läpi kuultavaa tummaa kiilaa, jonne jäykkä ilosauvani olisi kohta sukeltava.
Oi tätä onnea! Kyrpäni on kivijäykkä ja vuotaa kiimaista limaa roikkuen. Ope huohottaa selällään kun liu'uttaa pikkuhousunsa reisiään ja sääriään pitkin pois, kuin minua kiusoitellakseen. Opella on tosi sexy vartalo, kyrpäni on
aivan pystyssä.

Hän levittää haaransa ja näyttää sulonsa täysin avoimena minulle, jolla on nuori kiimainen kyrpä tanassa kiimatippoja lattialle lätsähdellen. Ope auttaa käsillään, vetää esinahan taa, kun polviltani laskeudun ja työnnyn kyrvälläni open märkään liukkaaseen pilluun. Va-va-valltavan hyvälle tuntuu..Kutina leviää kyrvästäni lantioon ja koko jäykistyvään kehooni ja "OORRGH!" minulta tulee orkku alta aikayksikön, kullistani työntyy valtavat määrät laavaa SINNE ! Laskeudun lepäämään opea vasten ja tunnen lämpimän ihon ihoa vasten.

"Ei se mitään, kohta se liukuu taas.", sanoi ope silittäen päätäni. Vähän ajan päästä lupsautin lopahtaneen kyrpäni ulos. Aloimme istualleen, näin kun open pillusta valui vaaleaa spermaani reittä pitkin lattialle. Tämä kiihotti suunnattomasti eikä mulkkuni ollut saanut tarpeekseen, ope keinui polvillaan ja leipoi rintojaan edessäni kuin joku strippari. Kullini jämähti taas kivikovaksi vinotanaan ja ope käännähti toisinpäin, nosti kauniin pyöreän sileän pyllynsä pystyyn eteeni ja sanoi "Nussi poika, nussi mua takaapäin, se tekee gutaa."

Otin open seksikkäistä pakaroista käsilläni, ne oli pehmeät, ja ohjasin, open oikea käsi apuna, himokkaan kyrpäni open pilluun, jonne survaisin sen pohjalle mielihalulla ja himolla.
Nyt naidaan. Työnsin ahnaasti pilluun ja takaisin, pilluun ja takaisin..
nopeaan tahtiin ja open pyllyn säteillessä lämpöä karvaisille reisilleni lätsähdellessään hiljaa niitä vasten naintityöntöjeni tahdissa. Seksikkäät pyöreät isot pakarat värähtelee. Sinne alle survaisin kiimaista liukasta kivijäykkää ryhmysauvaani. Ope alkoi huohottaen vingahdella äänellä, joka kiiri kivasti kaikuen luokan perältä saakka jäykistäen minut kullini kanssa yhä syvemmälle kiimaisen huohottavaan naintiin. Uskomatonta, että tässä mä nyt nain meidän luokan sexyhullua opea, joka huohottaa ja vinkuu orgasmiensa kourissa. Kyrvässäni tuntuu makeelle, mä olen mies, olen yhtä suurta jättitunkkia, kuumaa märkää paksua jättiläisryhmysauvaa, joka hioo tämän sexyopen
vaginaa onnesta märäksi, teen open himosta hulluksi. Terskan päässä vv-vä-väriseee, leviää lantioon, pidätän nautinnosta hengitystä työnnän mulkkua syvemmälle kieleni puoliksi suusta ulkona, merkkinä että olen kerrankin saamassa tarpeekseni onnea, huipulla, jossa joka soluni kelluu lähestyvän orgasmin onnessa, välillä päästän hengitystä "ÄKHHHH" ähkien ulos, vetäisen äkkiä henkeä taas sisään, aijai kun tuntuu hyyv-hy-vää-välle, toistan tätä monta kertaa, mulkkuni on kovana räjähtämäisillään, turvonnut terskanlakki kivijäykän kyrvänvarteni päässä liukuu tosi makeesti pillunseiniä pitkin saaden open huutamaan onnesta, se kiihottaa minutkin taivaisiin, en kestä tätä, ja - "AAAAAAGGRRKKHH" saan valtavan orgasmin, laavapumppuni työntää valtavan makeita isoja jättilastejaan huudahtelevan open pillunperälle. Spermalasteja riittää, tuntuvat imakasti terskanpään takana. Tämä on ollut tosi naintia, olo on miehekäs, olen spermaa lykkivä uros, joka kesytti naaraan.

Huohotan open lämmintä selkää vasten. Nousemme sitten ylös ja ope hakee paperia,
samalla näen miten spermalastini valuvat open reisiä pitkin, jota ope yrittää
estellä sitä käsin.. tosi irstasta menoa. Seksikästä. Kyrpäni on nyt omituisessa
kestokiiman tanassa. "Ope, nussitaan vielä", tulee huohottavasta suustani. Poskeni hehkuu ujona ja kiimaisena. "No, onpas poju nyt innokkaana", ope virnuilee
ja pyyhittyään, käskee minut selälleen, "mä haluun pukille, seivästää sun kyrpäsi kiimaiseen pilluuni", hän sanoo uskomattoman irstaasti. Ja taas kyrpä tanassa limoja valuen käyn selälleni, ope laskeutuu
polvilleen eteeni ja laskeutuu keihästäen limoja valun märän pillunsa
kivenkovaan kyrpääni. Ope ottaa käsistäni ja asettaa ne täyteläisille hyllyville rinnoilleen. Puristelen rintoja kun ope alkaa ratsastaa pilluaan kyrvässäni.

Terskani jyystää ihanan pehmeää liukasta pillunseinää pitkin, tunnen miten
nännit jäykistyvät kourassani open nauttiessa silmät puoliummessa. Tuijotan
kiihoittavaa ylös alas heiluvaa rinta-aukkoa melonien välissä. Keskityn siihen ja nautin. Me nautimme, nautimme elämämme panosta, olemme yhtä pillua ja kyrpää, ope ja mä. Joka kerta kun puristan rintaa, tuntuu että terskanpinnalla kutiaa orgastisesti. Olemme yhtä lihaa ope ja minä. Lennämme kiimassa, onnen taivaassa, keskittyen olemaan vain ryhmyinen jättikyrpä ja liukas jättipiirakka. "HHOOH Tule ope,KKHHOOH tule vielä keihästä KKHHhh kyrpäni.."hengitän kiimassani katkonaisesti."KKHHH"
"ÄKHH ...UUKH" Siemensyöksy on tosi lähellä, kyrpääni pitkin leviää taas
värinä. Sitä kestää, olen onnessani."AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAKHHHHHhhh" huudan spermani ruiskiessa taas open pillua pitkin ylös. Huohotan spermapumppuni vielä laukosessa kun tunnen miten pillu nytkii kullissani ja ope kiemurrellen huutaa onnessaan kuin pistetty sika, aivan täysillä luokan täyteen huutoa. Lepäilemme selällämme raukeina huohottaen ja kiimasta ja spermasta tuoksuvina.

Jostain kuuluu kolinaa. Mikä se oli ? Jäykistymme hiljaisiksi. Sulanut Lumi kolisee kattoränniä alas. Nousemme ja pyyhimme äkkiä paperein limoja reisiltä ja lattialta. Pukeudumme hiukan häpeissämme, tosin ope kuiskaa korvaani
"Nussitaan joskus uusiksi". Vittu mikä sexy typy. Mä en ehkä nuku ensi yönä!
Lähdemme ja vihellän onnesta mennessäni kotipolkua, vaikka kullinpäässä esinahka alkaa tuntua ärtyneen hellältä.

1

7709

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikein!!

      just loistavaa komediaa :D lisää näitä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2082
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1491
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      25
      1468
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1397
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe