Halpalento Tokiosta Souliin

Visitor

Heippa.
Suunnitelmissa on tehdä talven aikana Japani-Korea -yhdistelmä matka ja tarkoituksena olisi lentää edullisesti Tokiosta Souliin.
Onko kellään tietoa, mitä halpalentoyhtiötä kannattaisi käyttää???

3

577

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Docomo

His Travel, Travel no1 ja IACE Travel. Noista matkatoimistoista saat luultavasti halvimmalla lipun Souliin. Halpalentoyhtioita taalla ei varsinaisesti viela ole. Halvimmat on yleensa ollut Asiana ja Northwest...

• Sasae

HISsta ostin min\'kin lennot viimeksi ja Asiana lensi. Hinnat riippuvat hurjasti päivistä. Jos on japanilaisten lomakausi tai joku viikonloppu, jossa maanantai on vapaa eli pyhäpäivä, ovat lennot kalliita, koska kaikki japanilaiset lentävät silloin. Eli halvimmalla pääset jos lennät silloin kun japanilaiset eivät lennä. Asianan omassa lennossani oli sellainen huono puoli, että se saapui Seoulin Incheonin kentälle 23:00, jolloin ei enää pääse millään bussilla keskustaan, ja taksi on kalliimpi kuin halpa hotelli, joten kannattaa jäädä tässä tapauksessa kentän lähelle hotskaan yöksi. Siellä on info, josta voi kysyä halvimman hotskan tai mieluummin varata netistä hotellin, ja ne tulee hakemaan, jos on varannut etukäteen.

Joskus ensi vuonna pitäisi avautua junarata Incheonin kentältä Seouliin, joka helpottaa tätä ongelmaa toivottavasti.

• Satunnainen bisnesmatkustaja

En tiedä jos joku halpalentoyhtiö lentää tuota väliä. Itse olen lentänyt noin 200 € hintaan Seoulista Tokioon ja takaisin ANA:lla. Halvimmillaan lippuja voi kuulemma saada noin 100 € hintaan. Talvella/alkukeväästä halvimmat hinnat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      281
      2926
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      57
      2326
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      348
      2007
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      115
      1733
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      123
      1694
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1375
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1317
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1253
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      58
      1242
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1191
    Aihe