Hörökorvat

Sasu*

Heips, kotoa löytyy 14-viikkoinen dobberiuros jonka korvat ovat pikkuhiljaa alkaneet nousta.. Hörökorvat siis on nyt meidän pienellä. Tyhmänä en asiaa ollut aiemmin tajunnut ehkäistä, joten teipit jäi laittamatta. Kysynpä siis että onko tässä vaiheessa myöhäistä teipata korvat ja jos ei, niin käytännön tietoakin olis kiva ottaa vastaan. Kiitoksia jo etukäteen.

6

896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dobermannnn

      Hei,
      mikäli hampaat eivät ole vielä vaihtuneet niin toivoa on :) eli periaatteessa sen jälkeen on myöhäistä. Ja teipattujen korvien hieronnan sanotaan myös auttavan.

      tuossa yhdet teippausohjeet - näyttää kyllä aika monimutkaiselta, itse teipattiin vain korvien etureunat ja jätettiin teippiä n. 4cm pitkä kaistale vielä korvalehden yli, jotka sitten teipattiin leuan alta yhteen ja tuuletuspäivinä vaan napsaistiin saksilla auki.

      http://xe.team-cyclone.net/teippaus/

      • jeps

        No niinhän noissakin ohjeissa on "vain etureunat" teipattuna ;)

        Pään päälle tulevan osio ei ole pakollinen, mutta auttaa teippejä pysymään paikallaan paremmin, etenkin jos kyseessä on vilkkaampi tapaus ja huonompi teippilaatu.

        14 viikkoa ei ole vielä liian myöhäinen ikä aloittaa teippausta, jos korvat höröttävät.


      • Sasu*
        jeps kirjoitti:

        No niinhän noissakin ohjeissa on "vain etureunat" teipattuna ;)

        Pään päälle tulevan osio ei ole pakollinen, mutta auttaa teippejä pysymään paikallaan paremmin, etenkin jos kyseessä on vilkkaampi tapaus ja huonompi teippilaatu.

        14 viikkoa ei ole vielä liian myöhäinen ikä aloittaa teippausta, jos korvat höröttävät.

        Kiitokset vastauksista, näillä me varmasti pärjäillään.. Ja eikun teippailemaan tästä sitten :)


      • amaalika
        Sasu* kirjoitti:

        Kiitokset vastauksista, näillä me varmasti pärjäillään.. Ja eikun teippailemaan tästä sitten :)

        kaikkein helpointa on laittaa molempiin korviin tamponit niin että tamponin pää tulee siihen korvan takaosassa olevaan "kuoppaan" ja narupää korvan kärkeä kohti. Korva "kiedotaan" tamponin ympärille ja teippi päälle. Tamponin narut vaan solmitaan yhteen pään päälle ja hökötys valmis. Yksinkertaisempi kuin mitkään palikkakalikkahökötykset mitä on nähnyt ja irrottaa varmasti makeat naurut vastaantulijoista :D


      • ei ylös
        amaalika kirjoitti:

        kaikkein helpointa on laittaa molempiin korviin tamponit niin että tamponin pää tulee siihen korvan takaosassa olevaan "kuoppaan" ja narupää korvan kärkeä kohti. Korva "kiedotaan" tamponin ympärille ja teippi päälle. Tamponin narut vaan solmitaan yhteen pään päälle ja hökötys valmis. Yksinkertaisempi kuin mitkään palikkakalikkahökötykset mitä on nähnyt ja irrottaa varmasti makeat naurut vastaantulijoista :D

        Kyse alkuperäisessä oli siis alaspäin teippauksesta luppakorvilla, ei ylöspäin typistetyillä...

        Ellei sitten joku halua alkaa kokeilemaan "luonnonpystykorvaisten" kehittelyä (jälleen).

        Ja ihan BTW, ei niitä itse tamppooneita käytetä (aivan liian lyhyitä), vaan niitä pahviputkia, eli tampoonin asettimia...


      • amaalika
        ei ylös kirjoitti:

        Kyse alkuperäisessä oli siis alaspäin teippauksesta luppakorvilla, ei ylöspäin typistetyillä...

        Ellei sitten joku halua alkaa kokeilemaan "luonnonpystykorvaisten" kehittelyä (jälleen).

        Ja ihan BTW, ei niitä itse tamppooneita käytetä (aivan liian lyhyitä), vaan niitä pahviputkia, eli tampoonin asettimia...

        Hups, ymmärsin ihan väärin. :D Mut kyl meillä tamponit oli ihan riittävän kokoiset ja korvista tuli ihan mallikkaan näköiset :) Ne taitaa olla semmonen blondimalli, kunhan on sen verran viksu blondi että osaa rusetin tehdä :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe