Olisikohan ollut Timo Kalli, joka viime viikolla esitti seuraavan hallituksen ohjelmaan tv-maksusta luopumista.
TV-maksu historiaan?
7
721
Vastaukset
- ???
Joka perkeleen palstalla spämmätään tota kallia! Vitun spämmäri! Jos se on eduskuntavaaliehdokas ni tollanen spämmäys on yks perkeleen hyvä syy jättää äänestämättä!
- äänestän Kallia
Kalli on oikealla asialla! Lupamaksu pois ja rahoitus suoraan verovaroista, loppuu pummilla katselu yhdeltä jos toiselta pelleltä.
- tv-lupa
Joo, puolueista Perussuomalaiset ovat ainoa, jotka haluavat muuttaa TV-lupa maksuperusteita ja jopa alentaa sitä.
Loput puolueet ovat fanaattisesti nykyisen käytännön puolella. Miksi? Pitäähän sitä puolueen poistuville pomoille löytää eläkevirka.- Heinonen
hyvä esimerkki. Siirrettiin sivuraiteelle yleisradioon liikenneministerin virasta. Sitä varten piti perustaa Yleen uusi kallispalkkainen virka.
- ääniuurna
Heinonen kirjoitti:
hyvä esimerkki. Siirrettiin sivuraiteelle yleisradioon liikenneministerin virasta. Sitä varten piti perustaa Yleen uusi kallispalkkainen virka.
Kuinka moni puolue on ilmoittanut, Perussuomalaisten lisäksi, muuttavansa TV-lupamaksu järjestelmää?
Vastaus: Ei kukaan. Joten mieti ennen äänestämistä annatko äänesi nykyiselle tv-lupamaksu järjestelmälle vai et?
- Täysin !!
TV-luvat pois, ja menetetyt rahat vaikka eläkkeistä. Näillä mummoilla on muutenkin nähtävästi liikaa rahaa:
http://kuvax.net/i/9109_elakkeet_pois.jpg
Joten hyvin voivat rahoittaa meille työssä käyville ilmaiset digiboksit ja ilmaiset tv-kanavat.- Setiä ja vaareja
näyttivät olevan. Sitäpaitsi he tukevat jo kulttuuria, urheilua etc. Jakajia on monta. Yksityishenkilöt kustantakoon omat katselunsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1356151
- 574376
- 592841
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282778Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161875- 151544
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹341412Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗251395- 301240
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431151