Onko hamsut lauma eläimiä vai erakkoja?
Vastaukset 6
Hamstereita on lemmikkinä viittä erilaista lajia. Ne ovat syyrialainen hamsteri, kiinankääpiöhamsteri ja venäjänkääpiöhamsterit talvikko, campbelli ja roborovski. Näistä lajeista ehdottomia erakoita ovat syyrialainen ja kiinankääpiö. Vkh talvikko saattaa tulla toimeen lajitoverin kanssa, mutta tavallisesti nekin alkavat aikuisina tappelemaan. Campbellit ja roborovskit ovat taas laumaeläimiä ja niitä tulisikin ottaa aina vähintään pareittain, mielellään enemmänkin. Etenkin campbelleja kannattaa ottaa useampi, koska silloin niiden reviirinpuolustaminen on mahdollisimman vähäistä.
- kiiiiiiiitos
tosi paljon!
- hamsterland
mun hamsteri ei ainakaan tykänny seurasta se tappo sen seuraavana yönä ja mulla on venäjän kääpiö hamsteri...
Onko siis ihan pakko ottaa cambpelleja kaksi ja minkä kokoiseen häkkin ne kaksi mahtuu?
Edelleenkin, niitä pitää mielellään olla useampi. Ja jos haluat vain yhden hamsterin, miksi et ota vakka syrkkiä? Ja duna (EI saa laittaa häkkiin, koska ovat kömpelöitä ja voivat loukuta itsensä pinnoihin) minimikoko 2-3 cambpellille on samakuin yhdelle syrkille
- Anonyymi00003
Suuri osa on erakkoja ja osa ei esim syyrialainen on erakko. Mutta entiädä onko esim talvikko lauma eläin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Harmittaa kun en saa edes tietää
miten elämässäs menee. Niinkin tärkeä asia, et miten jaksat. Kuinka terveys jne. Olet niin tärkeä, että haluaisin tietää811039Teköäly löytää teidät
Tästä on ollut ennenkin puhetta. Muistan Sergein tehneen aiheesta aloituksen, ja Disse analysoi minua ja kirjoituksiani186732Miesten vs naisten älykkyys
Eiköhän tämä asia ole ihan itsestään selvä: "Adult male brains average approximately 1,370–1,378 grams, while female br200651- 36644
Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai160625- 100595
- 40517
- 30499
- 24498
- 34442