niin ihmettelen vaan jos kerran heidi poistettiin talosta hänen valehdelleensa seurustelunsa niin kuitenkin henri saa örveltää talossa mielin määrin ja lyödä mikaa ja siitä ei tule sanktiota?kumpikohan isompi paha?tai vähintäänkin myös henri ulos samantien ...alkoholin juominen on ihan ookoo mutta jos väkivaltaiseksi alkaa niin kyllä on jotain mätää bb:n tuotannossa jos ei asiaa noteeraa millään tavalla...
ihme touhua
5
437
Vastaukset
- nythän
se hena sunnuntaina lähtee....
Älä provoa tuollaisella asialla. Hena korkeintaa vahingossa läpäisi Mikaa, kun Mika yritti saada Henaa parempaan nukkuma-asentoon... Muuta lyömiseen viittaavaakaan ei ole raportoitu. Faktat faktoina.
- minä83
no joo...ehkä ei ihan lyönyt jos pilkkua aletaan viilaamaan...mutta oli jo tuolissa istuessaan nyrkki pystyssä...eli viitteitä jonkinasteiseen väkivaltaisuuteen humalassa kuitenkin on...on se mielestäni aina pahempi kuin valehtelu...ja mikä ihme täällä palstoilla on kun mielipiteensä ilmaisee niin heti ollaan muka provoilemassa..ihme touhua täälläkin...eikä se varmasti ollut vahinko se läpsäisy mutta ihan sama mulle,,,kunhan nyt sanoin vaan mitä aattelin...
- näyttänyt..
minä83 kirjoitti:
no joo...ehkä ei ihan lyönyt jos pilkkua aletaan viilaamaan...mutta oli jo tuolissa istuessaan nyrkki pystyssä...eli viitteitä jonkinasteiseen väkivaltaisuuteen humalassa kuitenkin on...on se mielestäni aina pahempi kuin valehtelu...ja mikä ihme täällä palstoilla on kun mielipiteensä ilmaisee niin heti ollaan muka provoilemassa..ihme touhua täälläkin...eikä se varmasti ollut vahinko se läpsäisy mutta ihan sama mulle,,,kunhan nyt sanoin vaan mitä aattelin...
Ei nyt varmasti niin tosissaan lyönyt, mut silti perseestä läimästä ku toinen yrittää auttaa sänkyyn..
- nimimerkki
Selkeä huitaisu se oli eikä mikään vahinko. Mies oli sen verran kännissä, että tuskin tajusi missä oli, mutta sehän tuosta idiootista tekeekin mahdollisesti vaarallisen kun näköjään alkaa vainoharhat saada miehestä otettaan sitä mukaa kun humala syvenee ja kun vielä kokoa ja voimaakin näyttää löytyvän, niin kanssa-asujat saavat pitää varansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351208
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34781Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46577- 14570
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä23512Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott29496Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .14462Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver14451- 20436
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad18435