Miten saa Banaani tahrat pois lasten vaatteista, kun ei lähde koneessa puhtaaksi.
millä saa
9
1353
Vastaukset
- elliveera
Jos ei ole tuoreena lähtenyt (kuuma vesi astianpesuaine) niin melko huonoa on enää saada tahraa pois.
Tahrasuolaa voi kokeilla. Myös valkaisua tekstiilin mukaan.- neuvoo nuorempiaan
tai värjää vaatteet banaanintahranvärisiksi niin tahraa ei enään edes huomaa.
Ps. ei ehkä kannata syöttää lapsille banaania silloin kun on ykköset päällä, toisaalta on normaalia että mukuloiden käyttövaatteet vähän tahriintuukin eikä kaikkea saakkaan pois...
- sini_taivas
Mulla on pyykkikoneen vieressä jatkuvasti sellainen Dr.Beckmann-Roll-on tahranpoistaja.
Sellainen rollon-deodoranttipullon kokoinen pullo,sinivalkoinen.Löydät kaupasta pesupulvereitten hyllystä.
Laitan sitä reilusti tahraan annan vaikuttaa ja sitten pesukoneeseen. Jep,pitäis toimia. :) - niitä
munalla
- outi85
Kokeile chat-saippuaa. Paketissa on kissan kuva. On tehonnut moneen vaikeaan tarhaan ja sopii varsin hyvin aroillekkin tekstiileille.
- OMO-info
Soita OMO-infoon, heh!
- ^< ¨¨
auttaa banaanitahroissakin!
- SAPPISAIPPUAS KANSSA!
Kerroppa meille KAIKILLE, mikä se semmoinen sappisaippua on`?
Olis ihan mielenkiintoista kuulla vastauksesi, joka on tietenkin törppö,tai et uskalla vastata mitään.
I think so!!! - ^ ^ ^
SAPPISAIPPUAS KANSSA! kirjoitti:
Kerroppa meille KAIKILLE, mikä se semmoinen sappisaippua on`?
Olis ihan mielenkiintoista kuulla vastauksesi, joka on tietenkin törppö,tai et uskalla vastata mitään.
I think so!!!http://www.sonett-online.de/3fin/gallfin.htm
ja lopeta se mesoaminen ; )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk893738Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921969Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871783- 1441652
- 1621483
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur981463Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671412Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001334- 861287