Minun mastiffini.

pyreeni

11

526

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komea kuin minun =)))))Ei vaiskaan,kaunis koira sulla,käytkö näytelyissä vai ihanko vaan kotikoirana?Koitin kerran vakoilla mistä se on,mutta ikä antoi useamman pentueen juuri samoihin aikoihin.

• pyreeni

En käy näyttelyissä, koirani on alimittainen.
        Kotikoirana on, mihinkään agilityynkään ei olla menty, kouluttanut olen ihan itse.
        Aivan älyttömän fiksu oppimaan kaikkea itsekin.. Pääasiassa metkuja;)
        Juuh..

• pyreeni kirjoitti:

Kotikoirana on, mihinkään agilityynkään ei olla menty, kouluttanut olen ihan itse.
        Juuh..

katsoo näytöstä katsoen vasemmalle näyttää ok kokoiselle,toisessa vähän pienemmälle,mutta ei kirpulle kummassakaan =)No,niitä aina joskus syntyy joilla ei vaan korkeus riitä ja sitten sitä toista ääripäätä kanssa.

• pyreeni
        davalyan kirjoitti:

katsoo näytöstä katsoen vasemmalle näyttää ok kokoiselle,toisessa vähän pienemmälle,mutta ei kirpulle kummassakaan =)No,niitä aina joskus syntyy joilla ei vaan korkeus riitä ja sitten sitä toista ääripäätä kanssa.

Ystävälläni on uros, joka on melkein kaksi kertaa minun pystiffin kokoinen. Ei se mitään vaikka alimittainen tyttö onkin. Kaunis ja upea koira siltikkin on. Eikä sitä kukaan yleensä huomaa, pyreneittenmastiffi kun on aikas harvinainen täälläpäin.. ja koko suomessa oikeastaan.

• pyreeni kirjoitti:

Ystävälläni on uros, joka on melkein kaksi kertaa minun pystiffin kokoinen. Ei se mitään vaikka alimittainen tyttö onkin. Kaunis ja upea koira siltikkin on. Eikä sitä kukaan yleensä huomaa, pyreneittenmastiffi kun on aikas harvinainen täälläpäin.. ja koko suomessa oikeastaan.

Eikös suuri ongelma ole kun uroksilta nykyisin lähes aina puuttuu ne 5cm toivotusta niin jos sinun narttu on puolet pienenpi niin säkää olisi 37,5cm =))))Vitsi vitsi,tajusin mitä tarkoitat.Meidän eukko on iso mutta sen poikakaverit on jättiläisiä eikä tuokaan näytä niitten lähellä yhtään miltään =)Pystiffejä on mutta niitä ei näy,harvat asuu taajamissa,metsien kekskeltä niitä löytyy vaikka kuinka,sitten kun niitä käy tosin vähän näyttelyissä tai muualla niin jää kuva ettei niitä edes olisi =)

• pyreeni kirjoitti:

Juuh..

Jotenkin koomiselta kuulostaa sana 'alimittainen' tuon koirulin yhteydessä ;)
        Mut oli mitat mitkä tahansa niin ihana otus tuo on! Kerran olen tuollasen tavannut ihan livenä ja rakastuin totaalisesti. Oli yhdellä tuttavalla hoidossa tuollanen, ja pihalla aituksessa kun menin käymään. Haukku kuullosti varsin kunnioitusta herättävältä, mut sitte kun kaveri päästi sen aitauksesta ulos niin tuli niin hellä tervetuliaispusu, että otus vei minun sydämmeni ihan kokonaan:)

• Piskinpoika kirjoitti:

Jotenkin koomiselta kuulostaa sana 'alimittainen' tuon koirulin yhteydessä ;)
        Mut oli mitat mitkä tahansa niin ihana otus tuo on! Kerran olen tuollasen tavannut ihan livenä ja rakastuin totaalisesti. Oli yhdellä tuttavalla hoidossa tuollanen, ja pihalla aituksessa kun menin käymään. Haukku kuullosti varsin kunnioitusta herättävältä, mut sitte kun kaveri päästi sen aitauksesta ulos niin tuli niin hellä tervetuliaispusu, että otus vei minun sydämmeni ihan kokonaan:)

vaiko miten =)Paha ääni,lempeä koira.

• en ole nähnyt
        davalyan kirjoitti:

Eikös suuri ongelma ole kun uroksilta nykyisin lähes aina puuttuu ne 5cm toivotusta niin jos sinun narttu on puolet pienenpi niin säkää olisi 37,5cm =))))Vitsi vitsi,tajusin mitä tarkoitat.Meidän eukko on iso mutta sen poikakaverit on jättiläisiä eikä tuokaan näytä niitten lähellä yhtään miltään =)Pystiffejä on mutta niitä ei näy,harvat asuu taajamissa,metsien kekskeltä niitä löytyy vaikka kuinka,sitten kun niitä käy tosin vähän näyttelyissä tai muualla niin jää kuva ettei niitä edes olisi =)

näyttelyissä pystiffisi kanssa???

• en ole nähnyt kirjoitti:

näyttelyissä pystiffisi kanssa???

sellaisen mallin jolla karva tippuu huhtikuussa,kasvaa takaisin lokakuussa ja sitten ei näyttelyitä enää olekkaan =)Harmillista,tänä vuonna käytiin kerran turussa mutta sitten taas lähti turkki ja kevään/kesän näyttelyt jäi.

• paivansadeko
        pyreeni kirjoitti:

Juuh..

alimittainen, mutta komea on koira :)

• meillä on yksi ylimittainen.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe