Minun mastiffini.

pyreeni

11

562

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • komea kuin minun =)))))Ei vaiskaan,kaunis koira sulla,käytkö näytelyissä vai ihanko vaan kotikoirana?Koitin kerran vakoilla mistä se on,mutta ikä antoi useamman pentueen juuri samoihin aikoihin.

      • pyreeni

        En käy näyttelyissä, koirani on alimittainen.
        Kotikoirana on, mihinkään agilityynkään ei olla menty, kouluttanut olen ihan itse.
        Aivan älyttömän fiksu oppimaan kaikkea itsekin.. Pääasiassa metkuja;)
        Juuh..


      • pyreeni kirjoitti:

        En käy näyttelyissä, koirani on alimittainen.
        Kotikoirana on, mihinkään agilityynkään ei olla menty, kouluttanut olen ihan itse.
        Aivan älyttömän fiksu oppimaan kaikkea itsekin.. Pääasiassa metkuja;)
        Juuh..

        katsoo näytöstä katsoen vasemmalle näyttää ok kokoiselle,toisessa vähän pienemmälle,mutta ei kirpulle kummassakaan =)No,niitä aina joskus syntyy joilla ei vaan korkeus riitä ja sitten sitä toista ääripäätä kanssa.


      • pyreeni
        davalyan kirjoitti:

        katsoo näytöstä katsoen vasemmalle näyttää ok kokoiselle,toisessa vähän pienemmälle,mutta ei kirpulle kummassakaan =)No,niitä aina joskus syntyy joilla ei vaan korkeus riitä ja sitten sitä toista ääripäätä kanssa.

        Ystävälläni on uros, joka on melkein kaksi kertaa minun pystiffin kokoinen. Ei se mitään vaikka alimittainen tyttö onkin. Kaunis ja upea koira siltikkin on. Eikä sitä kukaan yleensä huomaa, pyreneittenmastiffi kun on aikas harvinainen täälläpäin.. ja koko suomessa oikeastaan.


      • pyreeni kirjoitti:

        Ystävälläni on uros, joka on melkein kaksi kertaa minun pystiffin kokoinen. Ei se mitään vaikka alimittainen tyttö onkin. Kaunis ja upea koira siltikkin on. Eikä sitä kukaan yleensä huomaa, pyreneittenmastiffi kun on aikas harvinainen täälläpäin.. ja koko suomessa oikeastaan.

        Eikös suuri ongelma ole kun uroksilta nykyisin lähes aina puuttuu ne 5cm toivotusta niin jos sinun narttu on puolet pienenpi niin säkää olisi 37,5cm =))))Vitsi vitsi,tajusin mitä tarkoitat.Meidän eukko on iso mutta sen poikakaverit on jättiläisiä eikä tuokaan näytä niitten lähellä yhtään miltään =)Pystiffejä on mutta niitä ei näy,harvat asuu taajamissa,metsien kekskeltä niitä löytyy vaikka kuinka,sitten kun niitä käy tosin vähän näyttelyissä tai muualla niin jää kuva ettei niitä edes olisi =)


      • pyreeni kirjoitti:

        En käy näyttelyissä, koirani on alimittainen.
        Kotikoirana on, mihinkään agilityynkään ei olla menty, kouluttanut olen ihan itse.
        Aivan älyttömän fiksu oppimaan kaikkea itsekin.. Pääasiassa metkuja;)
        Juuh..

        Jotenkin koomiselta kuulostaa sana 'alimittainen' tuon koirulin yhteydessä ;)
        Mut oli mitat mitkä tahansa niin ihana otus tuo on! Kerran olen tuollasen tavannut ihan livenä ja rakastuin totaalisesti. Oli yhdellä tuttavalla hoidossa tuollanen, ja pihalla aituksessa kun menin käymään. Haukku kuullosti varsin kunnioitusta herättävältä, mut sitte kun kaveri päästi sen aitauksesta ulos niin tuli niin hellä tervetuliaispusu, että otus vei minun sydämmeni ihan kokonaan:)


      • Piskinpoika kirjoitti:

        Jotenkin koomiselta kuulostaa sana 'alimittainen' tuon koirulin yhteydessä ;)
        Mut oli mitat mitkä tahansa niin ihana otus tuo on! Kerran olen tuollasen tavannut ihan livenä ja rakastuin totaalisesti. Oli yhdellä tuttavalla hoidossa tuollanen, ja pihalla aituksessa kun menin käymään. Haukku kuullosti varsin kunnioitusta herättävältä, mut sitte kun kaveri päästi sen aitauksesta ulos niin tuli niin hellä tervetuliaispusu, että otus vei minun sydämmeni ihan kokonaan:)

        vaiko miten =)Paha ääni,lempeä koira.


      • en ole nähnyt
        davalyan kirjoitti:

        Eikös suuri ongelma ole kun uroksilta nykyisin lähes aina puuttuu ne 5cm toivotusta niin jos sinun narttu on puolet pienenpi niin säkää olisi 37,5cm =))))Vitsi vitsi,tajusin mitä tarkoitat.Meidän eukko on iso mutta sen poikakaverit on jättiläisiä eikä tuokaan näytä niitten lähellä yhtään miltään =)Pystiffejä on mutta niitä ei näy,harvat asuu taajamissa,metsien kekskeltä niitä löytyy vaikka kuinka,sitten kun niitä käy tosin vähän näyttelyissä tai muualla niin jää kuva ettei niitä edes olisi =)

        näyttelyissä pystiffisi kanssa???


      • en ole nähnyt kirjoitti:

        näyttelyissä pystiffisi kanssa???

        sellaisen mallin jolla karva tippuu huhtikuussa,kasvaa takaisin lokakuussa ja sitten ei näyttelyitä enää olekkaan =)Harmillista,tänä vuonna käytiin kerran turussa mutta sitten taas lähti turkki ja kevään/kesän näyttelyt jäi.


      • paivansadeko
        pyreeni kirjoitti:

        En käy näyttelyissä, koirani on alimittainen.
        Kotikoirana on, mihinkään agilityynkään ei olla menty, kouluttanut olen ihan itse.
        Aivan älyttömän fiksu oppimaan kaikkea itsekin.. Pääasiassa metkuja;)
        Juuh..

        alimittainen, mutta komea on koira :)


    • meillä on yksi ylimittainen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1499
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      47
      951
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      178
      826
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe