Hörökorvat

Sasu*

Heips, kotoa löytyy 14-viikkoinen dobberiuros jonka korvat ovat pikkuhiljaa alkaneet nousta.. Hörökorvat siis on nyt meidän pienellä. Tyhmänä en asiaa ollut aiemmin tajunnut ehkäistä, joten teipit jäi laittamatta. Kysynpä siis että onko tässä vaiheessa myöhäistä teipata korvat ja jos ei, niin käytännön tietoakin olis kiva ottaa vastaan. Kiitoksia jo etukäteen.

6

718

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dobermannnn

      Hei,
      mikäli hampaat eivät ole vielä vaihtuneet niin toivoa on :) eli periaatteessa sen jälkeen on myöhäistä. Ja teipattujen korvien hieronnan sanotaan myös auttavan.

      tuossa yhdet teippausohjeet - näyttää kyllä aika monimutkaiselta, itse teipattiin vain korvien etureunat ja jätettiin teippiä n. 4cm pitkä kaistale vielä korvalehden yli, jotka sitten teipattiin leuan alta yhteen ja tuuletuspäivinä vaan napsaistiin saksilla auki.

      http://xe.team-cyclone.net/teippaus/

      • jeps

        No niinhän noissakin ohjeissa on "vain etureunat" teipattuna ;)

        Pään päälle tulevan osio ei ole pakollinen, mutta auttaa teippejä pysymään paikallaan paremmin, etenkin jos kyseessä on vilkkaampi tapaus ja huonompi teippilaatu.

        14 viikkoa ei ole vielä liian myöhäinen ikä aloittaa teippausta, jos korvat höröttävät.


      • Sasu*
        jeps kirjoitti:

        No niinhän noissakin ohjeissa on "vain etureunat" teipattuna ;)

        Pään päälle tulevan osio ei ole pakollinen, mutta auttaa teippejä pysymään paikallaan paremmin, etenkin jos kyseessä on vilkkaampi tapaus ja huonompi teippilaatu.

        14 viikkoa ei ole vielä liian myöhäinen ikä aloittaa teippausta, jos korvat höröttävät.

        Kiitokset vastauksista, näillä me varmasti pärjäillään.. Ja eikun teippailemaan tästä sitten :)


      • amaalika
        Sasu* kirjoitti:

        Kiitokset vastauksista, näillä me varmasti pärjäillään.. Ja eikun teippailemaan tästä sitten :)

        kaikkein helpointa on laittaa molempiin korviin tamponit niin että tamponin pää tulee siihen korvan takaosassa olevaan "kuoppaan" ja narupää korvan kärkeä kohti. Korva "kiedotaan" tamponin ympärille ja teippi päälle. Tamponin narut vaan solmitaan yhteen pään päälle ja hökötys valmis. Yksinkertaisempi kuin mitkään palikkakalikkahökötykset mitä on nähnyt ja irrottaa varmasti makeat naurut vastaantulijoista :D


      • ei ylös
        amaalika kirjoitti:

        kaikkein helpointa on laittaa molempiin korviin tamponit niin että tamponin pää tulee siihen korvan takaosassa olevaan "kuoppaan" ja narupää korvan kärkeä kohti. Korva "kiedotaan" tamponin ympärille ja teippi päälle. Tamponin narut vaan solmitaan yhteen pään päälle ja hökötys valmis. Yksinkertaisempi kuin mitkään palikkakalikkahökötykset mitä on nähnyt ja irrottaa varmasti makeat naurut vastaantulijoista :D

        Kyse alkuperäisessä oli siis alaspäin teippauksesta luppakorvilla, ei ylöspäin typistetyillä...

        Ellei sitten joku halua alkaa kokeilemaan "luonnonpystykorvaisten" kehittelyä (jälleen).

        Ja ihan BTW, ei niitä itse tamppooneita käytetä (aivan liian lyhyitä), vaan niitä pahviputkia, eli tampoonin asettimia...


      • amaalika
        ei ylös kirjoitti:

        Kyse alkuperäisessä oli siis alaspäin teippauksesta luppakorvilla, ei ylöspäin typistetyillä...

        Ellei sitten joku halua alkaa kokeilemaan "luonnonpystykorvaisten" kehittelyä (jälleen).

        Ja ihan BTW, ei niitä itse tamppooneita käytetä (aivan liian lyhyitä), vaan niitä pahviputkia, eli tampoonin asettimia...

        Hups, ymmärsin ihan väärin. :D Mut kyl meillä tamponit oli ihan riittävän kokoiset ja korvista tuli ihan mallikkaan näköiset :) Ne taitaa olla semmonen blondimalli, kunhan on sen verran viksu blondi että osaa rusetin tehdä :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2986
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      84
      2731
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2188
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      20
      1763
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1668
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1469
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1312
    Aihe