Kun yritän käynnistää ff:n niin tulee sivun lataamisvirheilmoitus (asetettu välityspalvelin kieltäytyy yhteydestä).
Missä mahtaa mättää kun IE toimii normaalisti??
"välityspalvelin kieltäytyy yhteydestä"
5
2383
Vastaukset
- päin...sanonko mitä?
Eli vika ei ole selaimessa vaan siinä että sulla on siinä Firefoxissa välimuistipalvelimen asetukset päin....sanonko mitä? Ja niin, tuollaista välityspalvelinta ei ole vaan se on väliMUISTIpalvelin. Kokeilepas muuten ottaa se välimuistipalvelin Firefoxin asetuksista kokonaan pois, eiköhän ala pelittää! Tai sitten korjaa ne samoiksi kuin IE:ssä on.
Varsin usein syytellään ohjelmia vaikka vika on käyttäjässä (ja hänen korviensa välissä).- Anonyymi
Psykopaatin kommentti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykopaatin kommentti
Pököpaatin kommentti
Aloitus 12.09.2006 22:24 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Psykopaatin kommentti
"Anonyymi
Tänään 06:12
Psykopaatin kommentti"
Hyvä viesti vaikka näin myöhäänkin. 14 v aikana ketjun miljoonat lukijat ovat kärsineet vakavia traumoja välitysmuistipalvelimen etsimisestä ff:stä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Anonyymi
Tänään 06:12
Psykopaatin kommentti"
Hyvä viesti vaikka näin myöhäänkin. 14 v aikana ketjun miljoonat lukijat ovat kärsineet vakavia traumoja välitysmuistipalvelimen etsimisestä ff:stä.Miten lienee selviytyivät miljardit IE/Edge-käyttökerrat vai oliko ne käyttämättömyyskertoja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385104
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253376Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132684- 472358
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611791Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471729- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201546- 281520
- 191281