Mitä tämä on?Löydän kadonneita tavaroita

mielikuvia

Eli usein kun on joku tavara kadonnut keskittymällä miettimään tuota tavaraa näen missä sen pitäisi olla. Tosin tää on vähän epätarkkaa kun nään vain sen ympäristön en sitä missä se ympäristö on..Joskus tunnen missä huoneessa se on menemällä eri huoneisiin. Kyseessä on monasti joku mitä minä en ole itse minnekkään hävittänyt. Esim kaukosäädin (arkista) löysin sen mielikuvan perusteella että se on metallisen kupin sisällä ja niin vain meidän 1v tyttö oli laittanut sen uunin alle kakkuvuokaan. Jännä juttu...

4

1553

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota

      sanotaan tuota kaukokatseeksi kai, remote viewing englanniksi. Kai siitä on juttua tääl palstoil ollu aika semminkin mut en jaksa ruveta kaivaa linkkiä.
      Täällä törmäsin aiheeseen eka kerran ja nyt törmännyt vaikka missä. http://www.psipog.net/show.php?id=10164

      Tänne sivuille tarvittaisiin suomenkielelle kääntäjiä jos jollain oisi taitoa. Puhetta kai on tästäkin ollu.

      • kappas

        tosiaan huomasin kun nyt vähä selailin niin oovat "sulkemassa" tätä sivustoa mut kuulema sivu jää auki silleen et voi selailla artikkeleita.

        Tällä sivulla tosiaan oli haastattelussa muistaakseni se USA:n armeijan entinen Remote viewing kouluttajakin. Eli kyl tätä on käytetty jos missäkin tarkoituksessa.

        Kokeileppas harjoittaa tätä "kykyäsi" ;)


    • Näin joskus

      Olen huomannut itselläni saman kyvyn ja pienokaisellamme joka jo 2-vuotias on sama tapa piilotella esineitä outoihin paikkoihin. Täytyy pysyä rauhallisena ja ottaa se lähes leikkimielellä se etsiminen jos hermostuu ja paineet nousee, ninn ei löydä mitään.

      • lafee

        voi, kumpä pystyisin tuohon myös :) itse olen äärimmäisen epäjärjestelmällinen ja kaikki on hukassa jatkuvasti. Olisi kovasti hyötyä jos tuollaista tapahtuisi edes satunnaisesti. Mutta ei, päässä on ikään kuin pelkkää mustaa sillä kohdalla, vaikka olisin itse juuri vienyt tavaran jonnekin.

        Yritiän palauttaa mieleeni esim. tapausta hukkunut hiusharja ja muistan selkeästi kaikki vaiheet, missä se oli kun sen otin, missä sitä käytin, missä olin sitten, mutta en mihin sen laitoin. se kohta vain puuttuu...

        Surullista eikö.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3580
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2962
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2850
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2738
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2644
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2435
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      2102
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1877
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      46
      1806
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      171
      1757
    Aihe