Jonneweb?!!!

missä!!??!!

Anteeksi, en keksinyt muuallekkaan tätä kirjottaa; Minne Jonneweb on mennyt?! tai siis sen sivut on suljettu!miksi! miksi niin hyvät sivut ja foorumit on suljettu?! kertokaa kuka tietää syyn!!

41

15265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siellä oli kaikki

      legendaariset pikkupelit ja demot... JONNEWEB TAKAISIN HETI!!!

      • wildlordi

        tai siis en kerro itse, mutta lainaan yhden henkilön viestin jos tain muualta "Noh, yritän kertoa mahdollisimman lyhyesti että kaikki sen tajuaa.

        Int2000 (Jonnewebin kotisivutilan tarjoaja) ilmoitti pari viikkoa sitten että niillä olisi korjauksia tulossa. Niitä pidettiin viikko sitten. Näiden korjausten jälkeen sivustolla oli ongelmia Pelit osiossa. Pari päivää myöhemmin sivusto ilmoitettiin olevan suljettu toistaiseksi. Tämä ei kumminkaan koskenut foorumia..Ei ainakaan ihan heti, sillä sekin suljettiin väliaikaisesti. Seuraavana päivänä foorumilla ilmeni virheilmoitus. Laitoin virheilmoituksen googleen tänään (ei ollut tekemistä) ja huomasin ettei jaaari (tarkoitan tseitseitä) ole mitään tehnyt foorumille nähtävästi vaan vika on oikeastaan phpBBn (foorumisofta jota J-Web käyttää) dev tiimin mukaan selittämätön mutta ratkaisu löytyy." Tämn kirjoiitti Jii92


      • VOEE
        wildlordi kirjoitti:

        tai siis en kerro itse, mutta lainaan yhden henkilön viestin jos tain muualta "Noh, yritän kertoa mahdollisimman lyhyesti että kaikki sen tajuaa.

        Int2000 (Jonnewebin kotisivutilan tarjoaja) ilmoitti pari viikkoa sitten että niillä olisi korjauksia tulossa. Niitä pidettiin viikko sitten. Näiden korjausten jälkeen sivustolla oli ongelmia Pelit osiossa. Pari päivää myöhemmin sivusto ilmoitettiin olevan suljettu toistaiseksi. Tämä ei kumminkaan koskenut foorumia..Ei ainakaan ihan heti, sillä sekin suljettiin väliaikaisesti. Seuraavana päivänä foorumilla ilmeni virheilmoitus. Laitoin virheilmoituksen googleen tänään (ei ollut tekemistä) ja huomasin ettei jaaari (tarkoitan tseitseitä) ole mitään tehnyt foorumille nähtävästi vaan vika on oikeastaan phpBBn (foorumisofta jota J-Web käyttää) dev tiimin mukaan selittämätön mutta ratkaisu löytyy." Tämn kirjoiitti Jii92

        KYYNEL! mullaki se sanoo jonnewebissä et "sivut suljettu toistaiseksi" ja pah sanon ma!


      • zxzxz
        VOEE kirjoitti:

        KYYNEL! mullaki se sanoo jonnewebissä et "sivut suljettu toistaiseksi" ja pah sanon ma!

        no kai sinne sit kun se tulee tulee takas se sivu vaihtuu uudet pelitkin siihen päävalikkoon kun se rip on olly siinä aika kauan


      • MarioSonic
        zxzxz kirjoitti:

        no kai sinne sit kun se tulee tulee takas se sivu vaihtuu uudet pelitkin siihen päävalikkoon kun se rip on olly siinä aika kauan

        MIKSI?! SE OLI NIIN HYVÄ SIVUSTO!!!
        LATAILIN SIELTÄ SONIC PROJECT METRIXIÄ JA SUPER MARIOTA PLÄJÄYKSENÄ!!! NIIN HYVÄ SIVUSTO MUUTENKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!1!1!1!1!1!1!


      • voi käsi
        MarioSonic kirjoitti:

        MIKSI?! SE OLI NIIN HYVÄ SIVUSTO!!!
        LATAILIN SIELTÄ SONIC PROJECT METRIXIÄ JA SUPER MARIOTA PLÄJÄYKSENÄ!!! NIIN HYVÄ SIVUSTO MUUTENKIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1!1!1!1!1!1!1!

        wOi Woi WOi se oli mun lempi pelisivusto imutin sielt kaikki lierosta >> little fighter kagoseeeen!! jonneweb takas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • Jonneweb on paska!
        voi käsi kirjoitti:

        wOi Woi WOi se oli mun lempi pelisivusto imutin sielt kaikki lierosta >> little fighter kagoseeeen!! jonneweb takas!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Jonnewebin huijauskoodit ei toimi. Paska sivu
        pelitkää ei kaikki toimi


      • aas
        wildlordi kirjoitti:

        tai siis en kerro itse, mutta lainaan yhden henkilön viestin jos tain muualta "Noh, yritän kertoa mahdollisimman lyhyesti että kaikki sen tajuaa.

        Int2000 (Jonnewebin kotisivutilan tarjoaja) ilmoitti pari viikkoa sitten että niillä olisi korjauksia tulossa. Niitä pidettiin viikko sitten. Näiden korjausten jälkeen sivustolla oli ongelmia Pelit osiossa. Pari päivää myöhemmin sivusto ilmoitettiin olevan suljettu toistaiseksi. Tämä ei kumminkaan koskenut foorumia..Ei ainakaan ihan heti, sillä sekin suljettiin väliaikaisesti. Seuraavana päivänä foorumilla ilmeni virheilmoitus. Laitoin virheilmoituksen googleen tänään (ei ollut tekemistä) ja huomasin ettei jaaari (tarkoitan tseitseitä) ole mitään tehnyt foorumille nähtävästi vaan vika on oikeastaan phpBBn (foorumisofta jota J-Web käyttää) dev tiimin mukaan selittämätön mutta ratkaisu löytyy." Tämn kirjoiitti Jii92

        moi se jonnewebin sivusto tulee pian taas käyttöön luin netist


      • jani602
        Jonneweb on paska! kirjoitti:

        Jonnewebin huijauskoodit ei toimi. Paska sivu
        pelitkää ei kaikki toimi

        Ei toimitattomat xiitit ja pelien demot tee sivusta paskaa. onhan siellä esim hyvät foorumit!


      • jonneweb fani tietää!!
        Jonneweb on paska! kirjoitti:

        Jonnewebin huijauskoodit ei toimi. Paska sivu
        pelitkää ei kaikki toimi

        koodit toimii kyllä mulla ainakin et vaan osaa käyttää niitä kannattaa seurata ohjeita

        pelitkin toimii ainakin mulla ja jos olet yrittänyt ladata hirvittävän vanhoja pelejä sinun super uudelle koneelle niin tarvitset dosbox emulaattorin ilman sitä dos ja muut vanhat pelit eivät toimi uudella koneella


      • pettynyt
        jonneweb fani tietää!! kirjoitti:

        koodit toimii kyllä mulla ainakin et vaan osaa käyttää niitä kannattaa seurata ohjeita

        pelitkin toimii ainakin mulla ja jos olet yrittänyt ladata hirvittävän vanhoja pelejä sinun super uudelle koneelle niin tarvitset dosbox emulaattorin ilman sitä dos ja muut vanhat pelit eivät toimi uudella koneella

        tiedätkö the sims2 playstationin koodeja.kiitos!=)


      • MarioSonic
        aas kirjoitti:

        moi se jonnewebin sivusto tulee pian taas käyttöön luin netist

        Kiitos paljon todella paljon.


      • jonne
        wildlordi kirjoitti:

        tai siis en kerro itse, mutta lainaan yhden henkilön viestin jos tain muualta "Noh, yritän kertoa mahdollisimman lyhyesti että kaikki sen tajuaa.

        Int2000 (Jonnewebin kotisivutilan tarjoaja) ilmoitti pari viikkoa sitten että niillä olisi korjauksia tulossa. Niitä pidettiin viikko sitten. Näiden korjausten jälkeen sivustolla oli ongelmia Pelit osiossa. Pari päivää myöhemmin sivusto ilmoitettiin olevan suljettu toistaiseksi. Tämä ei kumminkaan koskenut foorumia..Ei ainakaan ihan heti, sillä sekin suljettiin väliaikaisesti. Seuraavana päivänä foorumilla ilmeni virheilmoitus. Laitoin virheilmoituksen googleen tänään (ei ollut tekemistä) ja huomasin ettei jaaari (tarkoitan tseitseitä) ole mitään tehnyt foorumille nähtävästi vaan vika on oikeastaan phpBBn (foorumisofta jota J-Web käyttää) dev tiimin mukaan selittämätön mutta ratkaisu löytyy." Tämn kirjoiitti Jii92

        Kiitti en olis ikinä arvannu mitään tuollasta. Kiitos kun ilmotit.


    • TPK^

      Milloin jonneweb avataan?!

      Se oli maailman paras sivusto!

      • thanhvan86

        Jonnewebistä tulee ikävä...tulee ikävä


      • amm
        thanhvan86 kirjoitti:

        Jonnewebistä tulee ikävä...tulee ikävä

        TARVITSEN SITÄ SIVUSTOA!! MINUN PITÄÄ LADATA SIELTÄ MONTA HYVÄÄ LEGENDAARISTA PELIÄ JOTA PELASIN VIIMEKSI KOLME VUOTTA SITTEN! JOTEN JONNEWEB TAKAISIN..


      • hikituli
        amm kirjoitti:

        TARVITSEN SITÄ SIVUSTOA!! MINUN PITÄÄ LADATA SIELTÄ MONTA HYVÄÄ LEGENDAARISTA PELIÄ JOTA PELASIN VIIMEKSI KOLME VUOTTA SITTEN! JOTEN JONNEWEB TAKAISIN..

        legendaarista paskaa... paljon demoja... huonoja ilmais pelejä


      • jani602
        amm kirjoitti:

        TARVITSEN SITÄ SIVUSTOA!! MINUN PITÄÄ LADATA SIELTÄ MONTA HYVÄÄ LEGENDAARISTA PELIÄ JOTA PELASIN VIIMEKSI KOLME VUOTTA SITTEN! JOTEN JONNEWEB TAKAISIN..

        Onhan niitä muitakin download paikkoja ;)


      • Jl92
        amm kirjoitti:

        TARVITSEN SITÄ SIVUSTOA!! MINUN PITÄÄ LADATA SIELTÄ MONTA HYVÄÄ LEGENDAARISTA PELIÄ JOTA PELASIN VIIMEKSI KOLME VUOTTA SITTEN! JOTEN JONNEWEB TAKAISIN..

        Juu, unohdin täysin tilannefoorumin jossa yritetään pitää ajan tasalla: http://p1.foorumi.info/jwebsd/


      • jonne
        amm kirjoitti:

        TARVITSEN SITÄ SIVUSTOA!! MINUN PITÄÄ LADATA SIELTÄ MONTA HYVÄÄ LEGENDAARISTA PELIÄ JOTA PELASIN VIIMEKSI KOLME VUOTTA SITTEN! JOTEN JONNEWEB TAKAISIN..

        jotain pelejä piti munkin ladata mutta "sivut suljettu toistaiseksi"


    • jonneweb fani tietää!!

      jonneweb on päivityksessä sinne tulee uusi ulko asu ja sisältöä lisätään se siis pävittää sitä sivua mut kyllä ne palaa kun jaksat vaan oottaaa sillä aikaa voi käydä vaikka www.pelikulma.net sivulla tai www.pelimaailma.net

      • jjjjjjjjjorma

        VOIhan khakka... toivottavasti ei mee hirveen kauan siin päivittämisessä... rupee jo vieroitusoireet näkymään ja tuntumaan...xDxD


      • Jl92

    • kylli

      koska olet niin tyhmähahah

    • taavi vaa

      nii just vittu kertokaa syy saatana se on nii sika hyvä sivu ja ei saa kaikkii koodei mitä haluu jos se ei tuu 20.11.06 takas nii vittu hakkaa njonnewebin poistajan

    • fanitus
    • Jl92

      Juu, eli sivutilan tarjoaja otti pois erään ominaisuuden sivutilasta, nyt tseitsei (Jonnewebin ylläpitäjä) vaatii sitä takaisin.

      Tämän tiedon lähde oli sitten toinen moderaattori, DarkAssassin.

      - Jii92 a.k.a. Jl92

    • jonne

      Olisko jotain laittomuuksia siellä olllu.

    • jonne

      Jotain pelejä laittomasti levitetty

    • Niko25400

      Jonnewebtulee kyllä takas, mut se on uudistamassa sivuaan

      • nahhhhh

        bump


    • miklu112

      moi

      • aaasa?=)/&%¤#

        aa ton takii se on kii ei vittu pitää lataa BF2 demo muu alt :(


    • fredfnhvgrtrjoftijmg

      mulle tulee nykyää aina että ei voi ladataku pitää olla suomalainen ip??
      mulla on dna mokkulaa
      et miks en voi ladata sieltä mitään???????????????????

    • Anonyymi

      Miksi jonnewebin keskustelu ei toimi?????

      • Anonyymi

        Noin lukee siellä:

        "Täällä oli joskus Jonneweb.netin keskustelufoorumi. Se on nyt suljettu GDPR-lainsäädännön ja ylläpidon laiskuuden vuoksi"

        :o


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tuotakaan ei voi enää pelata missään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotakaan ei voi enää pelata missään?

        Tuota taitopeliä.


      • Anonyymi

        Mihin tuo hävisi.


      • Anonyymi00045

        "SanaSeppä

        SanaSepässä muodostetaan ruudulla näkyvistä seitsemästä kirjainpalikasta sanoja niin, että jokaista kirjainpalikkaa saa käyttää vain kerran. Näin ollen sana ei voi olla seitsemää kirjainta pidempi, mutta sanassa pitää käyttää vähintää kolmea kirjainta.

        Pitkistä sanoista saa enemmän pisteitä kuin lyhyistä. Pisteitä voi saada 100-300 per sana.

        Kirjoita sanasi oikealla olevaan tekstikenttään ja paina tai "Lähetä" nappia. Voit myös kirjoittaa naksutelemalla hiirellä kirjainpalikoita.

        Jokainen kierros kestää noin kolme minuuttia. Jokaiselle kierrokselle voi lähettää viisi viestiä ja yhteen viestiin saa laittaa yhden sanan.

        Sanan pitää olla perusmuodossa (esim. sato, ei sadossa). Yhdyssanat käyvät.

        Erisnimiä ei hyväksytä, ellei niillä ole joku muukin merkitys. Esimerkiksi Satu käy, sillä se tarkoittaa muutakin kuin naisen nimeä. Yleisesti ottaen muun muassa etu- ja sukunimet, paikannimet ja yritysten nimet ovat erisnimiä.

        Peli on moninpeli, joten saapuessasi pelaamaan voi kierros olla kesken, tai näkyvissä voi olla tulosruutu tai mainos. Se ei haittaa, joudut vain odottamaan hetken seuraavan kierroksen alkamista."

        Pelasin joskus vuonna 2014 tuota vielä.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2392
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      142
      1538
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      158
      1234
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      109
      1033
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      386
      965
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe