VAROKAA MUSLIMEITA

for your best

Älkää uskoko näitä ruususen tarinoita kun suomalainen nainen on mennyt naimisiin muslmimin kanssa. On paljon naisia jotka katuvat suhdettaan muslimin kanssa jokaikikinen päivä ja jokaikinehn tunti. Mutta eivät uskalla väkivallan ja uhkailujen puolesta hakea eroa. Aluksi tilanne voi näyttää hyvältä, mutta ajatusmaailman erot tulevat esiin ajanmittaan.

35

5234

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kultaseni

Oletko uskaltanut edes koskaan puhua muslimin kanssa? Huh! Siinä onkin sulla työsarkaa, kohtaa pelkosi.

• merininni

Taas kerran ennakkoluuloisia ajatuksia yksinkertaiselta ihmiseltä.Miten noin voi yleistä,että muslimit väkivaltaisia jne.
        Itse asunut muslimin ka jo 8v., meillä on lapsi ja hyvinhan on mennyt alusta asti.Mies komea ja huomaavainen, tosi hyvä isä.Rakasta meitä eniten maailmassa.
        Sulle neuvoksi:Grow up!Aikuistu ja hanki elämää!!!

• toi komea
        merininni kirjoitti:

Taas kerran ennakkoluuloisia ajatuksia yksinkertaiselta ihmiseltä.Miten noin voi yleistä,että muslimit väkivaltaisia jne.
        Itse asunut muslimin ka jo 8v., meillä on lapsi ja hyvinhan on mennyt alusta asti.Mies komea ja huomaavainen, tosi hyvä isä.Rakasta meitä eniten maailmassa.
        Sulle neuvoksi:Grow up!Aikuistu ja hanki elämää!!!

Sehän tässä oleellista. Eipä silti, saman olen havainnut minäkin muslimimiehestäni. Ja on upeaa, kun saa tuntea itsensä naiseksi. Tosi mä osaisin putkirempat ja röörit aukoa ja vaihtaa autonrenkaat ym. jokapojan duunit, mutta MUN EI TARVI. Mä olen nainen ja saan sen kaiken valmiina. Ilman nalkutusta ja aneluja. Ja mies on todella upea mies ja isä, lapsi palvoo ku kuuta nousevaa, äitiä ei huomaakaan kun isi, isi, isi...

• *kops*

Tais osua ja upota aika rankasti sulle.

• yhden asian?

Jos ne ajatusmaailman erot tulevat esiin ajanmittaan niin missä vaiheessa? Mikä on se aikaraja? Kun tässä vuosia elelleenä ei vieläkään ole mitään kummallisuuksia tullut esille niin missä vaiheessa voin alkaa odottelemaan että miekkosen ajatusmaailma kääntää kelkkaa ja voin alkaa pakata kamppeitani? Tähänhän sinä tietenkin voit minulle vastata kun tunnut olevan niin varma asiastasi? Eikö niin? :*

• aloitukseen

Toki jos olet valmis käntymään itse muslimiksi se voi helpottaa tilannetta. Lapsistasi tulee automaattisesti muslimeita, vaikka suomessa on uskonvapaus. Poikalapsesi todennäköisesti ympärileikataan jottei voisi itsetyydyttää (sehän onkin vanhempien päätös??).

Ongelmat tulevat yleensä kun suhde ei onnistu ja haluat eroa. Tai syntyy lapsia. Tai käytte sukulaisissa miehen kotimaassa.

Islamin kasvu perustuu siihen että muslimi mies voi mennä naimisin epäuskoisen kanssa ja lapsista tulee muslimeita. Musliminaiset eivät saa naida ei-muslimeita.

Voisit tehdä testin miehesi kanssa ja sanoa vaikka että sinusta nainenkin voisi olla perheen elättäjä ja mies olla koti-isä, jos se sopii perheen tilanteeseen paremmin.

Tai voisit ottaa puheeksi että haluat lukea jouluna jouluevankeliumihn lapsellesi. Kaikkihan sen on kuulleet, vaikka ei uskovainen olisikaan. Luethan sinä satujakin lapsellesi iltaisin.

Voisit ottaa puheeksi että sinusta Israel toimii oikein Palestiinassa. Voit sanoa näin vaikka et itse niin ajattelisi, ihan vain katsoaksesi voiko puhua vapaasti kotona? Itse ainakin väittelen puolison kanssa välillä vaikka en olisi edes sitä mieltä. Ihan vain huvikseni.

Tässä muutama esimerkki, joita voit kokeilla kotona.

• mistä puhut
        aloitukseen kirjoitti:

Toki jos olet valmis käntymään itse muslimiksi se voi helpottaa tilannetta. Lapsistasi tulee automaattisesti muslimeita, vaikka suomessa on uskonvapaus. Poikalapsesi todennäköisesti ympärileikataan jottei voisi itsetyydyttää (sehän onkin vanhempien päätös??).

Ongelmat tulevat yleensä kun suhde ei onnistu ja haluat eroa. Tai syntyy lapsia. Tai käytte sukulaisissa miehen kotimaassa.

Islamin kasvu perustuu siihen että muslimi mies voi mennä naimisin epäuskoisen kanssa ja lapsista tulee muslimeita. Musliminaiset eivät saa naida ei-muslimeita.

Voisit tehdä testin miehesi kanssa ja sanoa vaikka että sinusta nainenkin voisi olla perheen elättäjä ja mies olla koti-isä, jos se sopii perheen tilanteeseen paremmin.

Tai voisit ottaa puheeksi että haluat lukea jouluna jouluevankeliumihn lapsellesi. Kaikkihan sen on kuulleet, vaikka ei uskovainen olisikaan. Luethan sinä satujakin lapsellesi iltaisin.

Voisit ottaa puheeksi että sinusta Israel toimii oikein Palestiinassa. Voit sanoa näin vaikka et itse niin ajattelisi, ihan vain katsoaksesi voiko puhua vapaasti kotona? Itse ainakin väittelen puolison kanssa välillä vaikka en olisi edes sitä mieltä. Ihan vain huvikseni.

Erittäin moni muslimin lapsi on Suomessakin ei-muslimi. Mm. omani. Ei kuulu mihinkään uskontoon. En ole muslimi. Ja naapurissa asuu musliminainen, joka on naimisissa suomalaisen kristityn kanssa. Poikaa ei ole ympärileikattu, mutta mieheni on, ja sen huomaan positiivisesti makuuhuoneessamme.

Ongelmathan tulevat joka suhteessa, kun suhde ei toimi tai haluaa eroa. Ei siihen muslimia tarvita. Ai kuinka monta huoltajuuskiistaa, mustasukkaisuusmurhaa Suomessakin on tehty ja ihan suomalaisten itsensä tekeminä. Miehen kotimaassakin on käyty monesti ja ainoa ongelma oli, että vauvan korvike piti keittää jauheesta kun nestemäisenä ei saanut.

Islam kasvaa ilman muslimimiesten ja kristittyjen avioliittojakin. Moni länsimainen on kääntynyt islamiin, mm. Amerikassa, vaikkei ole suhteessa muslimiin. Ja kuten sanoin, tunnen musliminaisen, joka on naimisissa ei-muslimin kanssa, joten tuo väite ei vastaa todellisuutta.

Mä käyn töissä ja mieskin hoitaa lasta, mitä siinä enää tarvii todistella? Tai miksi edes unelmoisin pääelättäjän vastuusta, jos voin vapautua laskujenmaksustressistä ja jättää rahahuolet miehelleni? Ei mun tarvi puutteessa elää, käytän rahani miten haluan ja mieheni vielä kysyy, tarvinko lisää. En koskaan kysy mieheltäni, voinko jotain hankkia, jos katson sen tarpeelliseksi. Päinvastoin, voin kertoa miehelleni, että hän ostaa sen.

Meillä vietetään joulua joka vuosi, evankeliumi nyt ei kuulu sattumalta jouluperinteisiin, mutta kyllä lapsi koulussa senkin kuuluu ja kun joulua vietetään, mieheni kyllä tietää sen kristillisen taustan. Meillä vietetään myös pääsiäistä, maalataan munia ja istutetaan rairuohoa.

Mun paras kaveri on israelilainen juutalainen, asuu tosin Saksassa, joten Israelista meillä puhutaan paljonki. Mieheni tuntee kaverini oikein hyvin, on kyläilty puolin ja toisin eikä miehelläni ole mitään juutalaisia sen paremmin kuin muunkaan uskoisia vastaan, usko tai älä. Meillä ei syödä sikaa, mutta juodaan kaljaa ja mun mies pitää ramadanin mutta pitää kaikkia uskontoja jokseenki vanhanaikaisina uskomuksina.

Tässä vain muutama esimerkki meidän arjesta, joten kertoisitko nyt vielä, että mikä siitä muslimista tekee niin vaarallisen, kun mä en itse ole sitä huomannut.

• automaattisesti
        aloitukseen kirjoitti:

muslimeita, vaikka Suomessa on uskonvapaus. TÄH?
        Tiedänpä aika monta lasta, jotka ei ole muslimeita, vaikka isä on muslimi. Ja mitä toi automaattisesti tarkoittaa? Kenen uskonvapaus? Eiks se ole uskonnosta riippumatta niin, että vanhemmat sen uskonnon päättää, ei siinä ole lapsella juuri sanomista. Vai saako suomalaisten kristittyjen vauva kasteessa valita vaikka buddhalaisuuden uskonnokseen? Toi oli mulle uutta. Niinhän se yleensä menee, että kristittyjen lapsista kristittyjä, juutalaisten juutalaisia, väestörekisteriin kuuluvien lapsista uskonnottomia jne. Ja muslimien lapsista muslimeja. Mutta aika moni monikulttuurinen lapsi kuuluu väestörekisteriin. Oiskohan tosta tehty tilastoja? Katselepa väestörekisteristä. Se uskonvapaushan tulee vasta sitten, kun lapsi on riittävän kypsä asiasta itse päättään, ei vauva päätä haluavansa olla luterilainen tai jehovan todistajakaan. Tai päätä kuuluvansa väestörekisteriin. On myös monta muslimia, jotka aikuisiällä ovat jättäneet islamin ja kääntyneet kristityiksi. Ja päinvastoin.

Miksi islaminuskoiset yrität saada survottua johonki lokeroon ja tiettyyn käyttäytymismalliin, vaikka kyseessä on uskonto, ei sen enempää. Uskonnosta riippumatta ihmisten tavat on kulttuurisidonnaisia ja uskonto mukautuu kulttuuriin. Osassa islamilaisia maita esim hunnun käyttö yliopistoissa on kielletty ja silti syötetään sopaskaa, että musliminainen pakotetaan peittään kasvonsa, vaikka todellisuudessa heitä kielletään peittämästä päätään toisaalla. Eihän kristityistäkään tule kukaan sanomaan, että älä nai kristittyä, kun kristinuskossa naisten tulee peittää päänsä ja avionrikkojat tulee kivittää. Tääkin lukee Raamatussa, mutta se halutaan unohtaa. Ehkä se on jo uusimmista poistettu, mutta se ei muuta sitä, mitä uskonto on alunpitäen ollut.

• Katariina_76
        aloitukseen kirjoitti:

Todellakin niin SURKUhupaisia, että ihan itku tulee puseroon...eikä suinkaan siksi, että järjen ääni puhuttelisi minua, vaan siksi että ihmisten typeryys ja ennakkoluuloisuus on niin surullista...

Että tässä taas näitä "totuuksia" lauotaan vieraista ihmisistä, koko pitkän kirjoituksen verran. Juups... Ja ihan tästä sitten kai pitäisi lähteä onnellisesta parisuhteesta vain siksi, että jollain muulla on se totuus minun avioliitostani, kuin minulla...

Se on aika erikoista, että minä olen ollut muslimimiehen kanssa nyt 10 vuotta, joista 7 naimisissa. Meillä on kaksi lasta - tyttö ja poika, joista toinen on kastettu evankelis-luterilaiseksi (esikoinen) ja toinen on merkitty väestörekisteriin (evankelis-luterilaiseen kirkkoon liittäminen alkoi esikoisen jälkeen kaduttamaan, koska minä en ole uskonnollinen ja mies ei kyseiseen kirkkoon kuulu).
        Kummallista on myös, että poikaamme ei ole ympärileikattu, vaikka mieheni on muslimi. Teimme tällaisen stereotypiastasi poikkeavan päätöksen, syystä että, haluamme antaa pojallemme oikeuden itse päättää asiasta vanhempana. Kummallista, perin eriskummallista tämä vanhempain rakkaus, vai mitä?
        Niin jä tämä meidän esikoinen on 6-vuotias... Eli ongelmat meillä kai sitten alkoivat 6 vuotta sitten? Mielenkiintoista. Tai itseasiassa taisivat ne alkaa jo heti alkumetreillä - hitsi mehän tapasimme mieheni kotimaassa! Pahus! En ollenkaan tajunnut, että olen elänyt ongelmaisessa liitossa heti alusta alkaen - en arvannut, että ne ihanat sukulaiset, joita rakastan kuin omiani, ovatkin susia lampaan puvussa. Kiitos, että kerroit - parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan.
        Hyvä myös kun kerroit, että minun on syytä lukea evankeliumi lapsillemme. Otanpas vain tuolta lastenhuoneen kirjahyllyltä tuon LASTEN RAAMATUN, ---hetkinen---

Ja ps. Mieheni on muuten enemmän Mr Bush -myönteinen kuin minä. Tai sanotaanko näin, että meillä minä puolustan niitä palestiinalaisia ja mieheni ymmärtää herra puskan ja kumppanien kannan maailmanpolitiikan suhteen...

ELÄMÄ ON SITTEN OMITUISTA!

• alkup.
        Katariina_76 kirjoitti:

Todellakin niin SURKUhupaisia, että ihan itku tulee puseroon...eikä suinkaan siksi, että järjen ääni puhuttelisi minua, vaan siksi että ihmisten typeryys ja ennakkoluuloisuus on niin surullista...

Että tässä taas näitä "totuuksia" lauotaan vieraista ihmisistä, koko pitkän kirjoituksen verran. Juups... Ja ihan tästä sitten kai pitäisi lähteä onnellisesta parisuhteesta vain siksi, että jollain muulla on se totuus minun avioliitostani, kuin minulla...

Se on aika erikoista, että minä olen ollut muslimimiehen kanssa nyt 10 vuotta, joista 7 naimisissa. Meillä on kaksi lasta - tyttö ja poika, joista toinen on kastettu evankelis-luterilaiseksi (esikoinen) ja toinen on merkitty väestörekisteriin (evankelis-luterilaiseen kirkkoon liittäminen alkoi esikoisen jälkeen kaduttamaan, koska minä en ole uskonnollinen ja mies ei kyseiseen kirkkoon kuulu).
        Kummallista on myös, että poikaamme ei ole ympärileikattu, vaikka mieheni on muslimi. Teimme tällaisen stereotypiastasi poikkeavan päätöksen, syystä että, haluamme antaa pojallemme oikeuden itse päättää asiasta vanhempana. Kummallista, perin eriskummallista tämä vanhempain rakkaus, vai mitä?
        Niin jä tämä meidän esikoinen on 6-vuotias... Eli ongelmat meillä kai sitten alkoivat 6 vuotta sitten? Mielenkiintoista. Tai itseasiassa taisivat ne alkaa jo heti alkumetreillä - hitsi mehän tapasimme mieheni kotimaassa! Pahus! En ollenkaan tajunnut, että olen elänyt ongelmaisessa liitossa heti alusta alkaen - en arvannut, että ne ihanat sukulaiset, joita rakastan kuin omiani, ovatkin susia lampaan puvussa. Kiitos, että kerroit - parempi kai myöhään kuin ei milloinkaan.
        Hyvä myös kun kerroit, että minun on syytä lukea evankeliumi lapsillemme. Otanpas vain tuolta lastenhuoneen kirjahyllyltä tuon LASTEN RAAMATUN, ---hetkinen---

Ja ps. Mieheni on muuten enemmän Mr Bush -myönteinen kuin minä. Tai sanotaanko näin, että meillä minä puolustan niitä palestiinalaisia ja mieheni ymmärtää herra puskan ja kumppanien kannan maailmanpolitiikan suhteen...

ELÄMÄ ON SITTEN OMITUISTA!

Kovin näyttää kirjoitukseni aiheuttavan suukopua. Sanotaan että sinne minne keppi kolahtaa siellä koira älähtää.

Poikkeuksia aina löytyy, ja toivottavasti sinun avioliittosi on juuri poikkeus. En usko että muslimiyhteisö katsoo kuitenkaan miehesi toimia suopeasti. Tosin epäilen että hän edes kuuluu muslimiyhteisöön? Voihan muslimikin kääntyä pois uskostaan tai ainakin kieltää koraanin opetukset. Tämä on sitten eriasia. En välttämättä kutsuisi tällaista henkilöä muslimiksi.

Veikkaan että 99% muslimiavioliitossa olevista naisista vakuttaa kuolemankin uhalla että he ovat onnellisesti avioliitossa. Vaikka remmiä tulisikin tasaiseen tahtiin.

• äitiysneuvolassa
        alkup. kirjoitti:

Kovin näyttää kirjoitukseni aiheuttavan suukopua. Sanotaan että sinne minne keppi kolahtaa siellä koira älähtää.

Poikkeuksia aina löytyy, ja toivottavasti sinun avioliittosi on juuri poikkeus. En usko että muslimiyhteisö katsoo kuitenkaan miehesi toimia suopeasti. Tosin epäilen että hän edes kuuluu muslimiyhteisöön? Voihan muslimikin kääntyä pois uskostaan tai ainakin kieltää koraanin opetukset. Tämä on sitten eriasia. En välttämättä kutsuisi tällaista henkilöä muslimiksi.

Veikkaan että 99% muslimiavioliitossa olevista naisista vakuttaa kuolemankin uhalla että he ovat onnellisesti avioliitossa. Vaikka remmiä tulisikin tasaiseen tahtiin.

painotetaan näitä perhepoliittisia asioita, ihan tuolla isien palstalla jutellaan, kun suomalaismiehiä epäillään vaimonhakkaajiksi, jos on vaikka liian kiinnostunut liikaa vaikka vaimon raskaudesta. Ja taas oli iltapäivälehdessä, että 2 vauvaa sairaalaan heitteillejätön ja pahoinpiteilyn vuoksi. Oi tätä suomalaista perheonnea! On lottovoitto syntyä Suomeen...

• alkup.
        äitiysneuvolassa kirjoitti:

painotetaan näitä perhepoliittisia asioita, ihan tuolla isien palstalla jutellaan, kun suomalaismiehiä epäillään vaimonhakkaajiksi, jos on vaikka liian kiinnostunut liikaa vaikka vaimon raskaudesta. Ja taas oli iltapäivälehdessä, että 2 vauvaa sairaalaan heitteillejätön ja pahoinpiteilyn vuoksi. Oi tätä suomalaista perheonnea! On lottovoitto syntyä Suomeen...

Olit sitten naimisissa muslimin tai suomalaisen kanssa niin väkivaltaa ei pidä hyväksyä missään muodossa. En vaitä etteikö vaimonhakkaajia löydy ihan suomalaisistakin, mutta kyse on kuitenkin yksittäistapauksista. Koraani taas opettaa muslimimiehiä kurittamaan vaimojaan.

Mutta kuten kirjoitin aikaisemmin en voi sanoa että miehesi on muslimi, jos hän ei hyväksy koraania ja pitää sen oppeja väärinä.

• Katariina_76
        alkup. kirjoitti:

Mutta tämähän on juuri asiani pointti - nimittäin kun muslimeita on todellakin ihan joka lähtöön, aivan kuin meitä kristittyjäkin. Vai väitätkö, että tavallinen tapa-evankelis-luterilainen suomalainen ei ole kristitty, koska ei toimi joka asiassa raamatun oppien mukaan?? Nimittäin, jos yhtään olet raamattua lukenut, olet luultavasti huomannut, että monessa asiassa raamatun opetukset ovat aivan yhtä tiukkapipoisia ja vanhanaikaisia kuin koraaninkin... Eli samalla logiikalla mitä viljelet miljooniin maailman muslimeihin, voimme sitten todeta että 90% Suomen kristityistä eivät ole kristittyjä lainkaan? Ok, minulle se sopii, mutta sopiiko sinulle - tämän viisaan logiikan luoja?
        Mieheni on muslimi. Hän rukoilee, hön viettää paaston aikaa, hän ei juo alkoholia, eikä tupakoi. Mutta hän on moderni ihminen, hänellä on älyä ja aivot päässä ja hän on naimisissa _toisesta kulttuurista ja toisesta uskontokunnasta_ kotoisin olevan naisen kanssa. Kunnoitus toisen kulttuuria kohtaan toimii meidän perheessä molemmin päin, ihmeellistä eikö totta kun on sentään isoooosta pahaaasta muslimimiehestä kyse?
        Uskonnon kohdalla mieheni tietenkin toivoo, että lapsemme löytävät islamin vanhempana - ja ehkä he löytävätkin. Mikä on heidän tie, on heidän tie ja oli se sitten mikä tahansa. Vaikka islamin mukaan lapsen tulisi seurata isänsä uskontoa, totuus on, että usko tulee ihmisellä sydänmestä - sitä joko uskoo tai ei ja tämän vuoksi haluamme antaa lapsellimme oikeuden itse valita vanhempana mihin he uskovat tai uskovatko mihinkään.
        Tuota en ymmärrä mitä tarkoitat muslimiyhteisöllä? Mihin hänen muka pitäisi kuulua? Usko on henkilökohtainen asia. Rukous, paasto, moskeijassa käyminen yms. ovat henkilökohtaisia asioita, eikä siihen mitään yhteisöjä tarvita, jotka mieheni toimia "katsoisi suopeasti". Miehelläni on ystäviä, joiden kanssa hän viettää aikaa, mutta aikuiset ihmiset eivät tuomitse toisiaan ja muutenkin mieheni ystävät ovat yhtälailla moderneja ihmisiä, joilla on aivot päässä.

• tai muutkaan uskonnot
        alkup. kirjoitti:

Olit sitten naimisissa muslimin tai suomalaisen kanssa niin väkivaltaa ei pidä hyväksyä missään muodossa. En vaitä etteikö vaimonhakkaajia löydy ihan suomalaisistakin, mutta kyse on kuitenkin yksittäistapauksista. Koraani taas opettaa muslimimiehiä kurittamaan vaimojaan.

Mutta kuten kirjoitin aikaisemmin en voi sanoa että miehesi on muslimi, jos hän ei hyväksy koraania ja pitää sen oppeja väärinä.

Mielestäsi muslimi ei ole muslimi, jos ei usko koraaniin, mutta kristitty on kristitty, vaikka olisi ajatusmaailmaltaan ateisti? 99% suomalaisistahan ei usko jumalaan, vaikka kuuluvat kirkkoon ja silti heitä verrataan kristittyinä muslimeihin.

Ja jos sitä Raamattuasi tutkisit tarkemmin, niin se on aika väkivaltainen sekin. Käskee kivittää aviorikkojat, Lähi-idän kristityt niin tekevätkin. Koraanihan pohjautuu 95% Raamatun tekstiin, hieman uusittu versio vain.

• kysymys...
        aloitukseen kirjoitti:

Miten tuo ympärileikkaus estää miestä tyydyttämäsätä itseensä???

Poikien ympärileikkaus ei vie mieheltä seksuaalisia haluja eikä nautintoa, toisin kuin tyttöjen ympärileikkaus. Päinvastoin, ympärileikatun miehen terskan pää ei ole niin herkkä kuin ympärileikkaamattoman, mikä tekee ympärileikatusta miehestä kestävämmän rakastajan ja PITKITTÄÄ sekä miehen että naisen NAUTINTOA. Tästä huolimatta ympärileikkauksella ei ole sen seksuaalisempaa tarkoitusta, vaan ainoastaan niinkin maallinen tarkoitus kuin puuttellisen hygienian maissa hygieniset syyt tulehdusten estämiseksi.

Myös juutalaiset ympärileikkaavat poikalapset, vaikka siitä harvemmin puhutaan.

Joten kannattaisikohan sun ensin vähän opetella näitä asioita ennen kuin tulet laukomaan näitä olettamuksiasi totuuksina. Vaikenemalla voit nimittäin vaikuttaa tyhmältä, mutta avaamalla suusi poistat kaikki epäilykset....

• totuus on kirkas
        tai muutkaan uskonnot kirjoitti:

Mielestäsi muslimi ei ole muslimi, jos ei usko koraaniin, mutta kristitty on kristitty, vaikka olisi ajatusmaailmaltaan ateisti? 99% suomalaisistahan ei usko jumalaan, vaikka kuuluvat kirkkoon ja silti heitä verrataan kristittyinä muslimeihin.

Ja jos sitä Raamattuasi tutkisit tarkemmin, niin se on aika väkivaltainen sekin. Käskee kivittää aviorikkojat, Lähi-idän kristityt niin tekevätkin. Koraanihan pohjautuu 95% Raamatun tekstiin, hieman uusittu versio vain.

Kerro kohta Raamatusta jossa aviorikkojat kuuluu kivittää?

Tämä suoraan Koraanista, älä sekoita Raamattua ja Koraania. Taidat olla itsekkin aivopesty jo aviomiehesi toimesta muslimiksi.

Islam on valheen uskonto ja tässä oli taas yksi esimerkki asiasta.

• Spede Pasanen
        kysymys... kirjoitti:

Miten tuo ympärileikkaus estää miestä tyydyttämäsätä itseensä???

Poikien ympärileikkaus ei vie mieheltä seksuaalisia haluja eikä nautintoa, toisin kuin tyttöjen ympärileikkaus. Päinvastoin, ympärileikatun miehen terskan pää ei ole niin herkkä kuin ympärileikkaamattoman, mikä tekee ympärileikatusta miehestä kestävämmän rakastajan ja PITKITTÄÄ sekä miehen että naisen NAUTINTOA. Tästä huolimatta ympärileikkauksella ei ole sen seksuaalisempaa tarkoitusta, vaan ainoastaan niinkin maallinen tarkoitus kuin puuttellisen hygienian maissa hygieniset syyt tulehdusten estämiseksi.

Myös juutalaiset ympärileikkaavat poikalapset, vaikka siitä harvemmin puhutaan.

Joten kannattaisikohan sun ensin vähän opetella näitä asioita ennen kuin tulet laukomaan näitä olettamuksiasi totuuksina. Vaikenemalla voit nimittäin vaikuttaa tyhmältä, mutta avaamalla suusi poistat kaikki epäilykset....

Tuon kommentin voi vain ja ainoastaan antaa nainen :-)

Miehen itsetyydytys kun tapahtuu juuri liikuttamalla esinahkaa edestakaisian. Jos ei ole esinahkaa ei tämä onnistu. Toki voi käyttää vaseliinia, mutta homma ainakin tulee hankalammaksi ja sotkuisemmaksi.

• oletkin
        Spede Pasanen kirjoitti:

Miehen itsetyydytys kun tapahtuu juuri liikuttamalla esinahkaa edestakaisian. Jos ei ole esinahkaa ei tämä onnistu. Toki voi käyttää vaseliinia, mutta homma ainakin tulee hankalammaksi ja sotkuisemmaksi.

No aika SPEDE oletkin. Kas kummaa, kyllä ilman esinahkaa pystyy masturboimaan, oma kokemus. Eikä tarvi vaseliinia.

• sentään
        alkup. kirjoitti:

koska porukat tajuaa että vaikka on muslimi ,se ei tokikaan tarkoita että joku "muslimiyhteisö"puuttuu henkilökohtaiseen elämään.uskonto on jokaisen sydämen asia!!minun muslimimieheni on syvästi uskova ja uskontoa opiskellut myös vuosia.meillä ei ole minkäänlaisia vaikeuksia siinä ,että olen kirkosta eronnut,omaa jumala-ajatusta kantava.lasten kasvatuskin sujuu täysin normaalisti.lapset valitsevat isona sitten mihin ja miten haluavat uskoa,jos mihinkään.välillä kummastuttaa nämä tekstit täällä.vanhempani kuuluvat evankelisluterilaiseen mutta heidän elämäänsä ei puutu mikään ev.lut.yhteisö.toki ymmärrän jos esim.joku kuuluuu johonkin lahkoon esim.jehova,lestadiolisuus silloin ehkä ryhmän paine voi olla suurempi.

• lukenut
        alkup. kirjoitti:

raamattua samast aiheesta. etsi myos muuten naisten huivin kayttoon ja paan peittamiseen liittyvia kirjoituksia. ihan siita kotoisasta raamatustamme.

• ja se kohta löytyy
        totuus on kirkas kirjoitti:

Tämä suoraan Koraanista, älä sekoita Raamattua ja Koraania. Taidat olla itsekkin aivopesty jo aviomiehesi toimesta muslimiksi.

mun äidin vihkiraamatusta (1967), mutta on tällä hetkellä 500 km päässä, niin en voi sitä kohtaa hakea. Itse en raamattua omista sen pahemmin ku koraaniakaan, mutta totuus satuttaa, kuten älähdyksestäsi voi kuulla!

Kohdan kyllä löydät itsekin, kun haet vanhempia raamattuja, joista ei vielä ole ehditty poistaa ja muotoilla kristitylle mieleistä.Mutta kuten kaikesta muustakin sanomisistasi voi päätellä, kun ei omaa kun pienen pään ja suppean maailmankatsomuksen, niin siitä ei voi kovin oikeudenmukaisia päätelmiä tehdä.

Mikäs sen parempi kuin kristinusko, joka lupaa, että kaikki synnit anteeksiannetaan, ei hätää, jos olet pedofiili, massamurhaaja tai mikä vaan, ni paratiisin portit on auki, kun muistat vain uskoa ja katua ennen kuolemaasi. Siihen asti voit tehdä mitä vaan.

• näkee senkin
        totuus on kirkas kirjoitti:

ettet tiedä sitäkään, että raamattu kieltää sianlihan ja monen muunkin eläimen. Mutta eihän sellaista kannata tietää, mikä ei sovi itselle. Uskonnon kun voi muokata mieleisekseen ja sitten verrata omiin stereotypioihin uskonnosta, mistä ei tiedä oikeesti sitä vähääkään.

• sen miehen
        Spede Pasanen kirjoitti:

ilman vaseliineja niin kyllä siihen pystyy mieskin, ilman varsinaista aktia ja suuseksiäkin. Käytännössä testattu.

• vähäsen
        sen miehen kirjoitti:

ilman vaseliineja niin kyllä siihen pystyy mieskin, ilman varsinaista aktia ja suuseksiäkin. Käytännössä testattu.

Joo se onnistuu niin, että pidät miehen kuukauden selibaatissa ja sitten vilautat vähän tissiä :-)

Muuten olen kuullut että kaukoidän muslimitytöt, joilta on klitoris silvottu, voivat saada orgarsmin. Ei sitä klitorista kokonaan pystytä leikkaamaan. Pieni määrä klitorista riittää osalle naisista. Eihänn kaikki saa orgasmia vaikka klitorista ei olisi ollenkaan leikattu.

Joten vähän sama asia siinäkin. Jos on esinahka jäljellä niin ainakin itsetyydyty on helpompaa. Kysy vaikka lääkäreiltä.

• kun..
        vähäsen kirjoitti:

Joo se onnistuu niin, että pidät miehen kuukauden selibaatissa ja sitten vilautat vähän tissiä :-)

Muuten olen kuullut että kaukoidän muslimitytöt, joilta on klitoris silvottu, voivat saada orgarsmin. Ei sitä klitorista kokonaan pystytä leikkaamaan. Pieni määrä klitorista riittää osalle naisista. Eihänn kaikki saa orgasmia vaikka klitorista ei olisi ollenkaan leikattu.

Joten vähän sama asia siinäkin. Jos on esinahka jäljellä niin ainakin itsetyydyty on helpompaa. Kysy vaikka lääkäreiltä.

peniksen pää on herkempituntoinen, niin orgasmin saakin helpommin. Jopa niin helposti, että sit kaupataan vaikka mitä powermania ja poronsarviuutetta, jolla sais sitä kestoa vähän pidennettyä, ettei laukeaisi niin herkästi...

• Pyhä Kirja
        näkee senkin kirjoitti:

ettet tiedä sitäkään, että raamattu kieltää sianlihan ja monen muunkin eläimen. Mutta eihän sellaista kannata tietää, mikä ei sovi itselle. Uskonnon kun voi muokata mieleisekseen ja sitten verrata omiin stereotypioihin uskonnosta, mistä ei tiedä oikeesti sitä vähääkään.

Hei Raamattu on kaksi osainen Vt ja Ut. Jumalan rakkauden ilmoitus Kaikkia ihmisiä kohtaan, näkyy selvästi UT:n puolella.
        Juttusi on onnettoman pinnallisia ennakkoluuloja, jos puhut kristityistä.
        Jeesus on tullut kaikkia varten Rauhan ja turvan antajaksi. Valitettavasti Islam on Pahin Jeesuksen vainoaja Pohjois-Korean lisäksi.
        Ei ole helppo olla Kristitty yhdessäkään islamilaisessa maassa vrt muslimien oikeudet Suomessa.

• kaukaa

totta puhut

• En oo vielä älynny ruveta k...

Jus nii kristityistä puhumattakaan!

Kyllä jotkut on lapsellisii

• mutten enää

Ulkomaalaisiin miehiin, varsinkin muslimeihin ei kannata luottaa, pettävät ja valehtelevat minkä kerkiävät, mulla on huonoja kokemuksia.
      Mies ei välitä enää musta tippaakaan, hän ei välitä kuin itsestään, en saa hellyyttä, haukkuu joka asiassa, juoksee baareissa ja naisten perässä.
      Enää en kattele tällästa, lähden menemään enkä enää ikinä ota ulkomaalaista.

• isä 77

melko räikeää yleistämistä,eikö kuitenkin ihminen ole oma yksilönsä oli muslimi tai ei.
        Itse olen hyvinkin ulkomaalaisvastainen,kuitenkin olen törmännyt mukaviin ja reiluihin ulkomaalaisiin myös muslimeihin.

• Jokapäiväistä kristityilläkin
        isä 77 kirjoitti:

melko räikeää yleistämistä,eikö kuitenkin ihminen ole oma yksilönsä oli muslimi tai ei.
        Itse olen hyvinkin ulkomaalaisvastainen,kuitenkin olen törmännyt mukaviin ja reiluihin ulkomaalaisiin myös muslimeihin.

Ei tarvi ku päivälehteä lukea, Vanhanen, Lipponen, Harkimo... pastoreista lähtien. Puhumattakaan niistä tapauksista, jotka ei koskaan päädy lehtiin.

• ex-poikaystävä
        Jokapäiväistä kristityilläkin kirjoitti:

Ei tarvi ku päivälehteä lukea, Vanhanen, Lipponen, Harkimo... pastoreista lähtien. Puhumattakaan niistä tapauksista, jotka ei koskaan päädy lehtiin.

suomalainen sellainen, pettävää sorttia oli mies.

• Minä_hän

Tiedän kyllä että on paljon näitä tarinoita,että ihan totta on, mutta itse olen ollut jo monta vuotta naimissa muslimimiehen kanssa ja meillä on yksi lapsi, vaikeuksia ollut,luoja tietää kuinka paljon, mutta ei ikinä mitään kulttuuriin liittyvää. Ikinä ei ole mieheni ollut väkivaltainen minua tai lastamme kohtaan, on hyvä ja kunnollinen mies.
      Halusin vaan sanoa ettei koskaan saisi yleistää, sillä joka kulttuurissa on sekä hyviä että "vähemmän hyviä" ihmisiä...

• alli80

lolz, ai täältä suomi24:stäkin löytyy tämmösiä juttuja :)
      nää on siitä hauskoja, että kirjoittajat ovat selkeästi täysin elämänkokemattomia, koska eivät vielä ole huomanneet että miehet ympäri maailmaa - suomessakin - ovat kaikki erilaisia. Mulla on huonoja kokemuksia suomalaisista (uskontoja eri) ja ulkomaalaisista (muslimeista), mutta tällä hetkellä silti yli 5 vuotta onnellisesti muslimin kanssa. Miksei voisi olla? Islam on parantanut meidän välejä tuomalla kunnioitusta toisia kohtaan. Meillä ei ole väkivaltaa eikä uhkailua suhteessa. Olemme ärsyttävän tervehenkinen perhe. En usko että ollaan hirveä poikkeuskaan, koska lähipiiriin kuuluu hyvin läheisiä ystäviä, pariskuntia joissa mies on muslimi.

• jybis

Niin..on näitä "arabi-muslimeja" joille korani on kuin yhä raamattu.jotka alistavat naista ja laiminlyövät kaikkea naisiin liittyvää.(tiedätte mitä haen takaa)

Sitten on näitä esim. Bosnian muslimeja jotka dokaavat enemmän kun suomalaiset,joita ei allahin opit sinänsä kiinnosta,eivät rukoile ym. eli ovat vähän kuin "tapa muslimeja"
      Oma mieheni kuuluu tähän jälkimmäiseen muslimi ryhmään,enkä ole koskaan katunut suhdettamme ja lapsiamme!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      26
      2778
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2312
    3. 148
      2264
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2190
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1802
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      389
      1662
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      98
      1597
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      298
      1485
    9. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1419
    10. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1418
    Aihe