Uusi-Seelanti kutsuu

miija

Onkos muita lähdössä lokakuun lopussa Uuteen Seelaantiin? Olis kiva myös kuulla kommentteja niiltä, jotka siellä jo ovat :)

9

2626

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anttisum

      Heip,

      Ollaan lähdössä yhden kaverin kanssa lokakuun puolessa välissä :)

      Work&holiday viisumilla liikenteessä ja paluu on varattu kesäkuulle Aussien puolelta.

      ^~AS~^

      • myppe

        Olen ollut nyt 1,5 viikkoa ja hauskaa on ollut! Ilmat on viela aika kylmat, mutta kevat kovaa vauhtia tuloillaan. Maisemat on uskomattomia, enka ole viela paassyt kovin pitkalle... Joulukuun puoleen valiin asti ois tarkotus seikkailla.


      • kwi
        myppe kirjoitti:

        Olen ollut nyt 1,5 viikkoa ja hauskaa on ollut! Ilmat on viela aika kylmat, mutta kevat kovaa vauhtia tuloillaan. Maisemat on uskomattomia, enka ole viela paassyt kovin pitkalle... Joulukuun puoleen valiin asti ois tarkotus seikkailla.

        itse lähden 19. lokakuuta...mahtava maa. Ikävä on jo vaikka viime kerrasta onkin reilu vuosi aikaa. Ei jaksais odottaa. Pohjoissaaren kierros tiedossa ja Queenstownissa piipahdetaan myös lentäen. Etelä-Saari kun on jo koluttu.


      • Osku1981
        myppe kirjoitti:

        Olen ollut nyt 1,5 viikkoa ja hauskaa on ollut! Ilmat on viela aika kylmat, mutta kevat kovaa vauhtia tuloillaan. Maisemat on uskomattomia, enka ole viela paassyt kovin pitkalle... Joulukuun puoleen valiin asti ois tarkotus seikkailla.

        Me ollaan oltu taalla Aucklandissa nyt 3 viikkoa ja ihan kivaa on ollu. Ollaan myos work&holiday viisumin kans liikentees... taal aucklandis tarttis olla n.3kk sitten fidji ja etelasaari :) laittakaa viestii tulemaa jos liikutte nailla nurkilla!! :):)


      • miija
        Osku1981 kirjoitti:

        Me ollaan oltu taalla Aucklandissa nyt 3 viikkoa ja ihan kivaa on ollu. Ollaan myos work&holiday viisumin kans liikentees... taal aucklandis tarttis olla n.3kk sitten fidji ja etelasaari :) laittakaa viestii tulemaa jos liikutte nailla nurkilla!! :):)

        onhan täällä muitakin :) lähdetään reissuun 24.10. ja ensimmäinen etappi on Auckland. vuosi on tarkoitus olla reissussa, kunhan vain töitä ( eli rahaa) riittää ;)

        te, jotka Uudessa Seelannissa jo olette..onko töitä löytynyt?


      • ..osku..
        miija kirjoitti:

        onhan täällä muitakin :) lähdetään reissuun 24.10. ja ensimmäinen etappi on Auckland. vuosi on tarkoitus olla reissussa, kunhan vain töitä ( eli rahaa) riittää ;)

        te, jotka Uudessa Seelannissa jo olette..onko töitä löytynyt?

        meita on taalla 3 suomalaista, kaks on viela toistaseks tyottomii ja yks on saanu toita mut se onki kokki et niille riittaa kylla hommii. Ite olen IT-alalla ja olen lahettanyt 16 tyohakemusta eika yhdestakaa ole tullut vastausta.. et it ei oikeen veda.. :)


      • miija
        ..osku.. kirjoitti:

        meita on taalla 3 suomalaista, kaks on viela toistaseks tyottomii ja yks on saanu toita mut se onki kokki et niille riittaa kylla hommii. Ite olen IT-alalla ja olen lahettanyt 16 tyohakemusta eika yhdestakaa ole tullut vastausta.. et it ei oikeen veda.. :)

        laitappa Osku mulle postia: [email protected]


      • ellu....
        myppe kirjoitti:

        Olen ollut nyt 1,5 viikkoa ja hauskaa on ollut! Ilmat on viela aika kylmat, mutta kevat kovaa vauhtia tuloillaan. Maisemat on uskomattomia, enka ole viela paassyt kovin pitkalle... Joulukuun puoleen valiin asti ois tarkotus seikkailla.

        taalla ollaan oltu viikon verran:) tuntuu kylla mukavalta paikalta. toita en oo viel saanu vaikka kovin oon koittanu etsia ja hakemuksia lahettany. olisi mukava joskus tormailla muiden suomalaisten kans ja vaikka vahan reissailla yhdes.
        kirjotelkaapa joskus:)
        [email protected]


      • Naranja
        ..osku.. kirjoitti:

        meita on taalla 3 suomalaista, kaks on viela toistaseks tyottomii ja yks on saanu toita mut se onki kokki et niille riittaa kylla hommii. Ite olen IT-alalla ja olen lahettanyt 16 tyohakemusta eika yhdestakaa ole tullut vastausta.. et it ei oikeen veda.. :)

        Itse olen lähdössä vuodenvaihteessa reissuun ja tarkoitus olla n. 1 vuosi liikenteessä. Oletteko yrittäneet saada töitä muualta kuin Aucklandista ja millaisia töitä olette hakeneet??? Haetteko ollenkaan ns. duunari hommia? Onko niitäkin vaikea löytää?? Itselläni on kaupallinen koulutus etc, mutta haluaisin aluksi tehdäkin näitä fyysisempiä ja ehkä hunopalkkaisempiakin töitä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2154
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1388
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1280
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1025
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe