Kolmas nimeäminen julki

Asukkaat pyydettiin kokoontumaan sohvalle ja jättämään alkoholit ja naposteltavat pois (haluavat kai parempaa imagoa näytettäväksi koosteeseen).

Häätöäänestykseen joutuivat: Henri ja Mira

12

3273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kits Cesar

joo hena pois!

• Ernesti

toivottavasti Sika-Hena lähtee..

• sika mieheks

Hena pois. Yritti lyödä IhkuMikaa

• Miran ensimmäinen kommentti: "ylläripylläri" .. aika happamena on. Myös Henri Ilmaisi olleensa varma joutumisestaan, "Olin ihan satavarma".

BB:"viikkotehtävä jatkuu..."

• tumma kaunotar

Vaikeaksi meni. Olisin pitänyt henkan pitempään kun hän kuitenkin on pitänyt yllä katsojan mielenkiintoa paremmin kuin mira. Uskonkin että mira putoaa ja ulkopuolelta solutettu ylläri jatkaa ärsyttämistä ennen kuin big brother paljastaa että hena ei olekkaan kilpailija ja poituu kuvioista.

• julle77
        tumma kaunotar kirjoitti:

Vaikeaksi meni. Olisin pitänyt henkan pitempään kun hän kuitenkin on pitänyt yllä katsojan mielenkiintoa paremmin kuin mira. Uskonkin että mira putoaa ja ulkopuolelta solutettu ylläri jatkaa ärsyttämistä ennen kuin big brother paljastaa että hena ei olekkaan kilpailija ja poituu kuvioista.

Satun tietämään Henan, eikä todellakaan mies oo mikään solutettu pelaaja. Hena on vaan talossa ottanut oman roolinsa ja on täysillä kaikessa mukana, vaikka sikaa vetää, niin on ainakin täysillä mukana, mitä ei taas toisista voi sanoa. Esim.Sari on täysin turha tyyppi tuolla talossa; ei edes kroisoksena heittäytynyt rooliin vaan pelas taas varman päälle. Jos näistä kahdesta pitää valita, niin ehdottomasti Mira ulos. Kyllästyttävä nitisijä. Ei kukaan jaksa tuollaista hapannaamaa katsella. Ja siitä syystä Mira lähtee muualle itkemään elämän epäoikeudenmukaisuutta.

• maistaa hieman

nöyryyttä ja häädetään hänet pois

• Voi tätä ilonpäivää

Eiku äänestämään Henkka ulos, heti ku mahdollista.

Tätä mä oon aina halunnu.

• jeeeeeee

Ei jaksas aina kahtoo sitä sen naamaa niin v******tuneen näköisenä, hena sen sijaan ottaa ilon irti (ja on sika)

• kerralla ulos
        jeeeeeee kirjoitti:

Ei jaksas aina kahtoo sitä sen naamaa niin v******tuneen näköisenä, hena sen sijaan ottaa ilon irti (ja on sika)

Paikka on varattu jo Henalle.
        Hena tulee sunnuntaina pois talosta.

• hymiö :)

harmi ettei molemmat voi lähteä samalla oven-avauksella!

• Nainen Pääkaupunkiseudulta!!!

Molemmat ovat oikeat lähtemään jo talosta pois.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      103
      8202
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      110
      5743
    3. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      55
      5191
    4. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      289
      5186
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      78
      3831
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      58
      3021
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      66
      2747
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2548
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2522
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      45
      2481
    Aihe